Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

UnitySoft Reviews

4.6 Rating 4,776 Reviews
92 %
of reviewers recommend UnitySoft
4.6
Based on 4,776 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.2 out of 5
Read UnitySoft Reviews
Visit Website

Email:

info@theunitysoft.com

“the product code I bought from yourselves was a code already In use by someone else. Not happy”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Did not update from Windows 10 Home to Pro. only replaced my Home Edition. Because my original operating system is mounted on my hard drive D: drive. Would not allow me upgrade to Pro Edition, only Home Edition.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Leslie, You can perform a direct upgrade from Windows 10 Home to Pro regardless if you're OS is mounted/slipstreamed to your machine. We send purchase notes on how to perform the upgrade automatically upon purchase. We can see that you've not raised this issue with any of our teams before writing this review, so we urge you to get in touch so that we can help/guide you through this process. https://softwaregeeks.co.uk/contact/ Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Could not open download.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Andrew, Please contact us via https://softwaregeeks.co.uk/contact/ for technical assistance rather than communicating via reviews.co.uk Kind Regards, Softwaregeks
Posted 10 years ago
“Bought Windows 10 key only, key was invalid. Sent an email and no reply. Opened a case on PayPal”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi there, We've just searched our mailboxes and cannot find any emails from yourself. Please can you get in touch via the online chat system from 10am Mon-Fri so that we can look into this. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Bought a Win10 Pro upgrade for Win10 Home Edition laptop and got a fresh copy of Win10 Home Edition. No telephone number to discuss and their suggested quickest support tool, online chat is offline!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Paul, The windows 10 ISO files from Microsoft contain both the Home and Pro version. If you're machine came preinstalled with Windows 8/10 home, then home will automatically reinstall. Please refer to the purchase notes sent upon purchase on how to upgrade from Windows 10 Home to Pro. It's very straight forward and you don't have to reinstall/download anything. Online chat is not online over the weekends. It's available Mon-Fri 9am-5pm as clearly displayed. Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Will never use these again. Asked for advice as I cannot open or download the attached windows premium I purchased ...have sent 4 emails asking for help. Nobody has ever responded...I have just wasted my money and I am very upset. I rate them 0 stars”
Helpful Report
Posted 10 years ago
HI Paula, We've checked all email inboxes and have received no emails from your email address. The online chat system is online Mon-Fri 10am-6pm. Please get in touch if you require help. https://softwaregeeks.co.uk/contact/ Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Windows 7 upgrade from Vista did not work, far too complicated to re-install after numerous attempts following dozens of options.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Woudnt install”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Ronald, Please get in touch if you require help downloading/installing. www.softwaregeeks.co.uk/contact Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“bad quality,poor comunication”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Amjad, We're unsure of what you mean by "bad quality". We've also received no communication from yourself so we're also not sure why you say "poor communication". You can reach us here: https://softwaregeeks.co.uk/contact/ Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Non of the 3 options would successfully download”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“the code didn't work i would never recommend anyone to use this site after my experience”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Adrian, You haven't informed us that you're having any difficulties. The key you purchased works fine. If you require help, please get in touch. https://softwaregeeks.co.uk/contact/ Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Failed download from email even after uninstalling AVG Security.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi David, All download links work fine. We provide downloads from our servers and direct from Microsoft, so this will more than likely be a connection issue at your end. Contact us via the online chat system if you require any assistance/help. Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“It doesn't work. Everytime it loads it freezes! I've wasted £15”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi John, This would be a local issue with your machine, probably driver related. Contact us via the online chat system if you require any assistance/help. Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Not good download Windows 7 and lost all my drivers had to pay 40 pounds to someone to fix it”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Umar, Windows 7 does not contain drivers for every piece of hardware for every machine. Any missing drivers would simply be downloaded from the machine manufacturer's website and installed. We could have assisted with this if you reached out for help. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“i wanted to upgrade xp to windows 7 the program didn't work and after contact with support and other programs to help with installing the program i still haven't been able to install windows 7”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Len, Please get in touch via email or the online chat system Mon-Fri 9am-6pm GMT. It is possible to upgrade from XP to Windows 7 and we can assist you. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Can't get in touch via phone. Number not in service. What kind of company offers full customer service and tech but is not contactable by telephone.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Ramesh, We have the online chat system for support Mon-Fri 9am-6pm if you require any help or assistance. You can also reach us via email on info@ and support@. We've received no correspondence from yourself; so don't understand why you've left a negative review. If you require any help you can reach us on any of the methods above. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“I STILL haven't had the goods yet????????????????????????”
Helpful Report
Posted 10 years ago
HI Stephen, Apologies that you haven't received your physical goods as of yet. Please could you send an email containing your order number stating this, and we'll get a replacement sent out immediately. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“poor customer service.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Christopher, You purchased a product in error. As the return policy states, we cannot refund or cancel an order once a license key has been sent out, unless the key itself is faulty. We have already explained this to you. We understand your point, but we cannot make an exception, as we're unable to resell the key to any other person(s). Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“I bought Office 2010 pro. Got one link rather than 2 (32 bit / 64 bit) as promised in the item description. The link was the 32 bit version, I require the 64 bit version. Telephone support unavailable for 9 days. online chat does not work. No response from email either.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“can't load - can't use the software”
Helpful Report
Posted 10 years ago
HI Henry, Please get in touch via the live chat function or via email on info@softwaregeeks.co.uk so that we can help? Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
UnitySoft is rated 4.6 based on 4,776 reviews