Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Abbott Lyon Reviews

4.5 Rating 22,891 Reviews
85 %
of reviewers recommend Abbott Lyon
Read Abbott Lyon Reviews

About Abbott Lyon:

Focused on becoming the go-to brand for beautiful, high-quality personalised jewellery and accessories, Abbott Lyon was founded in 2015 by a talented team of individuals with a passion for affordable luxury. Designed in-house by our teams in Bath and London, our brand has found loyal fans around the world, and we’re beloved for our bespoke designs, super desirable styles and special shopping experience.

Visit Website

Write Your review

Abbott Lyon 5 star review on 1st July 2026
Laura L
Abbott Lyon 5 star review on 9th May 2026
Sadie P
Abbott Lyon 5 star review on 26th April 2026
Amy H
Abbott Lyon 5 star review on 22nd March 2026
Mollie P
Abbott Lyon 5 star review on 15th March 2026
Skye W
Abbott Lyon 5 star review on 15th March 2026
Lyndsay B
Abbott Lyon 5 star review on 14th March 2026
Laureen F
2842
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“It should be made clearer that you cannot get refund on initial jewellery. And that credit note only lasts 3 months!”
Helpful Report
Thanks so much for taking the time to leave this feedback for us! We’re sorry to hear you were disappointed with your experience. We’ll review how this information is presented to make sure it’s easier to find. Thanks again for reviewing and please don't hesitate to reach out to us at hello@abbottlyon.com where we'll be on hand to help, anytime!
“I have used this company only once before this time and my girlfriend absolutely loved the earings and watch that I brought her so I have no problem with the quality... However this time I have tried to purchace and chain and braclett set and they didn't arrive in time for my girlfrinds birthday, in fact they haven't arrived at all.. I guess it is the courier comapny that is at fault for this shortfall and I have had to go out and buy another gift to replace this.. My situation is being investigated so I guess I will have to wait for the utcome before i can give a fair rating out of 5.. Because of this I have to currently give it a 2 but will happily amend once this is resolved”
Helpful Report
Thanks so much for sharing your feedback with us, Andrew. We’re very sorry to hear that your order hasn’t arrived as expected, especially given the special occasion. Please be assured that our team is already in touch with you by email and we’re working with the courier to resolve this as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding, and we’ll do everything we can to put this right for you.
“Item arrived earlier than I thought. Had good packaging. Comes in separate pieces so you have to assemble it like a lego set. Paid £12 for a "luxury' gift box which was about the same quality as the existing box that the items arrived in. Complained about both of these aspects. A very prompt, but utterly useless Greg, explained that they prioritise being able to pick these items off of the warehouse shelf quickly rather than actually serve as jewellers and make a finished item as advertised on their website. Final insult was to offer a refund of store credit (why would I do that?) minus the post and packaging to send the individual pieces back. So essentially lose out on more money. They have my money anyway which means they couldn't care less about customer service.”
Helpful Report
Thank you for taking the time to leave this feedback for us, Edward, and I'm so very sorry to hear that this was your experience with us. I have had a look into this and can see that our team explained that we do not assemble the items for you so that you can ensure it's exactly as you'd like but I apologise if you misunderstood this as our team wanting to do things quickly - I can assure you that this is not the case! We aren't able to assemble the necklace for you, I'm afraid but I will absolutely pass your feedback on to our team as we're always looking for ways to improve our customer experience! The customer service team are in touch by email and will be able to assist you with this to help you get the best result for you.
“Wasnt sent, and I was treated to a long email thread, even though the order said it had only been partially sent. In the end I had to accept a smaller chain instead of the one I wanted, and I never did get the 'free' initial offered. Doesn't deliver on their promises, so I will not shop again. I will use their competitors instead, all of whom have been reliable with all of my purchases, and do not treat customers like criminals insisting on photos and 'proof' when they fail to deliver.”
Helpful Report
Thanks so much for taking the time to leave us this feedback, Amanda. I can confirm that the team have issued your replacement for the chain and the "free initial" that you mentioned shows up on your order confirmation that way to show which personalisation you have chosen but this initial is on the actual coin pendant and not a separate item. I do apologise if this has caused any confusion!
“I’m not loving my necklace as I have not received it yet!! I raised a concern about it today and it hasn’t been sorted!! I am very very upset as this was for my nieces 18th birthday tomorrow!! I do not understand why you would use Evri a courier they are diabolical!! They promised to escalate the delivery 2 days ago and it still hasn’t happened!! And no one is responding to my emails!! That was a lot of money for me to spend and I now have to go to a party without a gift!! I want someone to deal with this for me please”
Helpful Report
Thanks so much for taking the time to leave this feedback for us and we're so very sorry to hear that you haven't had the best experience with Evri. I can see that our team were chasing the courier as often as possible to get this sorted for you but I can now see from the tracking that this has been picked up by yourself from the parcel shop! I hope all was okay with your order and if you have any further questions, please don't hesitate to reach out to us
