Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

ANYVAN Reviews

3.5 Rating 3,136 Reviews
62 %
of reviewers recommend ANYVAN
3.5
Based on 3,136 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 86%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 83%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Live Chat, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
2.8 out of 5
Read ANYVAN Reviews

About ANYVAN:

AnyVan makes moving anything, anywhere hassle-free and affordable using trusted drivers. Whether you're moving a sofa down the road or your whole home across the country, we've got a van for that!

Phone:

020 3872 3050

Email:

info@anyvan.com

Location:

The Triangle, 5 -17 Hammersmith Grove,
Hammersmith,
London
London Borough of Hammersmith and Fulham
W6 0LG

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“AVOID ANYVAN! Ignored photo evidence of significant damage and now won’t even reply to emails. And very telling - complaints have no phone number!! READ THE BAD REVIEWS! I wish I had!! Terrible.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Holly, Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re very sorry to hear about your experience. Having looked into your booking, I can see that our team have since been in touch with you directly to address your concerns. We understand how frustrating situations like this can feel, and please be assured that we take reports of damage seriously and always work with customers to review and resolve them. Kind regards, AnyVan
Posted 1 year ago
“My experience with AnyVan was extremely disappointing due to their failure to fulfill a time-sensitive furniture collection booked through Facebook Marketplace. The collection was scheduled for 10 AM on September 9, 2025, as agreed with the seller to avoid a council notice. AnyVan did not provide a Transport Partner within the agreed timeframe, leaving me to move the item outside under pressure from the seller, risking loss or damage. Despite my proposing solutions like sourcing a local driver, they were rejected, and AnyVan unilaterally cancelled the booking and issued a refund, which I explicitly stated was unacceptable. Their customer service dismissed my concerns, ignored the urgency, and closed the matter without offering fair compensation or alternatives, leaving me exposed to potential financial and legal issues with the seller. How can this company improve? 1. Honor Time-Sensitive Bookings: AnyVan must prioritize fulfilling agreed deadlines, especially for urgent collections, by improving driver allocation systems to ensure availability. 2. Listen to Customer Solutions: Instead of dismissing customer suggestions, engage constructively to find workable solutions, like expediting local drivers. 3. Transparent Communication: Clearly explain limitations and offer realistic alternatives (e.g., partial refunds plus compensation for losses) rather than forcing cancellations. 4. Fair Compensation: Acknowledge losses caused by their failure (e.g., extra costs, time off) and offer appropriate remedies beyond just refunds. 5. Better Escalation Process: Ensure complaints are genuinely reviewed by senior staff, not closed prematurely, to rebuild trust.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Ahmed, Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry to hear that you were left disappointed by your recent booking with us. To clarify, a driver was originally assigned to your collection. Unfortunately, due to a family emergency, they were unable to fulfil the job, and we contacted you immediately to discuss alternatives. We requested that you open up the timeslot so that we could source another driver, but this was declined. We also offered the option to reschedule to an alternative day, which was also refused. We completely understand the urgency you felt, but as you requested an immediate replacement driver, this was unfortunately not possible within our operating model. As a result, the only option remaining was to cancel and process a full refund. You first spoke with one of our customer care agents, and when you were unhappy with her explanation, your case was escalated to a member of leadership who confirmed the same outcome. While we regret that we could not meet your requirements on this occasion, our team did explore all available solutions. Kind regards, AnyVan
Posted 1 year ago
“Didn't collect on the arranged day, didn't deliver on the arranged day, customer service and support virtually non-existent, offered me a derisory amount as a 'goodwill gesture' which I declined, and have failed to follow up on my request for this to be escalated. The driver was the only good thing, but then he isn't an AnyVan employee.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Absolute joke of a company. Went to cancel a booking 36hrs before as no longer can collect on the day planned. 50% refund. Stuck into the "terms" of the booking, that I'm sure everyone reads diligently. Consistent with the last awful service I had from them. They stuffed the collection, got there late. Driver got stuck in traffic, collection point kindly waited for him. No way he can deliver to drop off as closed. Had to take to another location and then I had to pay again another company to move from there.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi there, Thank you for sharing your feedback. I completely understand your frustration, but I do need to be clear. When a booking is made with AnyVan, it is agreed under our Terms and Conditions, which outline the cancellation policy. If a booking is cancelled within 48 hours of the move, a 50% refund applies. We appreciate that not everyone reads the full terms before confirming, but by accepting the booking you also accept these conditions, and we cannot make exceptions outside of them. Regarding the previous booking you mentioned, I’m sorry to hear of the delay. From what you described, the driver was held up in traffic. While we do everything we can to plan efficiently, there are unfortunately situations like this that are completely outside of AnyVan’s control. I understand this isn’t the response you were hoping for, but I hope it clarifies why your refund was processed as it was and why we weren’t able to intervene further in the earlier case. Kind regards, AnyVan
