www.Smartphone-Manual.com Reviews

4.37 Rating 903 Reviews
85% of reviewers recommend www.Smartphone-Manual.com
Merchant Metrics
This data is produced by analysing genuine customer experiences. It is not a guarantee of the company.
Shipping & delivery
delivery methods
Postal Service
average delivery time
Next Day
on-time delivery
100%
accurate and undamaged orders
100%
Customer Service
communication channels
Email, Telephone
queries resolved in
2 - 3 Hours
customer service
4.81 out of 5
"very nsmall print and not very clear"
Posted 1 day ago
"Did not provide sufficient information.This iPhone 8 Plus was not explained ie Could by execute from the instructions.N o illustrations"
Posted 2 days ago
"The size is far to big, A5 would have been better as my camera manual. I still do not understand the language, of mobiles and perhaps an explanation of the terms and how they are used would help. For info. how can you easily stop adverts when playing games etc. Why do we have adverts etc./ What is the difference between messages, phone and messenger. Plus how do you get rid of your searches. Thank you."
Posted 3 weeks ago
We send all manuals as A5

I'm afraid we don't write the manuals. They are written by the manufacturers. We just print them so users don't have to.

If you aren't happy with the manual please return it for a full refund.
Posted 1 week ago
"It is too much tech.speak."
Posted 3 weeks ago
I'm sorry we don't write the manuals we just print what the manufacturers write. You can always return it for a full refund at any time.
Posted 1 week ago
"The pages started to become loose on the first day of use, and some are now completely loose."
Posted 4 weeks ago
This is clearly not acceptable. We will send a replacement tomorrow.
Posted 1 week ago
"not worth the expense"
Posted 1 month ago
Sorry to hear you were not happy. You can always return the manual for a full refund.
Posted 1 week ago
"Did not tell me much i expected more for my money than a couple of pieces of paper"
Posted 1 month ago
You ordered a test report not a manual! The test report was 3 pages. The manual is over 500 pages.
Posted 1 week ago
"Paid a premium price for a very amateurish product Just a print off of the Samsung manual very poorly put together The pages are not even aligned properly. Delivery was quick though."
Posted 1 month ago
I'm really sorry you were not happy. If you want to return the manual we will refund you in full.
Posted 1 week ago
"the font size was to small and I had it replaced with A4 sized document"
Posted 1 month ago
"The print is very small making it tiring to my eyes even with glasses. There is plenty of empty space on the pages to take normal size print."
Posted 1 month ago
Sorry you found it hard to read. We will resent (at no charge) printed twice the size. This will help you a lot.
Posted 1 week ago
"The font is very small and the color of print is gray, not black. I am a senior with all my wits about me, but prefer a manual rather than crawling through an online manual. This manual, though expensive, does not meet my needs"
Posted 2 months ago
Sorry you found it hard to read. We will re-send a manual printed twice the size, at no charge to you of course.

I'm sure this will help.

Sorry for the delay.
Posted 1 month ago
"I do not think it is sufficiently comprehensive in the details it gives for the instructions. In particular for the radio it says search for the various stations using the Autotuning, but it just runs straight through without stopping at each station so that it can be selected. Useless!"
Posted 3 months ago
I'm sorry you were unhappy. Please be aware that we don't write the manuals. We just print and bind what is written by the manufacturer.

If you are not happy just return the manual to us for a 100% refund.
Posted 1 month ago
"thank you for sending me the booklet about my smart phone I found it hard to follow due to not having any diagrams I am an older person and it is the first mobile phone I have had Regards Kevin W Anson"
Posted 3 months ago
I'm sorry we don't write the manuals we just print and bind what is written by the manufacturer.

If you are not happy with the manual you can always return it to us for a 100% refund.
Posted 1 month ago
"I ordered a manual for a Nokia 3.1 mobile phone, the package was delivered very quickly unfortunately with a manual for a Samsung phone. The invoice enclosed was for a lady at a different address. I contacted the company who informed me a correct version would be delivered soon. It did arrive but the size of the print is much smaller than the Samsung and very difficult to read."
Posted 3 months ago
Sorry to hear this. A replacement will be sent printed twice the size, at no charge of course.
Posted 3 months ago
"It was not basic enough for me! A waste of money £12!!"
Posted 4 months ago
Sorry you weren't happy. You can always return the manual for a 100% refund.
Posted 4 months ago
"I can't judge what I haven't received!"
Posted 4 months ago
"I did not find the manual at all helpful. It presumed a knowledge of how an Android 'phone works regarding setting up and using it."
Posted 4 months ago
I'm sorry you didn't find it useful. We don't write the manuals. We just print and bind what is written by the manufacturer.

You can always return it for a 100% refund.
Posted 4 months ago
"I find that the printing is too small, otherwise its a reasonable manual."
Posted 4 months ago
Sorry you found it hard to read. We will re-send (at no charge) printed twice the size. I'm sure this will help.
Posted 4 months ago
"Print was way too small and light so that it is almost unreadable. I really would have liked just info for my phone model. And would have liked a better index"
Posted 5 months ago
We will re-send printed twice size at no charge. This will help with the readability.

We don't write the manuals so there is nothing we can do about the index I'm afraid.
Posted 4 months ago
"The Messages information is very sparse.It does not explain the process to send a text very well!"
Posted 5 months ago
I'm afraid we don't write any of the manuals we offer. We simply print and bind what is produced by the manufacturer so that you don't have to.
Posted 5 months ago
www.Smartphone-Manual.com is rated 4.37 based on 903 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on 0116 350 0610 . Book a Call

Alice, Customer Support

Create Free Account Now

Fill the details below & get instant access