Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Eden and Willow Reviews

4.8 Rating 3,195 Reviews
96 %
of reviewers recommend Eden and Willow
It is a birthday gift & hasn’t been opened yet,hopefully my friend will like it 🤞
Helpful Report
Posted 1 year ago
Recieved an item which looked like it had been used before (or badly manufactured), I was first asked to return the item at my cost however eventually got Eden & Willow to pay for the return. Recieved a refund however the original delivery charge was deducted which is very poor considering the item was not perfect Update - Eden & Willow have now fully refunded the charges .. thank you
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are sorry for the inconvenience caused to you and we will be glad to help you. We have now issued a refund for your delivery charges too. Please let us know if you need help with anything else. Best Regards Eden & Willow Customer Service
Posted 1 year ago
Product description isn't always exact with measurements hence the 4 stars, however, my problem was easily solved with great customer service support in both their understanding and prompt response.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Excellent service and fast delivery.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Will shop again but have only bought one type of items so far.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Really pleased with my glassware it was all very well packed, looking forward to useing it hopefully very soon.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good product for the price glass a bit thin but just have to be wary of handling, delivered safely. The lid isn't secure but I am displaying my shells and bits in it so not a problem, overall pleased 😃
Helpful Report
Posted 1 year ago
I really like the glass cups although they are a little bigger than I had hoped for. However, they are good quality and arrived quickly and well packaged.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you
Helpful Report
Posted 1 year ago
Ordering was smooth, communication was good, I knew when to expect delivery. Bit of a worry on delivery side, box was labelled Fragile but was badly dented, fortunately items inside were ok.
Helpful Report
Posted 2 years ago
The jars were great value for money, pretty and perfect for filling for the local school Xmas fair! There was a mix up with the parcel delivery which took me two days to locate but that was a courier error and not directly the company’s. The company were very helpful! I will definitely be using them again. Thank you !
Helpful Report
Posted 2 years ago
Items arrived quickly. One of the three pumps was broken. Refunded in least than 24hrs
Helpful Report
Posted 2 years ago
I orded a 60th birthday present which was a vase which came was lovely but we paid next day delivery at £5.95 it came Three Days Later I did ask for this to be refunded but had no reply so that was a bit disappointing but other than that the product was good quality.we liked it so much we ordered same vase with 6 tumbler glasses orders over £30 was free delivery but still got charged delivery so if anyone from Eden & WILLOW actually bother to read any of the emails please refund my money for the delivery thank you
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are sorry for the inconvenience caused to you and we will be glad to help you. We do not want to leave you unsatisfied, please can you kindly contact our customer service and we will resolve this issue ASAP. Best Regards Eden & Willow Customer Service
Posted 2 years ago
I placed an order that was dispatched on time however due to issues with delivery it never arrived, I contacted the customer service and they immediately ordered a replacement item. Very helpful customer team. Cant wait for my teapot to arrive.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are sorry for the inconvenience caused to you and we will be glad to help you. We do not want to leave you unsatisfied, please can you kindly contact our customer service and we will resolve this issue ASAP. Best Regards Eden & Willow Customer Service
Posted 2 years ago
Everything was as ordered and we are pleased.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Not sure how long these jars will last. The glass is very thin and they feel fragile
Helpful Report
Posted 2 years ago
Everything was great except for the delivery as used Evri (was Hermes) for delivery- they always say they have attempted delivery when they haven’t (local Facebook page rages about this regularly) and say will attempt the next day, and then the next day… so fustrating as reluctant to order again as products are great, but delivery rubbish. Is there an alternative delivery we could choose? Many thanks
Helpful Report
Posted 2 years ago
Fantastic glasses for a good price Good seller
Helpful Report
Posted 2 years ago
I bought a teapot and a teapot warmer , the teapot is nice but there is a problem with the teapot warmer, there is not enough air circulation and the candle goes off when you put teapot on top of that!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are sorry for the inconvenience caused to you and we will be glad to help you. We do not want to leave you unsatisfied, please can you kindly contact our customer service and we will resolve this issue ASAP. Best Regards Eden & Willow Customer Service
Posted 2 years ago
Lovely jars for my spices. Would have liked the seal to be tighter but other than that great.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Eden and Willow is rated 4.8 based on 3,195 reviews