Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

VanPimps Reviews

4.7 Rating 3,728 Reviews
93 %
of reviewers recommend VanPimps
4.7
Based on 3,728 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Read VanPimps Reviews
Visit Website

Phone:

0116 441 7550

Email:

help@vanpimps.co.uk

Location:

Unit 1 Manor Drive, Sileby, Loughborough
Leicestershire
LE12 7RZ

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I had been waiting on Mercedes to acquire a clear glass window (N.S. Rear passenger door) for my 2019 sprinter van. October 2025 non in stock in the U.K. and non available in Germany. I waited for them to get one to no avail. Not on there part but just non available. I contacted Van Pimps and bit the bullet on a privacy tint which was available, ordered Monday 12/01/2026 arrived Tuesday fitted Wednesday ordered the offside Wednesday to make the van look the same on both sides. Arrived Thursday fitted Friday. The quality of both glasses are great you cannot tell the difference, apart from tinting. Exceptionally quick delivery. Both glasses cost just a few pounds more than one clear glass from Mercedes. All in all good quality, great service & fast delivery.”
VanPimps 5 star review on 18th January 2026
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 8 months ago
“Really poor experience. Bought some windows for my Transit, supposed to be 9% VLT, limo tint, but actually they're only a relatively light smoke tint. Instead of just sorting a return customer service are messing about with nonsense emails. Weirdly bad service for a smallish company trading in a relatively niche sector.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hello, We do apologise you feel this way. We have reviewed our system and can confirm that you contacted our team regarding concerns about the tint of your window. At the time, you were advised that we only stock privacy tinted windows. The reason the window may appear lighter before installation is due to equal light levels on both sides of the glass, which can create the illusion that the tint is lighter or almost clear. Once fitted, the window will display its true level of tint, as the interior of the van is naturally darker than the exterior. After this you advised that you still felt the tint was not dark enough. In response, our customer service team requested an image so they could investigate this further. Unfortunately, as we have not yet received an image, we have been unable to look into the matter. As previously advised, if you provide an image and a fault is identified, we will of course arrange a collection of the window. To date, no image has been received. Had this been provided, we would have been able to resolve the issue sooner. Please feel free to send the requested image, and we will be happy to assist further. Kind regards, VanPimps management
Posted 8 months ago
“Ordered the new ford transit custom grill and it arrived the next day, good quality as described, well recommend vanpimps , thanks guys”
VanPimps 5 star review on 12th January 2026
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 8 months ago
“Vanpimps I would like to thank you so much for my new van window they came very well packed not fitted them as yet due to the cold weather and also myself cuting a big hole in my van so now just waiting for good weather I will upload some photo when I them in. Again a big thank you”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 8 months ago
Hello Gerald, Thank you for your review. We are glad to hear that you are happy with your windows and we would love to see some images of the windows once fitted! Kind regards, The VanPimps Team
Posted 8 months ago
“Hi would just like to a big thank you for such a good service on the purchase of the citroen relay side window i was so grateful to receive it the next day. Thank you so much van pimps”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Great service great products highly recommended”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 8 months ago
“Great products . I ordered a side window and fitting kit and a set of curtains for my Toyota proace 2023 model . All items arrived quickly and were well packaged . Great service . I managed to fit them myself by following the instructions provided. Thanks”
VanPimps 5 star review on 3rd January 2026 VanPimps 5 star review on 3rd January 2026
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 8 months ago
Hello Thomas, Thank you for your review. We’re glad to hear that you fitted your items with ease and are enjoying your van upgrades — the van looks brilliant! Kind regards, The VanPimps Team
Posted 8 months ago
“Good quality parts unfortunately the blind rails showed black in the image but arrived gray but nothing some paint won't fix”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“Come across these guys on tiktok, questioned going big on first order left it a week then pressed checkout (with out the gloss black grill for the 2018> regrettably it was out of stock but its on the list of stuff to return for). Everything turned up 2 days later immaculate condition properly packaged and in the biggest box so plenty of room if the couriers decided to do their usual no cares given attitude (not with this delivery) will be returning for more before may”
VanPimps 5 star review on 28th December 2025
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“Ordered Caddy auto light switch, came remarkably before Christmas on Xmas eve and easily fitted in less than 5 minutes. Excellent updating on delivery and purchase price. Will certainly buy again from this company.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
“Great quality product, very quick postage over Christmas period. Really good fitting intructions and tips. Very pleased.”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“Swivel seat base”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“I purchased a set of seat covers for my mercedes sprinter and was blown away by the quality they were spectacular and we'll worth every penny would definitely purchase for this site again đź’Ş”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“Good product easy to fit”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“Great product. Does the job. Great service and delivery.”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“Brilliant service, arrived promptly and great product! Cab divider curtain.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
“Good quality, exactly what I was looking for.”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“Came across van pimps by fluke !! Can’t remember how , but very good service and reasonably priced Also delivered very quickly! Can’t fault 👍”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“Great price for 4 windows for our peugeot boxer. They came very quickly. One of the boxes had been damaged in transit and a bonding kit and u-channel were missing. I called VanPimps and they sent out replacements which also arrived very quickly. Yet to fit the windows but overall, great customer service.”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
“Excellent service as always :-)”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 9 months ago
VanPimps is rated 4.7 based on 3,728 reviews