Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Virgin Experience Days Reviews

4.0 Rating 2,301 Reviews
73 %
of reviewers recommend Virgin Experience Days
4.0
Based on 2,301 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.1 out of 5
Read Virgin Experience Days Reviews

About Virgin Experience Days:

Welcome to Virgin Experience Days - the home of anti-ordinary gifts.

With more than 5,000 experience gifts across the UK to choose from, we’re firm believers that the best gifts bring people closer. From all-timers like driving and hot air balloons, through to husky hiking, immersive theatre and beyond, there’s an experience gift to suit everyone. And with easy exchanges, flexible booking and instant e-voucher delivery available across the range, you can be sure that it’s the right gift, every time.

Visit Website

Email:

info@virginexperiencedays.co.uk

Write Your review

Virgin Experience Days 1 star review on 13th October 2022
Anonymous
Virgin Experience Days 5 star review on 15th January 2020
Des B
Virgin Experience Days 5 star review on 5th January 2020
Holly
Virgin Experience Days 5 star review on 4th January 2020
T M
Virgin Experience Days 5 star review on 4th January 2020
Will
Virgin Experience Days 5 star review on 4th January 2020
Will
Virgin Experience Days 5 star review on 22nd December 2019
Emma
163
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“over the last few days, iv had the worst, blase, bland, rude, unhelpful arrogant customer servicenot that iv Ever had. virgin and their mates fivestardays.com have messed me about badly. I am in a rush now but suffice to say be Very careful before buying from them, as your wife husband or whoever will not thank you/will be annoyed with you for sending them a load of grief that they have to go through to get the present. I will post here the more detailed grief iv had soon. I did tell them I was going to tell everyone I could on all platforms but they robotically just trotted out we only have a 14 day return ignoring the fact that they have sent me a voucher that confuses the reader and expects me to give that to my daughter in law as a birthday present not to mention id already given it to my brother who gave it back to me cos its too much agro hed rather just go and pay with cash or card and swerve all the work uncertainty and agro that is entailed in these vouchers THEY ARE JUST PURE WORK AGRO AND UNCERTAINTY!!!!!!!!!!!!!!! I.E. THE ONE THEY SENT FOR MY DAUGHTER IN LAWS BIRTHDAY SAID CLICK HERE ON IT! HOW CAN YOU CLICK PAPER???????????????????????????????????”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good afternoon Paul, thank you for your recent review. We are sorry to hear that you are disappointed with the service received when calling through to our team. We have looked into this for you and we can see that our team have been there to assist you and ensure that the use of the voucher held is as easy as we endeavour to make it. We can see that you did have to leave the chat facility when you were speaking with the team, and therefore this could not be fully explained, we do apologise if this did leave you disappointed. We can then see that you have since been liaising with one of our team in regards to the voucher, and it is in our best interest to ensure the use of the voucher held is as smooth as possible for the recipient. Due to the nature of the voucher held, this does have to be activated and then a new code for use at the restaurant does have to be sent through by a third party supplier as the voucher you currently hold is not recognised as payment. This is explained in full with instructions on how to receive this at point of activation, and the link to enable this to be activated is on the voucher itself. We do apologise again that you do feel this way, and it is with regret we cannot refund the voucher due to it being exchanged previously and being outside of the policy for a refund we do hold. Thank you once again for leaving your feedback on this occasion.
Posted 7 years ago
“Perfect in every way Food absolutely yummy Staff very professional Cleanliness perfect Thankyou”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“We had a “Cocktail and Cabaret” via virgin experiences - the cocktail turned out to be a glass of Prosecco, we (along with everyone else with vouchers it seemed) were given seats with no view of the show. Also we were told to get there at 7:30pm when the show didn’t start until 9pm - it felt like we were made to get there early to spend money on the extortionate drinks (£34 for 2 G&Ts)!! Honestly was very very disappointed as I had high hopes for this but we left halfway through”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“We had a “Cocktail and Cabaret” voucher via virgin experiences - the cocktail turned out to be a glass of Prosecco, we (along with everyone else with vouchers it seemed) were given seats with no view of the show. Also we were told to get there at 7:30pm when the show didn’t start until 9pm - it felt like we were made to get there early to spend money on the extortionate drinks (£34 for 2 G&Ts)!! Honestly was very very disappointed as I had high hopes for this but we left halfway through.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good afternoon Harriet, thank you for your recent review. We are really sorry to hear that you did leave the experience early due to the disappointment felt and that the experience you did have whilst you were there was not enjoyable. We do advise in regards to timings to arrive between 7.30pm and 8.15pm to enjoy the pre-sing before the show does start, and to ensure you are ready for the show to begin at 9pm. We are sorry if you did feel these timings were inaccurate and for the disappointment this did cause. We are also sorry to hear that the direct prices for drinks at the location did leave you feeling disappointed, we will be sure to pass on your feedback in regards to this to our Quality Assurance Manager and this can be logged internally. We apologise again for the disappointment felt following the experience with the voucher that you held and we do hope you visit our site again soon.
