Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

UnitySoft Reviews

4.6 Rating 4,776 Reviews
92 %
of reviewers recommend UnitySoft
4.6
Based on 4,776 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.2 out of 5
Read UnitySoft Reviews
Visit Website

Email:

info@theunitysoft.com

“Software failed. No response.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Brian, The software did not fail, you stated that you purchased the incorrect product. We have offered help but have heard nothing back from yourself... Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Does what it says on the tin! I got an email with the download details straight away.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“very good for money”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Complete and utter waste of money DO NOT BUY have ended up buying a brand new GENUINE widows disk”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Chris, You did not order a disc, you ordered a product key, downloads and installation instructions. It was not advertised anywhere in the product description that you will receive a disc. We cannot help that your internet connection is slow. All products sold are genuine as you can see from the other 1000 reviews. Kind regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“I could not get windows 10 Onto my computer so I got it free from them. So please refund me the 25.99. Mel Wharan”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Mel, You sent a support query this morning stating that you needed help installing Windows 10. We sent numerous emails and our last at 12:54 has not been replied to. Why would you leave a negative review instead of replying and letting us help you install? Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Hi there, Thanks for contact me I recently purchased one of your software Windows Pro. The explanation about how to install isn't very clear and is giving me errors every time I try. I gave up with it and I downloaded the drivers in a different website. Money I spent totally not worth it. Feeling bad not buying again from you. Thanks for asking. Best regards. David Rodriguez”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi David, The product and instructions that you ordered are directly from Microsoft. We received no communication from yourself asking for help. If you require help then please get in touch. We provide free support with each purchase. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Software won't install emailed this company on Sunday and still no response”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Margaret, We have received no emails from yourself. Please get in touch at info@softwaregeeks.co.uk so that we can help. The purchased software works fine and this is probably your internet connection if you're having issues downloading. Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“i have followed the instructions and still doesnt work”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Andrew, We would have appreciated a quick email asking for help if you're stuck with anything. We have received no communication from yourself. Please get in touch letting us know what the issue is, so that we can offer our help. Kind Regards, Softwaregeeks.
Posted 10 years ago
“I can't currently get the iso to work, my mac won't read it, so not that happy!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Harriet, Please get in touch via the online chat or email so that we can help? Our first advice would be to try and re-download the ISO in case of a corrupt download. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Purchased on line but it would not load from the suggested DVD or USB flash drive according to the install instructions. I have wasted the purchase cost.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi George, You have more than likely not used the USB/DVD tool as specified in the instructions that were sent. You cannot simply copy an ISO file to USB/DVD and expect it to work. We have received no correspondence from yourself stating that you were having trouble so that we could help. Please get in touch. Kind Regards, Softwaregeeks.
Posted 10 years ago
“Have tried to contact them for help and they have yet to respond. Can't online chat with them. Product didn't work and no support when I asked for help.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Ruth, We are available via the online chat Mon-Fri 10am-4pm only. We are online right now. Please get in touch if you require help. Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“The software did not load properly. I contacted them to get my money back but heard nothing and doubt I will. A waste of £19. Avoid them”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi James, Sorry to hear this. Please get in touch via our online chat system Mon-Fri 10am-4pm so that we can help with any technical issues. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“This company does not want to know if you have any problems installing their product! Telephone number for help was not in service (Mar 2016) and their online chat is of little help as on the rare occasion they are available, they are deliberately obtuse. Their so-called 'full instructions' could not be considered any more than a rough guide at best. Their customer service is virtually non-existent. I would advise anybody that does not have a degree in computer sciences to avoid this company. They will not accept this criticism, as far as I can see, they never do. Furthermore, you can request a refund but you won't get it!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Katherine, We have taken a look at past correspondence and can see that you did not follow any of the instructions sent in regards to downloading your product. We have replied to every email you have sent. The instructions sent are clear and concise, and cover every step you must take, which you did not follow. If you're struggling following any of the steps as per the instructions, please reply to our last email, from which we heard nothing back from yourself. Online chat is available Mon-Fri.10am-4pm Kind Regards, Softwaregeeks.
Posted 10 years ago
“not very good at replying to emails sent and not very helpful with problems that I had . would not recommend to friends or colleagues”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Alan, We apologise that you feel this way. If we can help, please get in touch on info@softwaregeeks.co.uk Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“As far as I am aware ,the purchase I tried to make was not successful . If you have received payment please refund it. The reason my purchase was not successful was for some reason I was unable to pay for your item as your system refused to accept the information given.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Hugh, As advised, you made no successful payment. The review email was sent in error, no monies have been taken from your account, your bank can confirm this. Kind regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Thought I was getting a disc as problems downloading Windows 10, emailed re refund and misleading ad offering free delivery, well as a download it would be! No contact or refund as yet”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Paul, Nowhere do we state or advertise that you will receive a disc with Windows 10. It's clearly stated on the product page that you receive download links, instructions and a product key. From the downloads and instructions, you can create your own DVD/USB boot device. Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“I have not received the product. I have downloaded it on to a cd. 2.38gb. However when i try to open Error. the source disk is not valid or not supported and can not be opened. Come on I need help. I have paid”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Bernard, All orders are sent out automatically via email upon purchase. It's likely that this has landed in your spam folders within Hotmail; please can you check. We have re-sent the original email. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Email delivery was good and quick but trying to get help installing product was horrific. Phone not answered and was waiting over an hour for a reply on online chat so I gave up. Was also going to purchase Microsoft Word package from company but after the lack of customer service I will go elsewhere”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Louise, We apologise if you did not get the help you needed. We are available on the online chat system Mon-Fri 10am-4pm if you require any assistance. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
Hi Louise, We apologise if you did not get the help you needed. We are available on the online chat system Mon-Fri 10am-4pm if you require any assistance. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Didn't work and when emailed it has been ignored. Ended up corrupting my system.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Kirsty, We have received zero emails from yourself. Please get in touch on info@softwaregeeks.co.uk or via the online chat Mon-Fri 10am-4pm if you require any help. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“I have not been able to use the software I bought. The process is far too complicated for me to do for myself being a competent but mature computer user not a much younger "techie". I would like to be able to say it's fabulous, but it's not. Just money wasted as I still need to take it to the repairer to get it done.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Maxine, You purchased a Windows 7 license, which is what you received. We provide download links and full installation instructions upon purchase as an added extra, if needed. This is an unfair review. We urge you to get in touch if you require any tech support installing Windows. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
UnitySoft is rated 4.6 based on 4,776 reviews