Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Gazeboshop Reviews

4.6 Rating 1,090 Reviews
90 %
of reviewers recommend Gazeboshop
4.6
Based on 1,090 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Gazeboshop Reviews

Write Your review

Gazeboshop 5 star review on 23rd September 2026
Phil
Gazeboshop 5 star review on 23rd September 2026
Phil
Gazeboshop 5 star review on 17th August 2026
Jackie Saunders
Gazeboshop 5 star review on 15th August 2026
Jonathan
Gazeboshop 5 star review on 15th August 2026
Jonathan
Gazeboshop 5 star review on 18th June 2026
Ray Abbott
Gazeboshop 5 star review on 16th June 2026
Fiona Evans
108
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Service and delivery second to none , quality of my gazebo is first class iam very impressed and do pleased , defiantly worth the money 😁🄰”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Laura, Thank you for your lovely review. We’re delighted you’re happy with the service, delivery, and the quality of your gazebo. It’s great to hear you feel it’s worth the money. Kind regards, Sam
Posted 2 months ago
“Arrived quickly Lovely colour Thick material šŸ˜”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Rita, Thanks for taking the time to leave us a review. We're delighted to hear your gazebo arrived quickly, that you're pleased with the colour, and that you found the material to be thick and high quality. We hope you enjoy using it for many occasions! Kind regards, Sam
Posted 2 months ago
“Pleased with the frame but the side sheets don’t have the hanging Velcro straps”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Mark, Thank you for your review. We're sorry to hear about the issue with the sidewalls. Could you please email some photos of the side panels to our sales team at sales@gazeboshop.co.uk They'll be happy to look into this for you and help resolve the issue as quickly as possible. Kind regards, Sam
Posted 2 months ago
“Absolutely brilliant service. Ordered on Thursday, delivered on Friday. Also a great product, made from strong, fire retardant material, just what you need when your exhibiting out in the wilds of Yorkshire. Previous one I bought from The Gazebo Shop lasted 13 years so ive high hopes for its replacement.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Chris, Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that your order arrived quickly and that you're pleased with the quality of your new gazebo. It's especially rewarding to know your previous purchase from us gave you 13 years of reliable service - we hope its replacement serves you just as well through many more exhibitions, whatever the Yorkshire weather throws at it! Thank you for choosing Gazeboshop again, and we wish you many successful events. Kind regards, Sam
Posted 2 months ago
“I have been very happy our Trader 32 gazebo for the last 3 years. However, due a tear that happened in strong winds I ordered a replacement canopy. The replacement canopy is not of same quality. It is not poor quality but allows 50% more light, and subsequently more heat, than the original version. Disappointing”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Super fast delivery and our new gazebo is solid, well built and looks like it will last for ages! Great blue colour too :)”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Michael, Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear your new gazebo arrived so quickly and that you're impressed with its solid build and quality. It's great to know you're pleased with the blue colour too! We hope your gazebo gives you many years of reliable use, and thank you for choosing Gazeboshop. Kind regards, Sam
Posted 2 months ago
“After doing a series of craft fairs in very windy conditions, I made the decision to upgrade my gazebo. It was the right decision, it is sturdy with a strong frame, the sides and roof are thick and heavy. The Velcro fastening is wide. It is fabulous quality and I am so glad I made the investment for my craft business.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Julie, Thanks for taking the time to leave such a lovely review. We're thrilled to hear you're happy with the upgrade and that it's already proving to be a worthwhile investment for your craft business. It's great to know the quality and strength of the gazebo have given you the confidence you need, even in challenging conditions. We wish you every success at your future fairs and hope your new gazebo serves you well for many years to come! Kind regards, Sam
Posted 2 months ago
“Great service. Purchased gazebo leg weights, the sort that you fill with water. Good product EXCEPT that they are too mean to provide any sort of seal gasket on the lids. So, if you lay them down, for example to transport them when full, they leak (fast).”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Simon, Thanks for taking the time to leave a review. We’re glad you’re happy with the water leg weights overall, and we’ve noted your feedback about the lids and the gasket. Kind regards, Sam
Posted 3 months ago
“Very good quality, blinds on windows and zipped connections for wall panels”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Kane, Thanks for taking the time to leave a review. We’re glad you’re happy with the quality, including the roll-up blinds on the windows and the zipped connections for the sidewall panels. Kind regards, Sam
Posted 3 months ago
“So pleased that they sell spar parts when one of my gazebo lega was damaged. Ordered a new and arrrived next day and gazebo back in operation. excellent service.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Paul, Thanks for taking the time to leave a review. We’re glad you found the spare parts needed to repair your gazebo and that the replacement leg arrived quickly, getting your gazebo back in operation. Kind regards, Sam
Posted 3 months ago
“Placed my order mid-morning and it got delivered next day. Great service.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Derek, Thanks for taking the time to leave a review. We’re glad your order arrived the next day and you’re happy with the service. Kind regards, Sam
Posted 3 months ago