“Bought 3 rings to go on holiday package arrived and the order was wrong I have returned still no email to let me know what's happening go on holiday tomorrow with no rings vertigo disappointed”
Helpful Report
I'm so sorry to hear that your order was incorrect and that you're awaiting a return! I can see that your last email has been received by our team and they're looking into this so you should have a response from us any minute! If we can support you in any other way, please do not hesitate to let us know and we'll be on hand to help.
“U want a review on the chain i am still waitn to receive . . Needless to say I'm not happy I still don't have it”
Helpful Report
Thanks so much for taking the time to leave this review for us, Amanda! I can see that your order has since been delivered but if you have any issues at all, please don't hesitate to reach out to us at hello@abbottlyon.com where we'll be on hand to help!
“Still haven’t received my order and no one seems to be able to update me. Courier is managing to deliver other stuff to my house fine but not the order so today when I get my email to review the product I’ve paid for that’s still missing I’m unable to do so.”
Helpful Report
I'm so very sorry to hear that you've not had your order! Having looked into this for you, I can see that the courier has lost your order whilst it was in transit to you. We're so very sorry about this and will take this up with our courier on your behalf. Thankfully, I can see that our friendly customer service team have been in touch and have sorted you a full refund at your request but if there's anything else at all that we can do to support you, please don't hesitate to let us know!
“My package has been in customs 12 days”
Helpful Report
We're so sorry to hear that you were waiting a little longer than expected for your order, Evan - we unfortunately have little control over the customs experience but we can absolutely pass this feedback through to our team to see if there's anything else we may be able to do to make this process smoother! I can see that your order has now been delivered to you. Should you need any further assistance, please feel free to reach out to us via hello@abbottlyon.com where we will be more than happy to help.
“I dont think its great for the price and very small in size for a bracelet”
Helpful Report
We're so sorry to hear that you are unhappy with your recent order, Debbie - If you would like to get in touch, we can assist you with a return or an exchange - our email address is: returns@abbottlyon.com & we'll be on hand to help!
“Ordered 4 items of jewellery and a gift bag to go with that. Received a tiny gift bag that can barely fit one of the items, and when I contacted them, was told they do have larger ones (first), then another reply saying say they don't have any larger ones (not sure if they know what they have themselves) and so after 3-4 back n forth emails I'm still left with a tiny bag and not a solution to my problem. Never was I offered more bags (expected) or even to buy more bags (not sure I would've anyways, most companies gift wrap jewellery for free nowadays) so now I need to go buy a non branded jewellery bag somewhere. Haven't actually gifted the jewellery yet so can't comment on the quality of that.”
Helpful Report
“What service , emailed Sunday afternoon with an issue I had with my earrings . Had email back saying they received it and will get back to me . Within an hour email back , all sorted . Fantastic customer service ..fantastic company”
Helpful Report
“I had to replace an initial on my necklace (I was credited for it) as it had tarnished after 7mths (it was brought in the october but was a Christmas present) I wanted a necklace that I didn't have to take off.”
Helpful Report
“I ordered this necklace using a discount code I was given after receiving a bracelet with poor-quality gemstones. Unfortunately, this order wasn’t much better. When I opened the locket, the photo inside was scratched and the image quality was poor. I contacted customer service and got a copy-and-paste response offering yet another discount code, which felt dismissive and unhelpful. I had to push hard just to get a replacement sent.”
Helpful Report
“I would honestly never use this company again. The customer service is absolutely atrocious. Extremely unhelpful, give out the wrong information about products. I just had an absolute nightmare with them.”
Helpful Report
“not inpressed was for a gift package presentation very poor didnt like how items were in individual envalopes and not assembled”
Helpful Report
“My first purchase was great delivered no problem. Since I've put in for another Purchase and it's gone missing, so I contacted you and you arranged another one but that's gone missing too . Now I'm waiting on my 3rd Lot and hopefully it will arrive soon because I'm getting married in over a week and they're for my Mam and Sister. So at the moment I'm not too sure if the 3rd one will turn up .”
Helpful Report
“I have got it yet ? Hope it’s coming ?”
Helpful Report
“First time ordering from Abbott Lyon. The communication was all over the place and confusing, numerous emails saying my order was being prepared, then delivered and when I emailed them, they told me it wasn’t being delivered for another 2 weeks. I did ask to cancel but was told I couldn’t cancel as it had gone to production. Also, I asked if necklace was made in UK, I was never given an answer. Item was a gift for my sister, disappointed with the overall necklace for the price. Unfortunately, wouldn’t order from Abbott Lyon again.”
Helpful Report
“I got a pair of mini hoop earrings that I absolutely loved. Unfortunately, one of them kept coming undone anytime I pulled a top over my head or brushed against my ear. I was worried I’d lose it eventually - and sure enough, after just three weeks, it popped off and fell down the sink. I’m gutted.”
Helpful Report
Abbott Lyon is rated 4.5 based on 22,891 reviews