Hi — I’m Charlotte. Sorry you’re having trouble — I can help.
Our system shows your order (placed 26 Sep 2026) status as "Unlock Complete", so the network-side unlock has been delivered. For Apple devices the usual next step is to connect the iPad to Wi‑Fi and power it off and on. As our terms state: "iPhones: connecting the phone to WiFi and turning the phone off and then on;" — the same process applies to iPads.
Please tell me:
- What exactly happens when you insert a non‑AT&T SIM (any other carrier) or try to use data? (error message, “No Service”, “SIM Not Supported”, Activation Lock, etc.)
- If you see Activation Lock, note that our policy says: "iCloud Activation Lock on iPhones: Contact the iPhone owner for iCloud removal or buy our iCloud Removal service." If that’s the case, a SIM unlock won’t make the device usable.
A quick checklist to try now:
1) Connect to Wi‑Fi.
2) Power the iPad off, wait 10s, power on.
3) Insert a different carrier SIM (if applicable) or check cellular settings.
4) Check Settings > General > About for carrier/lock status.
Reply with the exact error message you see (or say if Activation Lock appears) and the last 4 digits of the IMEI — I’ll advise the next step.
Hola, soy Charlotte. Lamento que esto le haya resultado frustrante.
Según nuestros registros, su pedido (realizado el 30 de septiembre de 2026) aparece como "Desbloqueo completado" para su iPhone 17 Pro Max (T-Mobile USA). De acuerdo con nuestras instrucciones, para completar el desbloqueo de un iPhone debe: "conectar el teléfono a Wi-Fi, apagarlo y volver a encenderlo". Por favor, conéctese a Wi-Fi, apague y encienda el teléfono y vuelva a intentarlo.
Si aún ve un error, por favor, indíqueme el mensaje exacto que aparece en pantalla o envíeme una captura de pantalla y lo comunicaré a nuestros técnicos de inmediato. Tenga en cuenta que las verificaciones de elegibilidad no son reembolsables.
“Sadly not as advertised.
Says £15 to start with and then gets you to a second stage and asks for a further £30. This then took around 15 mins to finish.
Offered £10 for a review but still made it £25 more than I expected.
Service was easy to understand but extra charges for you doing the work was not worth it”
Olá, sou Charlotte. Lamento que se sinta assim e quero ajudar a resolver a situação.
Vejo que seu pedido (feito em 15 de agosto de 2026) do Samsung S24 Ultra na Open Chile está marcado como "Desbloqueio Concluído" e seus pagamentos foram: Verificação de Elegibilidade: US$ 24,99, Padrão: US$ 74, Premium: US$ 174.
Conforme nossas instruções, "Para aparelhos que não sejam iPhones: insira os códigos de desbloqueio fornecidos de acordo com as instruções do e-mail;" — tente o seguinte:
- Desligue o telefone, insira um chip SIM de outra operadora (que não seja da Open Chile) e ligue-o.
- Quando o telefone solicitar um código de desbloqueio de SIM/rede, insira o código de REDE: 32056045.
Se o telefone não solicitar um código, nossos termos indicam que um Android pode exigir um desbloqueio remoto via USB.
Nossa Política de Reembolso também diz: "Código de desbloqueio incorreto: Se, após tentarmos com nosso técnico, não conseguirmos fazer o código funcionar, você receberá um reembolso." Portanto, por favor, me diga exatamente o que aconteceu (mensagem de erro, nenhuma mensagem ou o dispositivo já estava desbloqueado) e encaminharei o caso imediatamente para um técnico para solucionar o problema — não vamos deixá-lo na mão.
O que aconteceu quando você tentou usar o código?
“Solicite un desbloqueo de mi teléfono, recibí el código de desbloqueo pero no lo acepto, lo intente varias veces. Mi número es 5527510136, les pido me apoyen a desbloquearlo.”
Hola, soy Charlotte. Veo que tu pedido (8 de septiembre de 2026) está marcado como "Desbloqueo completado" y el código que te enviamos es 87952962.
Por favor, revisa lo siguiente:
- ¿Insertaste una tarjeta SIM de Movistar México (no la de tu operador original) y apagaste y encendiste el teléfono?
- Cuando se te solicitó el CÓDIGO DE DESBLOQUEO DE RED, ¿ingresaste 87952962 exactamente (sin espacios)?
- ¿Qué mensaje de error aparece exactamente cuando se rechaza el código?
Como indican nuestros Términos y Condiciones: "Para dispositivos que no son iPhone: ingresa los códigos de desbloqueo proporcionados según las instrucciones del correo electrónico". Si aún así no acepta el código, responde con el mensaje de error exacto y los últimos 4 dígitos del IMEI y un técnico te guiará en los siguientes pasos.
