Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Jon Richard Reviews

4.4 Rating 5,808 Reviews
83 %
of reviewers recommend Jon Richard
4.4
Based on 5,808 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email
Queries Resolved In
6 - 12 Hours
Read Jon Richard Reviews
Visit Website

Email:

webservice@jonrichard.com

Location:

Tilson Road
Manchester
M23 9GF

Write Your review

Jon Richard 5 star review on 22nd July 2025
Anonymous
Jon Richard 5 star review on 22nd July 2025
Anonymous
Jon Richard 5 star review on 23rd June 2025
Verified Customer
Jon Richard 5 star review on 23rd June 2025
Verified Customer
Jon Richard 5 star review on 23rd June 2025
Verified Customer
Jon Richard 5 star review on 23rd June 2025
Verified Customer
Jon Richard 5 star review on 23rd June 2025
Verified Customer
109
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“The Jewllery box is badly damaged but Jewllery is good for value.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your feedback regarding your order from Jon Richard Jewellery, every review means a lot to us and we are so pleased you feel Jon Richard Jewellery is good value. We apologise that you received a damaged box and would like to resolve this for you as soon as possible. Please email customerservice@jonrichard.com with your order number and supporting image for one of our team members to organise a replacement for you.
Posted 4 years ago
“Excellent for what goods arrived still awaiting a credit note for undelivered goods”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I received a short necklace instead of long chain... I want a refund for that necklace... I have already returned by post that necklace”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Very small in comparison to what the website portrayed. Disappointed as these were for a present and non returnable as for pierced ears...”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“I ordered a rose gold necklace and earring set and it didn’t look like the pictures it was big and tacky but the delivery was fast and came before it was due”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Two bracelets were received promptly. One is lovely but other was not as expected. I ordered two Stirling silver bracelets but the incorrect item was gold. I have returned this and await a replacement or refund.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“I bought two pairs of earrings for my sons wedding next April! When they came I expected them to be better quality for the price and they were quite a lot smaller than I wanted! They are pretty though but, will probably only buy jewellery from a shop in future!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi, we're sorry to hear you were disappointed in the size of the earrings. We do provide measurements where possible to help customers choose their desired look. We hope you will give JR.com another look over - Jon Richard
Posted 5 years ago
“Purchased 3 rings, 1 was for my god-daughter's 18th. Rings were far nicer in person than on the website. Seeing pics of people wearing the jewellery would help? Was shocked to have to pay extra £5 for a box, £2 just for a pouch etc ? Also postage cost for 3 tiny rings was highly excessive. Think it was £3.95 yet actual cost would have been standard 2nd class, ie less than 60p? There should be reduced postage for small items. Overall product & expertise very good but unhappy with additional costs.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“No issues with the service. My ring is another matter. Tri colour russian wedding ring. Received less than a month ago and the yellow gold plating has already mostly worn off.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi, sorry to hear that your item is discolouring. Please contact our customer service at customerservice@jonrichard.com, they will be happy to provide you a replacement. Thank you, Jon Richard
Posted 5 years ago
“Jewellery looked cheap was disappointed as was a gift.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“The earrings I purchased were much much larger than I expected and were not suitable for the person I had purchased them for. I have kept them but would think twice before ordering again.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi, we're sorry to hear you were disappointed in the size of the earrings. We do provide measurements where possible to help customers choose their desired look. Thanks - Jon Richard
Posted 5 years ago
“I received my product, however, the necklace was completely knotted. Therefore, I spent a long time trying to unknot the chain. I managed to unknot the majority, however, there is still a small knot which I am unable to de tangle. Slightly annoying, as I have to ensure the small knot is always behind my neck.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi, we are really sorry this has happened! Please email our customer service team at customerservice@jonrichard.com & they may be able to sort this issue for you. Thank you, Jon Richard
Posted 5 years ago
“The bracelet is nice but my ring colour is fading and turning into copper very quickly”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi, sorry to hear that this is happening to your item. Please contact our customer service at customerservice@jonrichard.com with this information. Thank you, Jon Richard
Posted 5 years ago
“Product was exactly as expected, described packaging let’s you down, a cheap plastic bag for a Valentine’s love heart bracelet! A small red box would got 5 stars, presentation is pricleds”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi, we are sorry you are disappointed. If a product comes with a gift box the image online will include this - unfortunately not all our products come with gift boxes. We have boxes available on our website pricing between £1 and £4. I hope this helps or any future purchases.
Posted 5 years ago
“Bracelet was bought as a gift. It was lovely but arrived just in plastic bag. I assumed it would come with a box or jewellery pouch as at no time during checkout did it ask would I like a box/pouch or even a gift receipt. I know now that you have to pay extra which I would have if I had known at the time.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Lovely bracelet but I bought it as a special gift for my friends 50th. It came in a little plastic bag which made it look cheap. Wish they had said you need to buy a gift box/bag which I would have if I had known especially as no shops open due to Covid to go and buy a gift box at such short notice.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hello, sorry to hear you are disappointed. Items will only be dispatched in a gift box if the product is depicted in a box and /or the product description specifies a gift box is included. Additional gift boxes can be added to an order for an additional £1-£4. Hope this helps, Jon Richard.
Posted 5 years ago
“Really beautiful quality bracelet that arrived very quickly. Disappointed to find after opening the delivery box, that it was in a plastic bag that was then wrapped in bubble wrap. Even a small pouch would have made all the difference. It was a Christmas gift, so this meant I had to look for a better way to present it.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hello, sorry to hear you are disappointed. Items will only be dispatched in a gift box if the product is depicted in a box and /or the product description specifies a gift box is included. Additional gift boxes can be added to an order for an additional £1-£4. Hope this helps, Jon Richard.
Posted 5 years ago
“I still haven't received this item”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi, we are very sorry this has happened. It looks like the product was dispatched on the 5th December. Please contact our customer service team (customerservice@jonrichard.com) & they will look into this. Thank you, Jon Richard
Posted 5 years ago
“One of the gift boxes was damaged on arrival”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Gillian, We are sorry this has happened - if you would like a replacement please email our customer service or pop into one of our Debenhams stores. Thank you, Jon Richard.
Posted 5 years ago
“Nice bracelet, but doesn’t look like much when it comes in a plastic bag. Expected a nice box with it.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi, we are sorry you are disappointed. If our products come in a box there will be a picture on the product page, if you would still like a box they can be ordered online through our website for £1 to £4. Thank you, Jon Richard
Posted 5 years ago
Jon Richard is rated 4.4 based on 5,808 reviews