Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

123 Flowers Reviews

4.6 Rating 13,540 Reviews
91 %
of reviewers recommend 123 Flowers
4.6
Based on 13,540 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 77%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 74%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read 123 Flowers Reviews
Visit Website

Phone:

0800 023 8980

Email:

enquiries@123-flowers.co.uk

Location:

123 Flowers, Prestige Gifting Ltd, E Mill Dean Clough
Halifax
HX3 5AX

Write Your review

“Ordered a large bunch of flowers for my wife's birthday, paid £40 and got 12 stems. If 12 stems is a large bunch what is a small bunch, ?”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello Steve, We’re very sorry to hear the large bouquet did not meet your expectations. That isn’t the experience we want to provide. I can see you have been in cotnact with our customer support team, and you have been advised correctly. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“Without doubt some of the very best customer service support I’ve ever had Not only were the flowers of best quality the sales person went the extra mile helping with delivery but were kind , courteous and very well mannered I would recommend 123 flowers to anyone”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello Alan, Thank you for your wonderful feedback. We’re thrilled you had such a positive experience with our service, quality, and delivery. We’ll be sure to pass your kind words to the team. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“Ordered 2 bunches of flowers for mother's day (at the same time on the same order). 1 arrived, 1 did not even get dispatched, but charged me for both! Took 3 days and various emails (repeating the same information )to get to the root of the problem. Can only resend or refund. Not good enough considering you didn't read the order properly! I regularly used this company for sending flowers at work. Will not be using 123 FLOWERS again.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello Angie, We’re very sorry to hear that only one of your Mother's Day bouquets was dispatched and charged, with the other not sent at all. That isn’t the experience we want to provide, and we understand how frustrating this must have been after multiple emails. I can see this has now been resolved. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“Flowers i ordered arrived half dead, limp some buds and the two that flowered were fragile and were ready to ge throen away. Nothing like the photo and about five stems. The flower slumped when i attempted to place in a vase. Very poor condition , arrived in a box almost dry. Will never order again from 123?,Flowers. I emailed them to complain. Response was that my order was correct and they are sent in bud form to last longer. But the flowers were delivered ready to throw away, waste if money”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello Demetra, We’re very sorry to hear the flowers arrived in such poor condition and didn’t match what you were expecting. This isn’t the experience we want to provide. I can see this issue has now been resolved. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“Ordered Mother’s Day flowers to arrive for the day before Mother’s Day to be on the safe side. Flowers arrived 4 days later and was offered £5 credit on their site, flowers aren’t something regularly bought so the complimentary offer did not reflect the disappointment from the day. My mum received nothing on Mother’s Day which I felt guilt for”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello Georgia, We’re very sorry to hear about the late delivery and that your mum didn’t receive flowers on Mother’s Day. This isn’t the experience we want to provide, and we understand how disappointing this must have been. After further investigation, I can see you have been in cotnact with our customer support team, and you have been advised correctly. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“Bouquet was delivered early so no one was in. Delivered again 2 days later. Again not the requested day. The flowers must have been in the box for over 3 days. When I finally got them they were in a poor condition. 48 hours later they are dead. Do not use this company the quality is very poor - better buying a bouquet from Tesco”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello, We’re very sorry to hear about the rushed deliveries and the poor condition of the flowers. This isn’t the service we want to provide, and we understand how disappointing this must have been. We always strive to deliver our products within the estimated delivery times and we use reliable courier services to ensure safe and timely deliveries. However, there are certain factors outside our control which can cause delays. Please be assured that we are working hard to minimize any delays and we appreciate your patience and understanding in this matter. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“So disappointed !!!! Do not buy!!! Ordered on a Monday to arrive on the Saturdays before Mother’s Day and they have still not come the following Tuesday. No explanation and when emailed they keep asking me the same 2 questions - what is your address and iorder number even though I’ve answered both twice. I appreciate sometimes delivery services can be the reason, but they provided no update that they delivery had even been sent and I just got told my order was stalled. Do not risk it!!! Not even waiting for them to arrive to see if they are good flowers, just do not order them!”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello, We’re very sorry to hear about the delay and the lack of updates. This isn’t the experience we want for our customers. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“Daughter bought me flowers for Mother’s Day (Alstro & Roses) from 123 Flowers - delivered this morning via Royal Mail. Unfortunately they are of very poor quality and about 10 flowers in total - 16 year old daughter immensely upset as was her first time ordering flowers for me for Mother’s Day out of her own pocket. Wouldn’t recommend at all for anyone else purchasing for any occasion as the flowers are of poor quality and do not depict anywhere near the flower photo that my daughter had chosen.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello Andrea, We’re very sorry to hear that the flowers did not meet expectations and that this affected your daughter’s gesture. This isn’t the quality we aim for, and we understand how disappointing this must be. After further investigation I can see this has now been resolved. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“Absolutely embarrassing. Please see the two comparison photos. I’ve asked for a full refund of this. Barely any flowers- the postman threw the box over the fence and therefore further damage to the already pitiful amount of flowers sent. I am genuinely so embarrassed my mum received these.