“SCAM ALERT!!!! Even after posting a review for not hearing from them for 9 day I still haven’t gotten a response from the so called 24/7 live support. Don’t waste your money . ITS A SCAM!!!!”
Hi — I’m really sorry for the trouble and the radio silence. I can see your order (iPhone 14 Pro Max, Sprint USA) placed on Jul 16, 2026 is showing status: “Unlock Complete.”
Please try these steps first — as per our instructions: "Completion of the unlock process is made by email notification... iPhones: connecting the phone to WiFi and turning the phone off and then on;" Please connect to Wi‑Fi, power the phone off, then on, and try with a non‑Sprint SIM if possible.
If it still shows locked, reply with the exact message you see on screen (or a photo) and confirm the IMEI on your device matches the IMEI on your order. I’ll escalate this immediately to our technicians for a priority review.
One note from our policy: "Eligibility Check: These checks are non-refundable." I understand you’re upset — we want to get this fixed rather than leave you frustrated, so please send the screenshot/message and IMEI and I’ll take it from there.
— Charlotte
“impulsively paid them to unlock my phone when I could’ve got my phone unlocked for free at AT&T. I ended up having to unlock with with AT&T anyways because it took them forever. What I paid 120 was free and took minutes to complete. Go thru your server to save $$”
Hi — I’m sorry this was frustrating. I can see your order (placed Jul 20, 2026) is marked “Unlock Complete” and you paid $24.99 (Eligibility Check) + $93 (Standard Unlock).
A couple of relevant points from our terms:
- “It is not possible to cancel your order once it is paid for.” (Terms 2.1)
- “Eligibility Check: These checks are non-refundable.” (T&C / Refund Policy)
- Timeframes are “a guideline, NOT a guarantee.” (T&C 1.1 / 6.2)
Because the unlock shows as completed we’re unable to issue a refund for a delivered service. If your phone still needs finishing steps I can resend the iPhone instructions: “iPhones: connecting the phone to WiFi and turning the phone off and then on;”. If you’d like me to review your order and timeline for a goodwill option, please reply with your order number or the email used and I’ll check it right away.
“Horrible idea to use this service. Waited way to long (weeks). So much faster and could have saved all the money I spent on this Scam if I had just went to network carrier in person in the beginning. Which is what I ended up doing. Got phone unlocked that day for free!! Asked Direct Unlock for a refund (spent over 100.00) only to be offered 10.00 if I leave a positive review. Will NOT recommend this service to anyone.”
Hi — I’m Charlotte. I’m really sorry this was a frustrating experience and you waited so long.
I can see your order (placed Jul 12, 2026) for a Samsung Galaxy S21 Ultra 5G on AT&T USA shows status: "Unlock Complete". Your codes are NCK=3046208281749482 and MCK=8280419139503681. For non‑iPhones the unlock is completed by entering the codes: "Non‑iPhones: entering the unlocking codes provided in accordance with the email instructions."
I do need to be clear about refunds: "2.1 It is not possible to cancel your order once it is paid for," and our Refund Policy states: "Already Unlocked phones: No refund if you order an unlock for an already unlocked phone." Also, "Eligibility Check: These checks are non‑refundable." Because your order shows complete, we can’t issue a card refund.
I want to make this right — I can walk you step‑by‑step to enter the codes so you can use the unlock now, or I can issue a credit note you can use on a future service as a goodwill gesture. Which would you prefer?
“Im not happy with your service waited longer then stated and when received code consisted with letters and numbers but the prompt only allowed to input numbers i also had to pay twice $33 and then $81 a bit excessive for a unless code .”
Hi — I’m sorry this has been frustrating and thanks for the feedback. I can help get this sorted.
A few quick points so we can move forward:
- Times can vary — as our terms explain “Any timeframes stated are a calculation of the previous weeks unlocks and are given as a guideline, NOT a guarantee.” I’m sorry yours took longer than expected.
- For Android phones: “An Android device is only able to be unlocked via a code if the device asks for an unlock code when an incompatible sim card is placed in the device.” If your Blade A3 Plus did not show an unlock prompt when using an incompatible SIM, the numeric-only prompt would prevent entering a code that contains letters.
- Your payments are: AUD35.99 (Eligibility Check) and AUD81 (Standard Unlock). Please note “Eligibility Check: These checks are non-refundable.” We can still attempt to get your phone unlocked with the code you were given, and if we work with you and the code truly cannot be made to work we will follow our refund rules.
Next step for me to help: please confirm whether the phone showed an unlock/code prompt when you put in an incompatible Telstra SIM, and tell me exactly what message or prompt you saw (and whether you tried entering numbers only). Once you reply I’ll escalate to a technician right away and we’ll try to get it working.