Posted 1 year ago
“We are a combat sports company that had a very short window opportunity arise during the bank holiday which required a collection at 8am to be delivered for 12oclock in a location only 2 hours away. After an initial conversation with an operator describing the services and timescales needed we were sent a link to pay for the service which was £115. Everything was booked, however the collection occurred at 11am with courier tracking being inaccurate, and final delivery was not made until 5:30pm costing us a valuable business opportunity. Upon asking for an investigation for a refund we where told that someone would review the calls and get back to us on the same day, this never happened and after we chased the company back up 3 days later a senior manager informed us we would not receive any refund and denied key facts about the call to justify his position in doing so. This is not a serious company you should use if you have a high priority short timescale opportunity as they are unreliable and then dishonest when challenged.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi there, We’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations. After reviewing the booking, we can see that a specific delivery slot wasn’t selected at the time of confirmation. While we always aim to complete deliveries as quickly as possible, without a confirmed slot we cannot guarantee a set arrival time. That said, we truly value your feedback and have provided you with a discount voucher as a gesture of goodwill. We hope this helps to restore your confidence and that we can offer you a smoother experience in the future. Kind regards, AnyVan
Posted 1 year ago
“The worst company I’ve had the misfortune of dealing with. Their customer service is non existent, I feel like sending a pigeon with a letter would get there quicker. I would give zero stars. The driver himself was great and really nice, but everything else? Nope nope nope. Do not recommend. Awful company.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi PN, Thank you for sharing your feedback and we’re sorry to hear you felt let down. Looking into your booking, I can see that your collection was arranged between 8am and 6pm, and our team collected and delivered within this timeframe. While we do our best to accommodate specific time requests, these can’t always be guaranteed. In this case, we communicated a delivery window of 12:42–16:42, and the team completed the delivery within that slot. Kind regards, AnyVan
Posted 1 year ago
“I booked a removal service with AnyVan, but unfortunately my property completion was delayed at the last minute due to solicitors not finalising paperwork. This was completely outside of my control, and I notified AnyVan as soon as I was aware. Despite this, AnyVan refused to provide me with a refund and stated I would be charged £120 just to reschedule. I find this extremely unfair and unreasonable, especially given the circumstances. I raised a formal complaint but was left dissatisfied with the response. As a customer, I expected more flexibility and fairness in handling genuine situations like this. I am now escalating this matter to Citizens Advice and Trading Standards, but I feel other potential customers should be aware of my experience.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi there, We’re sorry to hear about the difficulties you’ve experienced with your booking. We always aim to be as transparent as possible, and as stated in our Terms & Conditions, bookings cancelled within 24 hours of the scheduled move are unfortunately non-refundable. We do understand that circumstances can sometimes change unexpectedly, and in such cases, if a customer needs to reschedule, a rescheduling fee is applied to cover the costs already committed to your booking. We appreciate your feedback and understand how frustrating it can be when plans don’t go ahead as expected. While we’re unable to offer a refund in this instance, our team is always here to support with rescheduling options to make the process as smooth as possible. Kind regards, AnyVan
Posted 1 year ago
“If I could give zero stars, I would. Cowboys - avoid at all costs. Destroyed antique furniture from my grandmothers; removing from their van (already damaged during transit), without consideration to stop drawers from falling out onto the floor & causing further damage. Also two hours late to drop off furniture as they picked up another job on route. Terrible terrible service & I’m now having to face destroying the majority of the furniture, due to damages. Please, avoid.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Emma, We're really sorry to hear about the issues that you've raised around your AnyVan experience and would really appreciate the opportunity to try to resolve these. So that we can do this, can you please email qualityandresolutions@anyvan.com with your name, booking reference and details of your complaint? Kind Regards, AnyVan
