Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

VanPimps Reviews

4.7 Rating 3,728 Reviews
93 %
of reviewers recommend VanPimps
4.7
Based on 3,728 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Read VanPimps Reviews
Visit Website

Phone:

0116 441 7550

Email:

help@vanpimps.co.uk

Location:

Unit 1 Manor Drive, Sileby, Loughborough
Leicestershire
LE12 7RZ

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great service. Print delivery, all items safely packed and as expected. Definitely use in the future”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“Excellent service very professional will be using again thank you”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“Simple to order great product and kept up to date with order process.”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“Great splitter, came well packed and delivered on time.”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“Prompt delivery, quality product, easy to fit”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“Spot on fast delivery parts are always packaged properly would recommend 👌”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“I ordered some windows for the van, very pleased with them, but when i ordered they did not have the U channel in stock but said they would let me know when it was back in. They let me know it was back in stock but the price was over 4 times the original price, when questioned she said its cause your not buying the windows package, but i did buy the windows package, tuff you pay the more expensive price. Customer service very poor, especially as i needed loads more stuff for the van which i will buy from somewhere else now.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hello, We’re sorry to hear that you feel this way. When placing your window order, the “no U-Channel” option was selected. You also requested to be notified when the U-Channel was back in stock, but this note was added to the delivery instructions, which are only visible to the courier and not to our customer service team. When you later contacted us to ask why you had not been updated, we explained that your request had been placed in the delivery notes, which our team does not have access to. As a result, we were unaware of your request, and this is why you were not contacted. Once the U-Channel was back in stock, we informed you accordingly. However, as it was not ordered as part of your original package, it is charged at full price. Had you contacted us prior to placing your initial window order, we would have been able to advise you regarding the U-Channel options. Kind regards, VanPimps Management
Posted 9 months ago
“I get an email just this morning 01/12/25 stating that sale of window deflectors are 10% off, RUBBISH. HOW CAN I GET 10% OFF,,,WHEN IT DAYS OUT OF STOCK. You need to reassess your your strategy of your sales/discounts, discounting item you don't have, also premeditated, 😱😡”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
Hello, We can confirm our offer was on our whole range of wind deflectors whilst stock lasted, unfortunately, some of the range has sold out due to our popular black friday sale. We do apologise for any inconvenience caused. Kind Regards, VanPimps Management
Posted 9 months ago
“I have not fitted my carpet or lights yet, however they seem very good quality. They arrived very promtly & were well packeged. Definitely will use again. Well done Van Pimps.”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 10 months ago
“Had curtains for my transit van excellent service and great curtains”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 10 months ago
“Ordered Campervan curtains at 2.00pm from van pimps and had them next day at 12.30pm. Very very quick. The curtains look first class but I haven't yet fitted.. I will definitely be using VanPimps again . Thanks.👍🚐”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 10 months ago
“Can't fault them at all, super fast delivery and great service”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 10 months ago
“Excellent product and very quick delivery. Would definitely use again.”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 10 months ago
“Good service, quick delivery, good product, no complaints”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 10 months ago
“Will always recommend vanpimps use them regularly always on point 5*”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 10 months ago
“My goto company, when upgrading my van, good prices, prompt delivery, helpful with enquiries”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 10 months ago
“Window is bang on”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“This product is exactly what I needed, perfectly packaged installs in 5 minutes and looks amazing!”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 10 months ago
“Excellent service”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 10 months ago
“Unfortunately my items have still not arrived so not the most impressed”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 10 months ago
Hello, We do apologise you feel this way. We have taken a look into our system and can see that the items were sent out on the 7th of November and were delivered to your safe place on the 11th of November. We can also see that you had spoken to our customer service team who helped you locate your items. If there is anything further we can help with, please do not hesitate to reach out. Kind Regards, VanPimps Management.
Posted 10 months ago
VanPimps is rated 4.7 based on 3,728 reviews