Posted 7 years ago
“Not easy to book as no one answers the phone or return messages which have been left. Food and venue very good though”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Such a great mix of activities to choose from and always a great experience! Perfect for gifts or even for just date ideas!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“We had a brilliant time and the hotel was very clean and friendly staff. Food excellent”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Malmaison, Newcastle was disappointing. The (facial) treatment was ve4y good but overall the facilities are poor.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“A bit of a con really. No chance of seeing the northern lights essentially.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good afternoon Jon, thank you for your recent review. We are sorry to hear of your disappointment with the voucher held and that you do feel this way. For us to be able to fully investigate this for you, if you could please email over your full query and also the voucher serial number and pin number held, we will be able to look into this further. Please do email us on info@virginexperiencedays.co.uk. We thank you again for taking the time to leave your feedback and we do look forward to your email to enable us to assist you.
Posted 7 years ago
“Upsetting experience on my son’s birthday. Sadly my starter and my daughters main course were cold. My daughter ordered a macaroni cheese that tasted like mayonnaise. People in the restaurant didn’t seem to know about the virgin experience as well”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good afternoon Beatrix, thank you for your recent review and we are sorry to hear of the disappointment felt following this. Thank you for taking the time to contact us regarding your recent experience, and we were sorry to hear that certain aspects of your experience failed to meet expectations on this occasion. We do advise that in regards to any problems that may arise with the experience itself when you are there using the voucher, to raise this with a member of staff to ensure that they do have the opportunity to resolve any issues whilst you are there with them. We welcome all our customers’ feedback, positive or otherwise, and the information received is passed on to our suppliers for their comments. This helps us to improve and maintain the standards of service we would expect for our customers. We can also advise that your comments have been logged onto our in-house database so that our Quality & Performance Manager can monitor these moving forwards. We thank you again for taking the time to leave feedback on this occasion.
Posted 7 years ago
“Fantastic experience. Very fun and informative too!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Excellent service excellent food would highly recommend cafe rouge”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“A wonderful deal thanks to Virgin Experience Days for Champagne afternoon tea at Fortnum and Mason. Great quality cakes and gorgeous teas. However, it is best not to book the last session (7 pm) as you feel a little rushed to leave since the store closes at 8 pm. An experience l would definitely renew!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Excellent way of giving and receiving a gift. Easy and straightforward to book”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“I received the Blacksmith for a day experience as a gift and loved every minute of it. The location was amazing and the staff were experienced, helpful and lots of fun. I will certainly look to buy an experience as a gift in future.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“A lovely restaurant with friendly staff and gorgeous food made better by the fact it was a Virgin Experience Day so had already been paid for”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Excellent idea with so much choice”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“"Spa Day" felt like a mass-produced (and disappointingly regimented) experience in the basement of a dreary hotel. OK for quality of food included - and surprisingly, the treatments. But the overall experience just didn't feel like the real thing. Sorry!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Bought a Comedy night for my sister. Voucher arrived promptly and was easy to use. Had a really good night out. Friendly and inviting.”
Virgin Experience Days 5 star review on 25th February 2019
Helpful Report
Posted 7 years ago
“great deals at great prices”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Virgin Experience Days is rated 4.0 based on 2,301 reviews