Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Runrug Reviews

4.7 Rating 8,636 Reviews
94 %
of reviewers recommend Runrug
4.7
Based on 8,636 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read Runrug Reviews
“Super service .came next day .booooom”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Steve, Thank you for your positive review and we're happy to see you're happy with your order. At Runrug, we understand that our success depends on your satisfaction, and we always strive to exceed your expectations. We are delighted to hear that you received your order quickly and efficiently. We look forward to seeing you again soon! Runrug
Posted 3 years ago
“Nice colour fits well very happy”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Geraint, Thank you for your positive review and we're happy to see you're pleased with your order. We'll hope to see you again soon! Thanks again! Runrug
Posted 3 years ago
“We bought a Eastern treasures long and short hall carpet runner to use in our Caravan. Really pleased with the quality and service we received. Would definitely buy from Runrug again.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Amanda, Thank you for taking the time to leave us a review! We're delighted to see you've had a positive experience with us! - we work very hard to bring a high level of customer satisfaction and we appreciate the comments! Thanks again and we hope to see you again soon! Runrug
Posted 3 years ago
“Good quality and fast shipping”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, Thank you for your positive review and we're happy to see you're pleased with your order. We're also glad to hear that the delivery was prompt! We'll hope to see you again soon! Thanks again! Runrug
Posted 3 years ago
“I bought 3 rugs for my upstairs hallway. THEY ARE PERFECT!!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Kimberley, Thank you for taking the time to review us! We're delighted to see you're happy with your order. We work very hard to ensure we offer the best quality products at the best prices! We'll look forward to seeing you again soon! Runrug
Posted 3 years ago
“The run was so small, I thought it was a table mat. I’m very disappointed”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Sharhonda, Thank you for taking the time to our company. We're sorry to hear that you're unhappy with your purchase. After reviewing your order, we have found that you requested a 1-foot section of Aztec Green. This size is regarded as a "sample" and is eligible for a refund if you make a further purchase. We have sent an email to the account linked to your order to discuss in more detail. Many thanks Runrug
Posted 3 years ago
“Lots of choices, easy-to-order, delivery service second to non, will shop there again”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Norman, Thank you for taking the time to review our company! We're delighted to see you're happy with your order. We work hard to ensure we offer the best quality products at the best prices! We are happy to hear that you received your order quickly and efficiently. We look forward to seeing you again soon! Thanks again. Runrug
Posted 3 years ago
“Great service and quality”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Marion, Thanks for the review! Your positive comments are appreciated and we're happy to see you're happy with your product. At Runrug, we understand that our success depends on your satisfaction, and we always strive to exceed your expectations. Thanks again! Runrug
Posted 3 years ago
“Very happy with my runner it’s just like the photo on the website.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Janis, Thank you for taking the time to review our company! We're delighted to see you're happy with your order. We work hard to ensure we offer the best quality products at the best prices! At Runrug, we understand that our success depends on your satisfaction, and we always strive to exceed your expectations. We look forward to seeing you again soon! Runrug
Posted 3 years ago
“The rug is beautiful and perfect for the hallway. The custom sizing was great - it was an odd size so it was very helpful to have it available. Love it!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Caroline, Thank you for taking the time to review our company! We're delighted to see you're happy with your order. We work hard to ensure we offer the best quality products at the best prices! At Runrug, we understand that our success depends on your satisfaction, and we always strive to exceed your expectations. We look forward to seeing you again soon! Runrug
Posted 3 years ago
“The runner started fraying since the first day, sadly”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Marco, Thank you for taking the time to leave us a review. This particular stair carpet is made using 100% sisal. Sisal is one of, if not the toughest natural fibers that exist in carpets. Sisal is very popular with interior designers for its sculptured basketweave-like texture. The 'Morocco' range is manufactured using a 'flatweave' technique, which ensures that the rug will not fray over time. As a result, a finished or bound edge is not necessary for this particular rug. Occasionally when this product is prepared and cut in the warehouse, there can be some excess threads of sisal left along the cut edge. (This is generally just what has been cut off). I can safely assure you, that this is in no way fraying or pulling. However, if you'd like to contact us directly to provide us with an image, we can certainly look at it for you. We'll look forward to hearing from you. Thank you, Runrug.com help@runrug.com.
Posted 3 years ago
“I've used Runrug before. It has always provided a prompt professional service. I like the huge range of carpets and runners that they have and the fact you can have any length you want for a runner.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, Thank you for taking the time to review our service! We're delighted to see you've always had a positive experience with us! - we work very hard to bring a high level of customer satisfaction and we appreciate the kind comments! Thanks again and we'll hope to see you again soon! Runrug
Posted 3 years ago
“Considering it was shipped from Great Britain, it made it to our home very quickly! It replaced an old runner that was no longer anti-slip. It looks fantastic and the price was reasonable. I will definitely buy again.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Theresa, Thank you for taking the time to review us! We're delighted to see you're happy with your order. We work very hard to ensure we offer the best quality products at the best prices! We'll look forward to seeing you again soon! Runrug
Posted 3 years ago
“Buying process was easy enough. Delivery as expected.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Nicholas, Thank you for taking the time to leave us a review. We've responded on your product review to address the issue you've mentioned. This response should also be sent to you in an email. However, we're pleased to hear you found the buying process easy and we're very happy to hear the delivery was prompt for you. We will now wait for your response to our email, so that we can put things right for you. Thank you, Runrug.
Posted 3 years ago
“Amazing rug good quality going to order in the bigger size now for the hallway”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Shelley, Thank you for taking the time to review us! We're delighted to see you're happy with your order. We work extremely hard to ensure that we offer the best quality products at the best prices! We'll look forward to seeing you again soon! Runrug
Posted 3 years ago
“Thank you for my parcel I am very happy now okay I can use it for up stairs all full set 😊 your sincerely is Paul sharman thank.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Paul, Thanks for the review! Your positive comments are very much appreciated and we're happy to see you're pleased with your product. Thanks again! Runrug
Posted 3 years ago
“Thank you so much for sending it quickly! I really like the quality of the rug. I was a little disappointed it wasn't quite 2' 4" wide.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Omar, Thank you for taking the time to review us! We're pleased to see you're happy with your order. We work very hard to ensure we offer the best quality products at the best prices! I am afraid that sometimes, due to how they are manufactured, the widths can vary ever so slightly in size. This is normally unnoticeable and I am afraid, cannot be helped. We hope to see you again soon! Thank you. Runrug
Posted 3 years ago
“I am always wary of Internet shopping, but Runrug have been excellent. From tracking the order from the minute I placed the order to the excellent Joe in customer service being so helpful. I can't fault my experience.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“The hall runner is beautiful arrived promptly and in perfect condition thanks, will recommend you to any one looking for carpets thank you”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Jennifer, Thank you for taking the time to review us! We're delighted to see you're happy with your purchase. We work hard to ensure that we offer the best quality products at the best prices! We'll look forward to seeing you again soon! Runrug
Posted 3 years ago
“We had some issues with the sizes of the rugs being correct. However, customer service was great with working to get things right. The material and workmanship in these rugs are amazing! These are beautiful rugs! I expect to have them for many years to come. I would definitely recommend Runrug for future purchases.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Pamela, Thank you for taking the time to review our service! We're delighted to see you've had a positive experience with our Customer Support Team - we work hard to bring a high level of customer satisfaction and we appreciate the comments! Could I perhaps ask what we could have done differently, to gain that all-important extra star? Thanks again and we hope to see you again soon! Runrug
Posted 3 years ago
Runrug is rated 4.7 based on 8,636 reviews