Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

UnitySoft Reviews

4.6 Rating 4,776 Reviews
92 %
of reviewers recommend UnitySoft
4.6
Based on 4,776 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.2 out of 5
Read UnitySoft Reviews
Visit Website

Email:

info@theunitysoft.com

“Supply was fine but I did not need this and tried to cancel within hours but have been refused. Very poor in my opinion”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Don’t waste your money software no good”
UnitySoft 1 star review on 9th July 2019
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi there, You contacted us saying you downloaded the program to a disc, process that is not correct. We replied asking for further info and did not get any further answers. We explained that instructions were included for your ease of instalaltion. We cannot guess that you are having an issue if we are not contacted for help, being that your order has a 1 year warranty, please reply to us so that we can help you resolve. Regards,
Posted 7 years ago
“No network drivers have been installed! Windows works, but without outside world?”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Stephen, We have just replied to you via email but also need to reply here as the reason of this bad review is LOCAL to your PC. Drivers are particular to each computer and these must be requested to the computer's manufacturer. Please correct the review as in this case we are having a 1 star review for something totally unrelated to the license sold. regards,
Posted 7 years ago
“Unfortunately my advisor on a Windows 7 downloads is arrogant and unhelpful. I have given up and wasted my money.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Christopher, First problem you contacted us with was about not finding the download in your computer, thing we cannot help with as that is setted up particularly. We explained that normally it is in the downloads folder. After that, you asked us how to create installation media and we replied explaining and including the installation instructions, same that were included with your order's email. We have no further reply at the moment, i am guessing that the arrogance you mention is due to us explaining that all support is provided free of charge, what you bought from us is a license which is valid and working, however we help you get the software installed to use that license. We look forward to your reply to resolve the issue.
Posted 7 years ago
“The download didnt work.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Richard, We have a support email in our website for the case in which you might need help. All download links are up and running, we've just resent you the order's email with fresh links. Please correct if all ok or contact us if you need further help.
Posted 7 years ago
“I purchased your product but I am not computer savvy and do not understand how how to use it.I have gotten nowhere after several attempts and I am at the point I am afraid of ruining my computer.If you had a phone number I would have called for help.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Lawrence, Unfortunately we do not provide phone support, but we do have a contact email (Support@softwaregeeks.co.uk) and ticketing system shown in our website. Please contact us with a brief description of the issues so that we can try and resolve it.
Posted 7 years ago
“Software didn't work. Sent message to support never heard back. I wouldn't trust the site.”
UnitySoft 1 star review on 10th June 2019
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Patrick, We sent you a reply with direct download links a few hours after your contact as you can see attached. Please contact us if any further issues and correct this unfair review. Regards,
Posted 7 years ago
“I ordered the Win7 to install. Tried multiple usb drives and iso to usb programs and always got the error corrupted file.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi there, We have tried to contact you but since review is anonymous we cannot get much info. Problem when you are shown "File is corrupted" is nothing but a problem during download. Redownloading the installation files should resolve. We have a contact email and ticketing system in our site for any issues such as this one. Please correct review if all OK. We have contacted you via email a week ago stating how to resolve but did not get any replies either. Regards,
Posted 7 years ago
“i bought windows 7 it sucked so ad i put windws 10 on my computer and will deal with the problems”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Jack, You disputed the payment saying it did not work. We refunded the money even though the key was valid and now we see this review stating that you did not like Windows 7? You bought an activation LICENSE from us Jack! We cannot be held responsible if you did not like Microsoft's OS. Regards,
Posted 7 years ago
“Windows 10 Pro key failed to work. Will be requesting a refund.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Steve, As per our emails, the problem in this case is that the instructions we send with purchase were not read by you and though the process was not done correctly. Error ending 050 means you are using your 10 PRO key to upgrade from 10 HOME, when we state a dummy key is used for the upgrade process. Your license is to activate 10 PRO after upgrading, Key sold is valid and working, you just need to read and follow the instructions sent with purchase.
Posted 7 years ago
“Difficulty in installing the software package (Microsoft Office for Windows 7) onto my laptop. Gave up in the end.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“I did not receive. My Windows 10 operating system.address 117 west mineral street 54204 apt#8”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Freddy, You have bought a Windows 10 LICENSE. All instructions, downloads and license were delivered to you via E-mail, we do not send any phyisical packages via post. Just resent you the order's email. Please correct the review when you can :)
Posted 7 years ago
“Tried to scam me. Luckily PayPal stepped in and refunded me”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Donald, Paypal did not step in as the case did not apply for a refund, as it is covered by our returns policy. Only issue here was that you did not read nor follow our instructions. Order was refunded a month ago as an exception by US, not paypal. We find very disconforting to get a review like this in a case were we acted on good faith, even assuming the costs of a lost license that was perfectly valid for use. Regards,
Posted 7 years ago
“an order placed on March 12 STILL has not been received. No communication either. I have asked for a refund I think a company not to be trusted.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“don't buy ive spent £19.99 and the key does not work. emailed support still waiting for a reply.... not impressed so far.. beware!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi there, Please correct this review, we've been informed via email that the case has been solved and the issue was due to not following the instructions we include with the order. We must state this as we did not get any further replies after resolution. Regards,
Posted 7 years ago
“Still waiting for it to arrive .”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi there, Order has been resent, we've sent you an email as well. Please check and confirm :) Regards,
Posted 7 years ago
“Dont use this service. I accidentally bought the PC version for my mac and they wouldnt let me swap or refund me :(”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“I would give a 0/5 stars if I could. I purchased a Microsoft 7 access key, thinking that it would work with my computer. The website appeared to give a full refund on the product if it didn’t work, but of course they didn’t. It was deceptive and a bad business practice.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Melissa, We have replied to your emails explaining you can create installation media from any computer as explained in the instructions. You can use that created media to install on your Mac. We cannot really help if you do not want to follow this process as that totally exceeds us.
Posted 7 years ago
“Unable to open the file so a waste of money I emailed and had no reply”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Cannot get it to load..waste of money”
Helpful Report
Posted 7 years ago
UnitySoft is rated 4.6 based on 4,776 reviews