Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Toy Street Reviews

4.7 Rating 7,146 Reviews
93 %
of reviewers recommend Toy Street
4.7
Based on 7,146 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
95%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Toy Street Reviews

About Toy Street:

Here at Toy Street, we want you to have the best toys at the best prices. We source all the latest and greatest toys so there’s always something for everyone, no matter the occasion. From new-borns to preteens and even beyond, our focus is to bring families together and enrich lives with fun and learning.

You’ll find thousands of carefully chosen products on Toy Street – with more always on the way! We strive to sell only the most high-quality toys, with an emphasis on encouraging learning and creativity. Enhance your child’s development and skills with toys and games they’ll think of fondly for years to come.

Remember to shop Toy Street, where fun lives!

Visit Website

Phone:

1603 974303

Email:

mail@toystreet.co.uk

Location:

40 Barnard Road,
Norwich
Norfolk
NR5 9JB

Write Your review

“Long wait, one part still not here, poor correspondence, confusing web and poor telephone manner”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Thank you for taking the time to leave your feedback. We're sorry to hear you're disappointed with your experience. We can see that your order was placed with an estimated delivery timeframe of 25 – 28 March 2026, as confirmed in your order confirmation email and on the checkout page. As such, the order is still within the expected delivery window. Our website and FAQs explain that estimated delivery information is provided before purchase, and that where an order includes items on different stock timelines, fulfilment can vary depending on the items selected and the shipping arrangement in place. We appreciate your feedback regarding communication and your experience with our team, and will take this on board. If you still need help with the outstanding item, please contact our customer service team with your order details on 01603 974303 or mail@toystreet.co.uk using the customer reference number of 6895 and we will be happy to look into this further. Best wishes, The ToyStreet Team
Posted 6 months ago
“Very disappointed. Ordered something never arrived by promised arrival date BECAUSE IT HADN'T BEEN SHIPPED!!! I was not informed! I had to chase the order, hey was told it hadn't been shipped. In the end got it a month later.”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to share your feedback, and I’m truly sorry for the frustration this experience has caused. This is absolutely not the level of service we aim to provide at Toystreet. We understand how disappointing it is when an order does not arrive within the estimated delivery timeframe, particularly when you were not proactively informed of a delay. While the dates provided at checkout are delivery estimates rather than guaranteed dates, we always aim to match these as closely as possible and we’re sorry that on this occasion we fell short. We also appreciate how frustrating it must have been to discover the item had not yet been shipped when you contacted us, and we apologise for the lack of communication and the extended wait you experienced. Our records show that your estimated delivery dates were between the 5th and 10th of February and this was delivered on the 19th of February. If you would like any further assistance with your order please contact us at mail@toystreet.co.uk with reference number 0773 and a member of our team will be happy to help. Thank you again for bringing this to our attention, and we’re sorry for the inconvenience caused. Thank you, Team Toystreet
Posted 7 months ago
“Delivered over a week after the estimated date. Also, I have been trying to get a refund for some of the products, but ignored by the company. May need to go via bank and open dispute for the refund. Company not to be trusted.”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to share your feedback, and I’m sorry to hear about your experience. This is absolutely not the level of service we aim to provide at Toystreet. Delivery dates provided at checkout are estimated timeframes, and while we always aim to meet these, they are not guaranteed unless a 24-hour delivery service is selected. We understand that receiving your order later than expected is frustrating, and we’re sorry for the inconvenience this caused. Regarding your return, our records show that we received your request to return the items on 22/02/26, and we responded with full return instructions on 23/02/2026. We have not received any further correspondence since then. If you have already returned the items, please do get in touch so we can check the status for you. If you would like any further assistance with your order please contact us at mail@toystreet.co.uk with reference number 7756 and a member of our team will be happy to help. Thank you again for bringing this to our attention, and we’re sorry for the inconvenience caused. Thank you, Team Toystreet
Posted 7 months ago
“I ordered on the 01/12/25. I received an email on the 3rd saying that there was an issue but that you will ship my order to me as soon as possible. We are the 29/12 now and no feedback from your teams since.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to share your experience, and I’m truly sorry for the lack of communication and the delay you’ve faced. This is not the level of service we aim to provide at Toy Street. I understand how frustrating it is to wait after receiving an initial update, and I apologise for the ongoing uncertainty. I’d like to look into this for you and provide a clear update on the status of your order as soon as possible. If you would like to discuss any concerns regarding this order further, do feel free to email mail@toystreet.co.uk with your order number so a member of our team can assist directly and look to provide a resolution. Thank you again for bringing this to our attention, and we’re sorry for the inconvenience caused. Kind regards, Team Toy Street
Posted 9 months ago
“This item was very poor. We bought it for our grandson for Christmas. He was very excited when he saw it but the head broke off within 5 minutes of him playing with it. In fact I would like some compensation please”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Thank you for bringing this to our attention, and we’re very sorry to hear about your grandson’s experience — especially as this was a Christmas gift and something he was excited to play with. This certainly isn’t the standard we expect from our products, and we understand how disappointing it must have been for it to break so quickly. You can reach us at team@zatu.co.uk, quoting your order number and reference number 6614, and a member of the team will be happy to help and can review this for you. Again, we apologise for the disappointment and will do our best to resolve this quickly. Kind regards, Team Toy Street