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello, We’re very sorry to hear about the issues with your order and the damage you described. This isn’t the standard we aim for, and we understand how frustrating this must be. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“Buyer beware!! I bought a bouquet from here for Mothers Day. When it came there were only 5 flowers and the rest was greenery. I complained but they replied that it was the correct amount of flowers for my order. Why put a photo of a bouquet that you won't get and flowers missing and poor quality. I will never use them again!!”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello, We’re very sorry to hear that your Mother's Day bouquet was not as expected and that you felt the photo didn’t reflect what you received. That isn’t the standard we aim for, and we understand your frustration. A member of our reviews team has now reached out and we hope this can be resolved. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“Nothing like the picture online, very sparse. Complained and was told that they met the quality standards, wouldn't help at all, never buying from them again. This bouquet was not worth £29.99”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello, We’re very sorry to hear that the bouquet you received looked sparse and didn’t match the photo. I can see you have been in contact with our customer support team, and you have been advised correctly. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“Was very impressed. First time I have used this company. Sent the tulips and Peruvian lilies, wasn’t quite as an impressive bunch as I’d initially hoped,but they came out beautifully. They were wrapped in pretty paper in the box and an added extra that the recipient loved was that the tulips had bulbs attached that could be kept and saved in a special brown bag sent with the flowers. A really nice touch, I hadn’t seen anything about it in the description, but a really thoughtful extra. Will certainly be using again”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello Nicola, Thank you for sharing your feedback. We’re delighted the flowers came out beautifully and that the bulbs and extra touches were well received. We’ll pass along your kind note to the team. We’d love to serve you again anytime. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“Terrible! The flowers looked nothing like the photo! Lots of heads were off the flowers and barely any stems, do not recommend purchase!”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello there, We’re very sorry to hear that the flowers didn’t match the photo and that several heads were off with a few stems. This isn’t the standard we aim for, and we understand why you’re upset. A member of our team has now reached out to resolve this. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“The flowers did not delivered to the recipient and money waster. Due to the automated system used, customer needs to be diligent. The First line and postcode was correct but it did not delivered due to confusion. Sadly I will not use this company again. Refused to refund or offer to deliver again. £10 was offered to use online for next delivery as inconvenience occur. That is encouraging more spending. Customer services highlight that it's the customer responsibility but if the system use is not user friendly, it is not entirely the customer fault.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello, We’re very sorry to hear the flowers didn’t reach the recipient and for the frustration you experienced with our system. This isn’t the standard we aim for, and we understand how disappointing this must have been. Thank you for bringing this to our attention. We’ll use this to improve the booking flow and reduce the chance of confusion in the future. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“#123_440805 We received so little flowers it was ridiculous my mum was so disappointed”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello there, We’re very sorry to hear that you received so few flowers and that your mum was disappointed. This isn’t the standard we aim for, and we understand why you’re upset. A member of our reviews team has now reached out. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“#123_440805 We received so little flowers it was ridiculous my mum was so disappointed”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello there, We’re very sorry to hear that the bouquet you received had so few stems and left your mum disappointed. This isn’t the standard we aim for, and we completely understand why you’re upset. A member of our team has now reached out. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“I brought these flowers for my mum for mothers day, I am mortifed. They arrived Dead, no card either. To which I had a poem in. Also there was about 6/7 stems very unlike the picture. I am demanding a refund. Waiting for them to reply!!! **warning”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello there, We’re very sorry to hear your flowers arrived dead, with no card, and that the stems differed so much from the picture. This isn’t the standard we aim for, and we completely understand why you’re upset. I can see this issue has now been resolved. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“Rather disappointed the flowed my mum received look nothing like they do in the photo and they wasn’t cheap. Really upsetting as I got these to apologise as my health wouldn’t allow me to visit.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello Hayley, We’re very sorry to hear that the bouquet your mum received didn’t resemble the photo and that you felt disappointed by the price. This isn’t the standard we aim for, and we completely understand how upsetting this must be, especially given the reason for sending them. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“Extremely disappointed. I ordered the bouquet Desire. The flowers that were delivered are looking most pitiful. A total let down. For the price I paid compared to the flowers that were delivered is a shambles”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello Meena, We’re very sorry to hear your bouquet didn’t meet expectations and that you’re disappointed with the Desire arrangement. This isn’t the standard we aim for, and we understand how frustrating this must be. I can see a member of our reviews team has reached out regarding this issue. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
“Received flowers,disappointed in that they looked nothing like the picture on your website ie,amount of blooms and looking a bit tatty”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello Antony, Thank you for letting us know. We’re very sorry that the bouquet did not resemble the online image. This isn’t the standard we aim for, and we understand your disappointment. I can see this issue has now been resolved. Kind regards, Team 123 Flowers
Posted 6 months ago
123 Flowers is rated 4.6 based on 13,540 reviews