— Charlotte
Hi — Charlotte here. I'm sorry it feels that way. Our records show your order (placed Jul 13, 2026) status is "Unlock Complete."
Please try the iPhone unlock steps listed in our terms: "iPhones: connecting the phone to WiFi and turning the phone off and then on;" — then insert a different carrier SIM to confirm it’s working. If you still see a lock message, tell me exactly what the phone displays (or share your order number/IMEI) and I’ll escalate to our tech team right away.
Note: if the device needs a Premium Service it would be shown in your status — I can check that for you. Thanks — Charlotte
Hola, soy Charlotte. Lamento que esto haya sido tan frustrante. Veo que tu pedido del Galaxy S25 Ultra (realizado el 2 de julio de 2026) aparece actualmente como: "No desbloqueado, a la espera de comentarios del cliente". Has pagado $24.99 (Verificación de elegibilidad), $68 (Desbloqueo estándar) y $215.99 (Premium). Por favor, intenta lo siguiente para que podamos continuar: - Inserta una tarjeta SIM incompatible para forzar la solicitud de desbloqueo. Si ves una solicitud de "PIN de desbloqueo de red SIM", introduce el código NETWORK: 86789371. Para dispositivos que no sean iPhone, sigue los códigos proporcionados: "Dispositivos que no sean iPhone: introduce los códigos de desbloqueo proporcionados según las instrucciones del correo electrónico". - Si el teléfono NO solicita un código, ten en cuenta que "Un dispositivo Android solo se puede desbloquear mediante un código si el dispositivo lo solicita al insertar una tarjeta SIM incompatible". Responde indicándome si viste la notificación, algún mensaje de error o si el código fue rechazado. Si esto no funciona o no recibes ninguna notificación, responde ahora y lo comunicaré con nuestros técnicos para que te indiquen los pasos a seguir. Quiero solucionar esto cuanto antes.
“It was simple to find out what network the tablet was on was told it was unlocked but it wasn’t absolutely fuxk about with these has to make 3 payments and contacted live support still not resolved when contacted asked was ignored definitely dont recommended”
Hi — sorry this happened. I can help.
Please try this first (our unlock step for Apple devices): "iPhones: connecting the phone to WiFi and turning the phone off and then on;" — please connect the iPad to Wi‑Fi, reboot it, then try again.
If it still shows locked, reply with your order number and the device IMEI/serial and tell me the exact status shown on your order page. If our system shows "unavailable" note that "This state means that it has not been possible to unlock the iPhone and further investigation is required to discover the reason for this." (10.1)
A couple of important notes before I escalate: "Pre‑orders... are not covered by our money back guarantee... we cannot refund the cost of the Eligibility Checks" (7.3), and if the device is iCloud Activation Locked or blacklisted a SIM unlock may not make the device usable and refunds may not apply ("Sim unlocks won't be refunded if the device is unusable due to Activation Lock." / 7.1).
Send your order number and IMEI/serial and I’ll get a technician to investigate right away.
— Charlotte
“Es una estafa no vayan a caer porque solo les van a robar dinero no te desbloquean nada te dice que te van a ayudar les mandas correo y resultan que no existe o te bloquearon”
“Very unhappy that money was intended for my iPhone 17 and my wife’s Samsung galaxy flip 6 but they did unlock my iPhone xr which I really don’t care about so if u see this review please make it right but u won’t you have been ignoring me don’t kniw why u couldn’t unlock either phone but ty”
Hi — I’m Charlotte. I’m really sorry you’ve been left feeling ignored — I can help sort this out.
Our system shows the Jun 24 order for the iPhone XR is marked “Unlock Complete” and the three payments you made were the Eligibility Check ($24.99), Standard Unlock ($54.00) and Premium Service ($105.00). If you intended those payments to apply to an iPhone 17 and a Samsung Flip 6, it’s likely the wrong device details were submitted or the wrong product was ordered.
Please note our terms say: “It is not possible to cancel your order once it is paid for” and “No changes can be made to orders which have been fulfilled where customer error has occurred… Nor can refunds be provided in this instance.” Also, “Eligibility Check: These checks are non‑refundable.”
I want to help make this right — please reply with the order number(s) and the IMEIs for the iPhone 17 and the Flip 6 (or tell me which payment you want applied to which device). I’ll check everything and tell you the fastest next steps to get those phones unlocked or advise available options.