Posted 9 months ago
“I ordered a toy with delivery between the 11-17 December, so well in time for Christmas. I hadn't had a dispatch note by the 17 December or any communication so I called them and they said there had been a delay and it should be dispatched on Friday. I called Friday afternoon as I had not received an email saying the item had been dispatched and they said they would talk to the supply chain department and email me with an update. I got an email later that afternoon saying there was a problem with the item and it wouldn't be delivered in time for Christmas. I was extremely disappointed and whilst they are refunding the product once I asked them to, the communication during the whole process was poor as I received no updates, only when I called to ask what has happening. I would not use Toy Street again.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to share your feedback, and I’m truly sorry for the disappointment and frustration caused by this order. This is absolutely not the level of service we aim to provide at Toystreet. We completely understand how upsetting it must have been to have placed your order in plenty of time for Christmas, only to experience delays and issues with communication. While the item was unfortunately unable to be delivered in time due to a problem with stock, we recognise that the lack of proactive updates left you having to chase for information, and we apologise for this. We’re glad that a refund is being processed for your order, but we understand that this does not make up for the inconvenience caused. Your feedback about communication will be reviewed so that we can improve how we keep customers informed in future. If you would like any further assistance with your order please contact us at mail@toystreet.co.uk with reference number 0722 and a member of our team will be happy to help. Thank you again for bringing this to our attention, and we’re sorry for the inconvenience caused. Thank you, Team Toystreet
Posted 9 months ago
“Absolute Disaster: 16 Days, No Dispatch, and False Deadlines! ​ ​My Order (placed Nov 24th) was promised delivery by December 15th at the very latest. ​After 16 days (as of Dec 10th), the fully paid item has not been dispatched, and there is no tracking number. Customer service only offers specious excuses about internal warehouse transfers. ​Customer Service repeatedly claims that the item is still 'on its way to the main warehouse', a completely implausible excuse after more than two weeks of waiting. ​Toy Street is failing to adhere to its advertised delivery window. They refuse to guarantee that the item will arrive on time. At this point, I would simply be relieved if the already paid-for item arrived at all. ​If deadlines matter to you, DO NOT order here! I am now forced to secure an alternative birthday gift at the last minute. Extremely unreliable retailer. (If the company finally takes serious action to dispatch my order, I am prepared to reconsider my review and overall opinion of this retailer.)”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to share your feedback, and I’m truly sorry for the frustration and worry this situation has caused. This is absolutely not the level of service we aim to provide at Toystreet. I completely understand your concerns, especially when you placed your order early specifically to meet an important deadline. Delays and lack of updates can be incredibly stressful, and I’m sorry that this has impacted your plans. Your order was placed on 24th November, and while I appreciate how long the wait feels, your delivery window runs up to 15th December, meaning we are still within the expected timeframe. As this is an international order during the busy holiday season, there can occasionally be additional delays due to circumstances outside of our control. I’m also sorry for any frustration caused by the updates you’ve received. Our team is working hard to keep customers informed, and I understand that this situation has been far from ideal for you. If you would like us to take another look at your order or provide any further clarification, please feel free to contact us at mail@toystreet.co.uk. Thank you again for bringing this to our attention, and we’re sorry for the inconvenience caused. Thank you, Team Toystreet
Posted 10 months ago
“Appalling customer service, dispatch time and over experience. Truly Avoid avoid avoid if you can. a waste of time, energy and money which could have very simply been resolved by refunding the postage cost”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi there, Thank you for sharing your feedback, and I’m really sorry to hear you were disappointed with your experience. Our delivery dates are estimates, and while we do everything we can to meet them, occasionally there can be delays outside our control. Our records indicate that we received an email from you asking to amend the shipping address on the order. We do ask for up to 48 hours to respond to email queries, and If you ever need an urgent amendment, such as changing a shipping address before dispatch, we always recommend calling our customer service team so we can update it immediately. I’m sorry if this wasn’t clear at the time or if it caused any frustration. We understand how important smooth communication and timely dispatch are, and your feedback will be passed on so we can continue improving our service. If there’s anything still unresolved or anything else we can help with, please let us know at mail@toystreet.co.uk with reference number 5537, and a member of our team will be happy to help. Team Toystreet
Posted 10 months ago
“I ordered a stuffed animal "pandy" BUT I did not get the one I had ordered.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi There We’re very sorry to hear that you didn’t receive the item you were expecting and apologize for any inconvenience caused. We’ve checked our records and, unfortunately, we haven’t found any correspondence from you about this issue. We’d really like to put things right for you. Could you please get in touch with our customer service team at mail@toystreet.co.uk with reference number 3673 so we can look into this and arrange either a replacement or a refund for you. Kind regards, The Toy Street Team
Posted 11 months ago
