Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Smart Cellular Reviews

4.1 Rating 5,129 Reviews
78 %
of reviewers recommend Smart Cellular

Write Your review

Smart Cellular 5 star review on 21st February 2026
Anony****
Smart Cellular 5 star review on 21st February 2026
Da****
Smart Cellular 5 star review on 20th February 2026
Mark Gre****
Smart Cellular 5 star review on 20th February 2026
Anony****
Smart Cellular 5 star review on 17th January 2026
Do****
Smart Cellular 5 star review on 20th December 2025
K**
Smart Cellular 5 star review on 18th December 2025
A***
1886
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I ordered and paid for my phone 10 days ago. I have emailed twice and still have no information about why I haven’t received it only empty assurances about how they will look into it and promises to contact me before the end of business which they haven’t done. STILL WAITING!!!!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience with Smart Cellular. We greatly appreciate your valuable input and apologize for the inconvenience you have faced. We understand how frustrating it must be to have ordered and paid for your phone ten days ago, only to not receive any updates or information about its status. We sincerely apologize for the lack of communication and the empty assurances you have received from our team. This is certainly not the level of service we strive to provide, and we regret any inconvenience caused. To rectify this situation promptly, we would greatly appreciate it if you could provide us with more specific details regarding your order. This will enable us to investigate the issue thoroughly and take the necessary steps to ensure this does not happen again. We value your satisfaction and want to make things right. