Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Jupiter Blue Ltd Reviews

4.9 Rating 2,253 Reviews
97 %
of reviewers recommend Jupiter Blue Ltd
4.9
Based on 2,253 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Jupiter Blue Ltd Reviews
Visit Website

Phone:

01937325325

Email:

enquiries@jupiterblue.co.uk

Location:

Tockwith, North Yorkshire,
Tockwith
North Yorkshire
YO26 7QF

Write Your review

Jupiter Blue Ltd 5 star review on 18th April 2026
Miles
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 21st March 2026
Neville
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 21st March 2026
Neville
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 6th March 2026
Meric
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 31st January 2026
J
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 4th September 2025
Ray
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 20th August 2025
Graham
96
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Very efficient - the roof hatch arrived in record time!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for rating Jupiter Blue Ltd with five stars! We appreciate your feedback. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“Telephoned for access panels which were used on my project, lady knew what I was wanting and the size required.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Mark, thank you for your 5-star rating of Jupiter Blue Ltd! We appreciate your feedback. We are delighted to hear that our staff were able to assist you promptly by understanding your requirements and providing you with the correct size. Once again, thank you for choosing Jupiter Blue Ltd. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“ordered a made to measure loft hatch which came in the stated time and is of good quality the measurements were perfect and it fitted as it should it was well packed and arrived in perfect condition ,excellent service from this company i was well pleased many hanks”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you Robert for your 5-star rating of Jupiter Blue Ltd! We appreciate you sharing your positive experience with us. We are thrilled to hear that you were satisfied with your recent purchase of a made-to-measure loft hatch. Once again, thank you for choosing Jupiter Blue Ltd. Best Regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“Delivered on time. Product well made and looks good in situ Definitely recommend”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Mandy, thank you for awarding Jupiter Blue Ltd with a 5-star rating! We appreciate your feedback. It's fantastic to hear that our product was delivered on time and met your expectations in terms of quality. Once again, thank you for taking the time to share your positive experience with Jupiter Blue Ltd. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“Super price for a quality product delivered at speed”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you Jeffrey for your 5-star rating of Jupiter Blue Ltd.! We're thrilled to hear that our product provided you with super value for money and was delivered promptly. Once again, thank you for your rating. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“I ordered a loft hatch to replace a broken one in my house. Dead easy to order and very quick delivery and the hatch is ace. Highly recommended!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you Nick for leaving us a 5-star rating! We are delighted that ordering your loft hatch was easy and the delivery was fast. It's great to know that you are pleased with the quality of the hatch. Thank you once again for choosing Jupiter Blue Ltd! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“Brilliant product, exactly what it says. Good delivery perfect fit east to install.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Chris, thank you for your 5-star rating of Jupiter Blue Ltd! We are thrilled to hear that you found our product to be exactly as described and was easy to install. Thank you again for your feedback. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“Why didn't I do this years ago. Excellent product fits like a glove, looks super modern looking and very easy to install. Highly recommended product.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for giving Jupiter Blue Ltd a 5-star rating! We appreciate your feedback and are thrilled to hear that you found our product excellent and was easy to install. Your recommendation means a lot to us. Once again, thank you for choosing Jupiter Blue Ltd! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“An excellent product powder coated finish was good & fitting very straight forward”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Mike, thank you for taking the time to give Jupiter Blue Ltd a 5-star rating! We are thrilled to hear that you had a positive experience with our product. Thank you once again for choosing Jupiter Blue Ltd. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“Very good products, I order a ladder and a loft hatch, both were great quality and fitted easily as per the instructions. Customer servicee was also very good when I called to check on delivery details.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you Margaret for your 5-star rating of Jupiter Blue Ltd! We are thrilled to hear that you are satisfied with the ladder and loft hatch you ordered. We're also delighted to hear that you had a positive experience with our customer service team. Thank you once again for choosing Jupiter Blue Ltd! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“Jupiter blue were very helpful when I phoned for advice about a loft hatch. I ordered a hatch and this was delivered the next day. I have not yet had time to fit the hatch but feel I be able to do this without any problem. Good service.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for the review, we appreciate your feedback. It's great to hear that our team provided you with excellent assistance when you called for advice on the loft hatch. It is always our priority to offer helpful and knowledgeable support to our customers. Once again, thank you for choosing Jupiter Blue Ltd. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“Good range of products”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Stephen,Thank you so much for taking the time to give Jupiter Blue Ltd a 5-star rating! We truly appreciate your feedback.
Posted 2 years ago
“Very professional. Delivered my item speedily. Unfortunately I had to return it because my installer ordered the wrong item. The return was dealt with very quickly. I highly recommend this Company”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you, Dennise, for your fabulous 5-star rating of Jupiter Blue Ltd! We truly appreciate your feedback. It's great to hear that our team swiftly handled the return process for you.
Posted 2 years ago
“A really simple buying process to get a custom made loft hatch the looks amazing.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Nick,Thank you so much for your review. We are thrilled to hear that you found our buying process really simple and that you are pleased with your custom-made loft hatch. It is our goal to ensure that every step of the way, from ordering to delivery, is hassle-free and exceeds your expectations. Thank you for shopping with Jupiter Blue.
Posted 2 years ago
“Good product, not cheap but you get what you pay for. Non existence communications I emailed twice and left voice messages, NOT one was answered!!!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Ordered on line to replace an existing plastic hatch. Delivered on time and well wrapped. Had to insert a baton to ensure a snug fit into existing opening, but knew I may have to do that. Fits close to the ceiling and overall very pleased with product and whole process.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you Peter for giving Jupiter Blue Ltd a 5-star rating! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us and it's great to know that you are pleased with the product. Thank you once again for choosing Jupiter Blue Ltd. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“Excellent service and good quality product would certainly buy from Jupiter Blue again.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Peter, thank you for your 5-star rating of Jupiter Blue Ltd! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with our service and product. Thank you once again for your review. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“The loft hatch is sturdy and well made. I sought assistance from Customer Services regarding sizes. As I was going away I decided to order it when I got back however customer services failed to tell me there was going to be a price increase. If I had known this I would have ordered it prior to going away.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Andrew, thank you for your review. It's great to hear that you are pleased with the quality of the loft hatch you ordered. We appreciate your feedback and have noted your comments. Once again, thank you for choosing Jupiter Blue Ltd. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“Great value for money. Similar price to those available in DIY stores but much better quality. Very easy to fit. Quick delivery as well.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your 5 star review! We are thrilled to hear that you found our products to be of great value for money and was easy to fit. Once again, we thank you for your review and for choosing Jupiter Blue Ltd. Best Regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
“Low quality panel. The plastic hinge broke while the door was being installed. Had to get a replacement from flipfix. Still have your panel f you want it back”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Nicholas, we are sorry to hear that the hinge on the door broke when the hatch was being installed. In addition, we are sorry you had to find an alternative replacement as we would have provided a replacement hatch at the time if you had wish. Please could you contact us and in this instance we would be able to offer you a refund. Once again we apologise for any inconvenience. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 2 years ago
Jupiter Blue Ltd is rated 4.9 based on 2,253 reviews