“I ordered Tonies Elf on the Shelf on September 30th. To this day, my order has neither been packed nor shipped. I keep getting put off.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hello there, Thank you for your feedback, Katharina. We sincerely apologize for the delay you've encountered with your order. We completely understand how frustrating it is not to have your item shipped on time, and we truly appreciate your patience during this process. Please reach out to our customer service team at mail@toystreet.co.uk with reference number 5058, and they'll be more than happy to assist you further. Your satisfaction is paramount to us, and we’re here to help. Warm regards, Team Toy Street
Posted 11 months ago
“Absolutely appalling - sent the wrong parcel! Was a gift for my son and now he won’t have anything to unwrap on his birthday. Thank you!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback, Isabel. We are truly sorry to hear that your gift did not arrive as expected. We understand how disappointing this situation must be, especially for a special occasion like your son’s birthday. We can see that our team have issued a full refund for this incorrect item as a result. Please reach out to our customer service team with the reference number 4784 should you require any further assistance with your order. Your experience matters to us, and we're here to help. Warm regards, Team Toy Street
Posted 1 year ago
“I paid extra for this item to be tracked and delivered last Thursday 28th August, up to today 3rd September it has not been delivered!!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your review, Jennifer. We sincerely apologize for the delay you've experienced with your delivery. We understand how frustrating this must be, and we appreciate you bringing it to our attention. We can see that this order has been dispatched, and tracking suggests that this was successfully collected on 01/09/2025. Please reach out to our customer service team at mail@toystreet.co.uk using the reference number 2297, and they will do their best to assist you further. Your satisfaction is important to us, and we’re committed to improving our services. Warm regards, Team Toy Street
Posted 1 year ago
“I received my fox, but it was slightly damaged.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I purchased this for my Grandson who is 11 weeks tomorrow. Initially I was happy with my purchase but given that he has only started to hold it this week, the stitching has come undone and the stuffing is coming out.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“delivered by zatu”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback, Lee. We’re sorry to hear that your experience was not satisfying. We understand how important it is to have your order delivered on time, and we apologize for any inconvenience caused. Please know that we are here to assist you and are committed to improving our service. If you have any further concerns, don’t hesitate to reach out. Warm regards, Team Toy Street
Posted 1 year ago
“Why send requests like this before goods have arrived? We are all inundated with emails every day. Please do not send any more silly emails like this that I cannot answer!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. We understand that receiving emails can be overwhelming, and we appreciate you sharing your thoughts with us. We'll take your comments into account as we strive to improve our communication. Please know that your experience is important to us, and we are here to help if you have any further questions or concerns. Best wishes, Team Toy Street
Posted 1 year ago
“The order was not delivered. The kids are not happy. The refund was not offered...”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your review. We truly apologize for the inconvenience you've experienced with your order. Please reach out to our customer service team, and they will be happy to assist you in resolving this matter. Your feedback is important to us as we work to provide better experiences in the future. Best wishes, Team Toy Street
Posted 1 year ago
“Very bad experience with this store. I never received my order, I still waiting for my refund. When I placed the order everything was in stock of course but my order was in processing for more than two weeks. Customer service said not in stock, finally they cancelled my order. And after that I see the item in stock !! It’s a crazy joke !!!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the frustration you've faced regarding your order. Please reach out to our customer service team for assistance with your refund, and we will do our best to resolve this situation for you. Your feedback is invaluable to us as we strive to improve our service. Thank you for your understanding.
Posted 1 year ago
“I ordered & received a toddler ride-on toy that when I opened the box and saw it, realised it was unsafe for my toddler as it had sharp edges and also a small lift-up seat that could catch little fingers. This realisation took less than a minute, and the only thing I opened was the box it came in. I re-sealed the box (using the same sellotape as the original) and contacted Toy Street to return it on safety grounds. They said I couldn't - and would not be refunded if I did- as I had opened the box and 'this is acceptance of the goods'. How else are you supposed to check if the item is what you expected? Be warned, you need to be 100% sure of what you're ordering or you're stuck with it!! I'm based in Ireland, and EU Consumer Rights would enable me to make the return, but of course UK companies can make up their own rules. I am furious; this is very poor customer service. On point of principle, I will never again purchase from Toy Street, and I would caution potential buyers to read the Terms & Conditions carefully before buying!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for sharing your concerns. We truly apologize for the frustration you've experienced regarding the safety of the product and our return policy. If you would like to discuss this further, please feel free to reach out to our customer support team. Your satisfaction means a lot to us, and we're here to help.
Posted 1 year ago
“The disciption didn’t say it was a rattle I thought it was just a teddy I didn’t want a rattle it’s fine other than that but it’s not what I was hoping for”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. We apologize for the misunderstanding regarding the product description. We strive to provide clear information, and we appreciate your input as it helps us improve. If you have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to our customer support team. We value your satisfaction and hope to serve you better in the future.
Posted 1 year ago
Toy Street is rated 4.7 based on 7,146 reviews