Grisport Reviews

4.88 Rating 832 Reviews
98 %
of reviewers recommend Grisport
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
delivery methods
Courier
average delivery time
Next Day
on-time delivery
99%
accurate and undamaged orders
96%
Customer Service
communication channels
Email, Telephone, Live Chat
queries resolved in
Under an hour
customer service
4.87 out of 5
Read Grisport Reviews
Quick service
Helpful Report
Posted 4 weeks ago
Still waiting for my shoes, so delivery is nothing to write home about...
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for your review.

As with all international orders then they may take some time to be received. In this instance, we received your order on 24th May at 7:53 PM. after our closing hours. As we do not open on Saturday or Sunday and unfortunately Monday 27th May was a public holiday then your order could not be dispatched until that week ending 31st May. Due to the bank holiday then this will also impact on our couriers meaning the delivery time will be longer than normal.

Rest assured, the order is in transit and should be with you shortly.

I hope this clears up your delivery time comment.

Regards

Grisport team.
Posted 5 months ago
I cannot write a review as I returned the goods for a smaller size 10 days ago and have heard nothing
Helpful Report
Posted 5 months ago
I was displeased with the condition of the shoes when they arrived. They had been packed with the socks, protection spray and bag in the box. This meant that the shoes arrived crushed (creases in the leather on the sides). I accepted them because one wasn’t too bad and I needed them because I was going away. I should of sent them back. I will probably never be totally happy with them now. All because of careless packing. Prob won’t buy from them again. LET DOWN. This is my third pair of Grisport shoes
Helpful Report
Posted 6 months ago
Unfortunately they are not quite wide enough, nice looking boots (Tundra), but the speed lacing thing is odd, they are fiddlier than normal eyes, also the laces are too short from the word go.Always risky buying without trying them on,but will have to return them.Overall not quite as good as I hoped
Helpful Report
Posted 6 months ago
Ok. Sometimes slow to respond to emails.
Helpful Report
Posted 9 months ago
Ordered a pair of gripsort Crusaders - they do appear well constructed but in my opinion the ankle area needs some type of more supportive fit, either through padding or a more narrow construction. This is because I could feel more heel lift than would be good, especially over long term usage on mixed ground.
Helpful Report
Posted 11 months ago
Purchased Italian boots,comfort 10, fit 10, waterproof 10,delivery 10,very pleased don't pinch toes and use them a lot.Look good as well. Communication with GRS minus 10. Sent them an e-mail on their web site 6 weeks ago with 4 questions ???? Still awaiting an answer. Cheers!! Gavin, thanks for your comments and fair enough you seem to have replied to my original e-mail. If you read it I asked four questions and two were answered, replacing the sole wasn't nor was longevity. Constructively and for your info. I also purchased a heavier pair of boots from a competitor and they guarantee certain of their soles for 5000 miles, I will however consider you again when replacing other footwear because I think you have some good products. I'll give you 3 stars which I consider fair. Geoff
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Geoff,

Thank you for leaving us a review but we are sorry you felt you needed to leave a 2 star review based on our lack of communication. May I clear this up for you and assure you this is not the case.

Please find attached, a reply to your question which we sent to you on the 27th July at 15:10. It would seem on this occasion that you have not received this email thus prompting you to leave comment on our communication.

Here at Grisport UK we answer all queries as quick as possible to help our potential customers make choices on any purchases that they would like to make. We are available via email cs@grisport.co.uk and telephone 01670713344.

I hope you can now understand that we did reply to your initial question and you can see fit to alter your review to reflect the high level of service we provided from start to finish.

Kind regards,

Gavin Cole
Grisport customer services.
Posted 1 year ago
Arrived quickly. Quality OK. Not obvious they were Grisport laces, so cost including postage was high.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I have the Ranger boot which gets seasonal use and fitted me well. I bought the Crusader which fitted me well but unfortunately came away at the heel within 12 months but due to not having the receipt couldn't do anything about it.... Bought the Aztec on the basis that the other two in same shape/size had fitted me well but after only one days use I had a sore foot where there was some kind of lump where the bellows had been stitched..........
Helpful Report
Posted 1 year ago
Grisport is rated 4.88 based on 832 reviews