“This platform didn't work for me ,despite saying I had to wait 3 days to have the unlock codes provided it took 8days ,I would have been constantly messaging them to have same rectified ,when I finally got the codes none of them worked.Imagine i spent 123us for a service and after all am still stuck with a phone that is lock,now i have to send back the phone to the person I purchased it from.I have been waiting for a response from live support for the past 23hours,further more when I initially wrote this review they told.me if I changed it to a 5 star review I would get a full refund,I just want people to know that this forum is not reliable and that they should another forum ,I repeat don't use this site people”
Hi — I’m Charlotte. I’m really sorry for the delay and the hassle — I can see your order (Standard Unlock paid $123 on Jun 19, 2026) shows status: "Unlock Complete" and your unlock codes are:
NETWORK=26427914 PROVIDER=35171771 SUBNET=00000000 DEFREEZE=04992214
Please try this first (per our instructions): "Non-iPhones: entering the unlocking codes provided in accordance with the email instructions." If your phone never prompted for an unlock code when you put in an incompatible SIM, our T&C note that: "An Android device is only able to be unlocked via a code if the device asks for an unlock code when an incompatible sim card is placed in the device."
Tell me:
- Did the phone show a code prompt when you inserted an incompatible SIM?
- If it did and the codes failed, please send a clear photo/video of the prompt/error and I’ll escalate to our technician immediately.
- If it didn’t prompt, we can arrange a Remote USB unlock (available for Samsung) and I’ll explain options.
I’ll escalate now and get this prioritised — please reply with the prompt screenshot or confirm whether the incompatible SIM produced a code request.
“I am extremely disappointed with the service I received. From the beginning, I felt pressured to leave a positive review before the service was even completed. Looking back, this should have been a warning sign.
The service took much longer than promised, and the communication became increasingly difficult. After experiencing issues, I was assured that I would receive a refund. However, despite multiple follow-up attempts, I have not received the refund that was promised. Even more concerning, the company has stopped responding to my emails, calls, and messages altogether.
I believe customers should be aware of this experience before choosing this service. A business should honor its commitments, especially when it comes to refunds and customer support. Unfortunately, my experience was marked by poor communication, unfulfilled promises, and pressure to provide a positive review before the work was finished. I cannot recommend this service based on my experience.”
Hi — Charlotte here. Thank you so much for the kind words and for recommending us — we really appreciate your patience. Glad to see your order status is "Unlock Complete" for the Motorola Moto G Stylus.
If you need help finishing the unlock, our terms note: "Completion of the unlock process is made by email notification... Non-iPhones: entering the unlocking codes provided in accordance with the email instructions." If anything’s unclear or you want a quick walk-through, reply here and I’ll help.
Bonjour, c'est Charlotte. Je suis désolée que vous rencontriez des difficultés. Le statut de votre commande est « Déverrouillage terminé » et les codes de déverrouillage pour votre Galaxy A16 sont : NCK = 91939754, MCK = 04422327, RGCK = 00000000, EXTRA = 73596282. Comme indiqué dans nos conditions générales : « Pour les appareils autres que les iPhones : saisissez les codes de déverrouillage fournis conformément aux instructions de l'e-mail. » Veuillez donc procéder comme suit : 1. Éteignez votre téléphone et insérez une carte SIM d'un autre opérateur. 2. Allumez votre téléphone. Lorsque le système vous demande un code, saisissez le NCK (91939754). 3. Si le système vous demande un code maître, utilisez le MCK (04422327). Utilisez le code EXTRA uniquement si le système vous le demande. Si le téléphone ne demande jamais de code ou si cela ne fonctionne pas, répondez-moi en me disant ce qui se passe (message exact et carte SIM/réseau utilisé) et je prendrai les dispositions nécessaires avec notre technicien pour résoudre ce problème.
Hola, soy Charlotte. Lamento que hayas tenido una mala experiencia. Veo que tu pedido del 3 de mayo de 2026 para un Galaxy Watch Ultra (Verizon USA) muestra el estado: "Desbloqueo completado". Pagaste $24.99 por una Verificación de Elegibilidad (no reembolsable) y $40 por el Desbloqueo Estándar. Intenta seguir los pasos de desbloqueo que te enviamos por correo electrónico, como indican los Términos y Condiciones: "Dispositivos que no son iPhone: ingresar los códigos de desbloqueo proporcionados según las instrucciones del correo electrónico". Si ya lo intentaste, dime exactamente qué sucede (sin mensajes de error ni ningún otro comportamiento) y lo revisaré con nuestro técnico de inmediato. Si trabajamos contigo y el código sigue sin funcionar, nuestra Política de Reembolso establece: "Código de Desbloqueo Incorrecto: Si, después de haber trabajado con nuestro técnico para que el código funcione, no podemos lograr que funcione, se te reembolsará el dinero". Sin embargo, ten en cuenta que "Verificación de Elegibilidad: Estas verificaciones no son reembolsables". Envíame el error exacto o una foto/captura de pantalla y lo escalaré de inmediato.