Posted 1 year ago
“AnyVan have literally provided the worst possible customer service. I made a pick up booking the day before I needed sofas picked up only to be advised by the retailer the items were not in stock. Within an hour of my original booking I contacted AnyVan who would not provide a refund, despite there being nothing to pickup. I was then offered a credit against another booking by one AnyVan employee and a free reschedule by another. Today I attempted to redeem that offer on another delivery and AnyVan refused despite earlier commitments. I strongly urge customers not to use AnyVan unless you want to be ripped off!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi there, Thank you for taking the time to share your feedback. I’m really sorry to hear about the frustrating experience you had with AnyVan. Having looked into your booking, I can see that we had reached out to you after further investigation to honour the offers made by our team. By that point, I understand that you had already rebooked with another provider. I completely understand how this situation must have been confusing and disappointing, and I sincerely apologise for the inconvenience caused. We really appreciate you sharing this experience, as it helps us identify where we need to improve. Kind regards, AnyVan
Posted 1 year ago
“I've moved a lot in my life, and I know what the moving process entails. I wanted to rely on a company that could help me with my belongings in a respectful manner. Unfortunately, that wasn't the case. I had issues with one of the movers who thought it was normal to call me at 11 p.m. the night before a big move to demand a change in the moving schedule. When I tried to request a change of movers, they wanted to charge me an enormous amount, which I refused to pay. It took me seven hours to speak with a supervisor to explain the situation - all the while waiting in a chaotic home for someone from anyvan to contact me. When I tried to resolve the problem, after many phone calls, they told me they would send another mover the next day at 9 a.m. They didn't arrive until 3 p.m. They came, did the job, and took my things to my new house. The service supposedly includes disassembling the boxes. But they left the boxes right in the middle of the house (heavy boxes I could not move alone) and left without throwing away any of the trash they had left behind, nor did they complete the service that I paid for. The worst part is that the driver, once the job was done, started sending me inappropriate WhatsApp messages after they left. I had to block him immediately, and I didn't feel safe knowing he now knows where I live. It's the worst service I've ever used. Never again with Anyvan.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“What an appalling bunch of cowboys! These so-called “experts” couldn’t move a piano an inch. They sent two of the smallest movers, who looked completely shocked and confused by what was clearly described in the job details. They didn’t even attempt to move the item, and now they’re refusing to give a refund. Avoid these cowboys at all costs!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Absolutely dreadful experience, don't ever book these people they sent a van too small the first day and left a third of my stuff, the chap the next day had a list just for my desk and monitor and got really iffy, so I bunged him some money and he still left about a third of it so now I still need to pay another van driver. This company are abysmal don't use them even as a last resort”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Horrible Experience – Avoid at All Costs Absolutely awful service. The driver, Remi, never contacted me upon arrival and completely failed to pick up the item. I was informed by the auction staff that no one had shown up. Despite multiple attempts, Remi ignored all calls and texts while claiming to be at the location. When I reached out to the company to reschedule, I was told I’d have to pay a 50% fee – even though they did nothing to begin with. The representative said this came from a “senior” staff member, which just shows how deeply this behavior runs in the company. After reading other reviews, it’s clear this isn’t a one-off issue but a recurring theme. Dishonest driver, unhelpful management, and a complete lack of accountability. Disgusting service from top to bottom.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“My experience with any Any Van Birmingham. APPALLING. The time was arranged. 7am 21.07.2025. Waited 1 hour, told they were 20 mins away. An hour later, 9am. Put on hold 6 times. 10am, told they had broke down. Lies. The driver made no attempt to call me. Or the office. My family contacted friends with cars & small vehicles. 14 helpers & 8 hours later at 7pm. I was in. At a loss of £550. Don’t trust Any Van. They will not arrive. I am very upset. At age 78. Disgusted & a loss of £550 😰”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi G, Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re truly sorry to hear about your experience. We completely understand how stressful and upsetting the situation must have been, especially given the circumstances and the impact it had on your day. Being let down on the morning of a move is unacceptable, and we’re very sorry that you were left to make alternative arrangements at the last minute. We appreciate you bringing this to our attention and can assure you this is not the level of service we aim to provide. We’ll be reviewing what went wrong in this instance to ensure it’s addressed with the team involved. Once again, we’re very sorry for the disruption and distress caused. Kind regards, AnyVan
