Grisport Reviews

4.87 Rating 1,789 Reviews
98 %
of reviewers recommend Grisport
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.89 out of 5
Read Grisport Reviews
Grisport 4 star review on 17th March 2020
Robert Henson
More Photos & Videos
Grisport 4 star review on 13th March 2020
Philip Marks
More Photos & Videos
Grisport 5 star review on 4th December 2019
Elizabeth Marchant
More Photos & Videos
Grisport 5 star review on 23rd October 2019
Joanne Clarke
More Photos & Videos
Grisport 5 star review on 30th June 2019
Dragos Mocanu
More Photos & Videos
Grisport 4 star review on 13th November 2018
Noel Brett
More Photos & Videos
Grisport 3 star review on 15th October 2018
Geoff perkins
More Photos & Videos
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Tried returning a pair of the ‘Director’ boot back but they just sent them back saying they had been worn. I had only walked around my garden in them to test them out. Have tried sending back a second time so we’ll see what they say.
Posted 1 month ago
Hello Tom,

In regards to your review.

We cannot accept boots and shoes back to us for a refund that have been worn outdoors. And even more so when they are not as expected and with no fault to them. It is your responsibility to try the product on indoors before being relied on outdoors.

Grisport UK
Posted 1 month ago
Very pleased, at first, with my boots but with continual use, they've proved NOT to be waterproof. I've layered up with thin layers of wax but they let in with the creases on the leather. Think the leather layer isn't thick enough. Not fit for what I wanted. Could say they weren't that expensive - suppose you get what you pay for. Disappointing.
Posted 2 months ago
Ok but they do not have adequate arch support for my needs
Posted 2 months ago
The left boot is really rubbing my ankle bone, the right boot is absolutely fine.
Posted 7 months ago
Well, I am still waiting for my order, and I sent a email to customer service to change the size of my boots and I never heard back. So I have no idea the status of my order or if the size was able to be changed.
Posted 1 year ago
Hello Rich,

Thank you for leaving your review.

To clarify - your order left our premises on the 3rd January heading to Florida USA. Prior it leaving we just managed to changed the sizes for you as your email was sent to another department and we received it the same day your parcel was dispatched. We confirmed the size change to you via email and this was sent 3rd January 08:51.

As we were predominantly closed over the Christmas period then your order which was placed on the 28th December could not have been sent any sooner as our international courier pick up service was not available until our reopening on the 3rd January.

Currently your parcel is with USPS in New York and I have imputed your email and you should receive updates to where the parcel is and when to expect a delivery.

It looks like the email we sent you was not received but I hope you manage to receive this reply as it will give you the clarity you were looking for.

Kind regards,

Gavin Cole
Grisport UK.
Posted 1 year ago
Your assertion that the inclusion of some sort of "free pack" was worth £30.00 and subsequently £50.00 was nonsense. The overall value of the boots and addition was not the value and worth to me that I had contracted for. I am returning them for a refund.
Posted 1 year ago
I received the wrong colour boot at first.The hassle that goes with that experience gave you a 2.
Excellent product + your CSD was excellent.The guy I delt with was Super at his job.
Your courier was a no show on the day allocated for collection.I ended up having to bring the return product to their depot.
Posted 1 year ago
Pity they don’t have half sizes or decent laces and the quality could be better, saying that I have only Seen one pair not sure if I would buy again
Posted 1 year ago
I ordered the wrong size, I had to order a bigger size and it cost half the price of the boots to post back the original order!
Posted 2 years ago
Hello David.

We are sorry to see you felt to leave us a negative review on your experience. We do understand the costs from Ireland are high to return in the post to the UK, but unfortunately costs like these are something we cannot cover and is clearly written within our returns policy. We always try to advise that the size ordered is the correct size for you to eradicate the possibility of having to return items and incurring these cost to you.

Kind regards,

GRISPORT
Customer services.
Posted 2 years ago
Grisport is rated 4.87 based on 1,789 reviews