“I haven’t received it yet! You didn’t accept my order and asked for photos of my frame. I needed it for last week but it’s due today sometime You don’t have my first choice colour”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Sally, Thank you for taking the time to leave your review. We’re sorry to hear about the frustration caused by the delay and the change to your order. When we contacted you regarding the colour availability, we also asked for photos of your existing frame so we could ensure the replacement canopy was compatible. We couldn’t initially locate a previous order for the specific 3mx6m 50 Series frame, so our team wanted to double-check this before proceeding to make sure you received the correct product. After reviewing the details, we were able to confirm that you do have one of our frames. You then chose to change the colour to one that was available, and we arranged for this to be sent out to you as quickly as possible. We appreciate that you needed the canopy sooner and apologise for any inconvenience this caused. We hope it has now arrived safely and that you’re happy with the replacement. Kind regards, Sam
Posted 3 months ago
“This was my first time using GazeboShop.co.uk. I found ordering to be very simply and my order was delivered the next day. Great quality canopy, and friendly staff on hand to answer questions.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Michael, Thank you for taking the time to leave such a lovely review. We’re delighted to hear that your first experience with us was a positive one. We always aim to make the ordering process as simple as possible and are pleased your canopy arrived quickly and met your expectations. It’s great to hear that our team was able to help with any questions you had — we’re always happy to assist. Thank you again for choosing Gazeboshop, and we hope you enjoy your new canopy! Kind regards, Sam
Posted 3 months ago
“Bought a replacement canopy for my 10 year old Gazebo Shop gazebo which had been eaten by mice! The original frame is still going strong and the new canopy is perfect. Delivery was great. Have recommended them to several other traders over the years.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Karen, Thank you for taking the time to leave a review. We’re glad the replacement canopy fits well and that the original frame is still going strong, and that delivery met your needs. Thanks also for recommending us to others. Kind regards, Sam
Posted 3 months ago
“We are absolutely delighted with our brand new Gazebo, we love everything about it. We bought the heavy duty one and we feel it's well worth pushing the boat out for. Everything from Gazeboshop is built to last. The Klarna payment option really helped us for our big purchase. We could add the weights easily too to our order, and sides, and carry bag. Excellent service from start to finish, even the surprise next day delivery and helpful delivery driver with it too! Cannot fault a thing. Just buy it! You won't regret it!”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Nikki, Thank you so much for your fantastic review! We’re absolutely delighted to hear how pleased you are with your new gazebo. Our heavy-duty, commercial-grade gazebos are designed with quality, durability and longevity in mind, so it’s wonderful to know you feel it was worth the investment. We’re also glad that the Klarna payment option helped make your purchase easier, and that you were able to add all the accessories you needed, including the weights, sides and carry bag, to complete your setup. It’s great to hear that everything from ordering through to delivery went smoothly, and we’ll be sure to pass on your kind words to our team. Thank you again for choosing Gazeboshop — we hope you enjoy your gazebo for many years to come! Kind regards, Sam
Posted 3 months ago
“Ordered one small item. Good communication from Gazeboshop. The item arrived when they said it would. It's good quality and a good price too. All in all, spot-on!”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Howard, Thank you for taking the time to leave us a review. We’re glad to hear the item arrived on time and that you’re happy with the quality and price. Kind regards, Sam
Posted 3 months ago
“on the first time using our gazebo we noticed 2 small holes in it, the second time there was about 6 holes in it. we spent over Ā£500 on a gazebo that leaks to be told its our fault how we folded it. I think its more poor quality the last less expesive gazebo we had lasted 3 years without a single mark on it. Replying to your response from this review this is the reply we got when we contacted you. As we said we had a gorilla gazebo 3 years with no problem at all.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Melissa, Thank you for your review. We're sorry to hear you've experienced these issues. However, we don't believe you've contacted us previously regarding these concerns, so we haven't had the opportunity to investigate or assist. Please contact our customer service team with your order details and photos of the damage, and we'll be happy to review the issue and see how we can help. Kind regards, Sam
Posted 3 months ago
“Definitely a quality piece of kit. Customer service excellent, speedy delivery, ( super helpful delivery driver) . Gazebo was easy to erect and looks fab. Thank you!”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Jan, Thank you so much for your fantastic review! We're delighted to hear you're pleased with the quality of your gazebo and that you found it easy to put up. It's also great to know you had such a positive experience with our customer service, speedy delivery, and helpful delivery driver. We really appreciate your kind words and hope you enjoy your gazebo for many years to come. Thank you for choosing us! Kind regards, Sam
Posted 3 months ago
“The Director's Chairs I ordered are exactly as expected.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Ian, Thank you for your review! We’re glad the Director’s Chairs are exactly as expected. Kind regards, Sam
Posted 3 months ago
“Ended spare parts for gazebo Inadvertently ordered the wrong thing but Tiffany called me to confirm, gave me advise on how to check and made sure the right parts were ordered Arrived next day, exactly what was needed and repaired Excellent service”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Graham, Thank you for sharing your experience. We’re really glad Tiffany could help confirm and guide you to the right parts, and that they arrived next day and did the repair. Kind regards, Sam
Posted 3 months ago
Gazeboshop is rated 4.6 based on 1,090 reviews