Posted 1 year ago
“Avoid Anyvan at all costs. They left half my belongings in my original property so had to hire another van to get the rest of my property. They put homes in my walls and damaged my belongings. Customer service is a joke They don't answer the phones and don't admit to there mistakes or apologise. Avoid Anyvan”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi there, Thanks for taking the time to share your feedback. We're really sorry your recent experience with AnyVan didn’t meet expectations. A member of our Service Quality Team has already reached out and is looking into your concerns to ensure they're fully addressed. We appreciate your input and are committed to making this right. If there’s anything else you’d like to add, feel free to get in touch. Best regards, AnyVan
Posted 1 year ago
“Most of our furniture was broken, scratched or damaged by brown tape. They charged us a ridiculous amount on the day (£500) for extra boxes after we had booked for the amount of boxes recommended by their staff. Very difficult to book a redelivery. Terrible all around”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Sara, Thanks for taking the time to leave your feedback, and we’re really sorry to hear about your experience. We completely understand how frustrating it must be to receive items in a condition that’s anything less than perfect, and we do apologise for the inconvenience this has caused. While our policy does require customers to notify us of any damage within three working days, we’ve made an exception in your case and have already raised a claim on your behalf. To move forward, we’d really encourage you to get back to us within the next five days with the information we’ve requested. Please bear in mind that if it’s submitted outside of this timeframe, the claim may unfortunately not be accepted. Kind Regards, AnyVan
Posted 1 year ago
“Charged almost double the price originally quoted. Then sent me the wrong confirmation. Spent almost 6 hours trying to resolve over WhatsApp and was put on hold for an hour with no resolution. Do not recommend!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi There, Thanks for your feedback, and we’re really sorry for the hassle you experienced — especially the time you spent trying to get things sorted. We’ve looked into the issue and can confirm it’s since been resolved. We do appreciate your patience throughout, and thank you for your understanding. Kind Regards, AnyVan
Posted 1 year ago
“Anyvan sent a vehicle that was too small I had to pay another £800.00 to get them to second a second vehicle which arrived about 5.30pm and the move took 2days instead of one. They broke some of my belongings and damaged most of my furniture. I had to buy bubble wrap to enable them to pack fragile items. DO NOT USE THEM THEY ARE NOT COMPETENT”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Christine, Thanks for your feedback, and we're genuinely sorry to hear about your experience. We understand how frustrating and disappointing this must have been. The van size was arranged based on the inventory list that was confirmed with you via email prior to the move. Unfortunately, the list provided didn’t reflect the actual volume of items, which meant a second vehicle had to be arranged later in the day. We absolutely recognise how inconvenient this would have been, especially with the move taking longer than anticipated. In regard to the damage, we do need to clarify that we were only notified of this on 7 July, while your move took place on 3 March. As this falls well outside our required notification window, we regret to advise that we are unable to proceed with a damage claim on this occasion. We truly wish this had been raised with us sooner so we could have addressed it appropriately. We’re sorry again that your experience fell short of expectations, and we appreciate you taking the time to let us know. Kind regards, AnyVan
Posted 1 year ago
“Took my money then didn't arrive to do my house move. Contacted Anyvan via emails but i haven't heard back from them. Dreadful company. Don't use them as they are obviously unreliable.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi there, Thank you for taking the time to share your experience. We're truly sorry for the inconvenience caused. A member of our Service Quality Team has since been in touch, and we’ve arranged a full refund in recognition of the disruption to your move. We know how important it is for things to run smoothly on moving day, and we’re sorry that we fell short on this occasion. Your feedback has been taken seriously and shared with the relevant teams to prevent this from happening again. Kind regards, AnyVan
Posted 1 year ago
“Rubbish let me down at 7pm the night before my move. No help and still waiting for my money back.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Raymond, Thanks for your feedback, and we’re really sorry again for the disruption caused the night before your move. At the time, we were still actively working on resolving the issue and had every intention of completing the booking as planned. However, as you requested cancellation before we were able to finalise the arrangements, the job was subsequently cancelled as instructed. A full refund has now been issued, and we do appreciate your patience up to that point. Kind Regards, Emma
Posted 1 year ago
ANYVAN is rated 3.5 based on 3,136 reviews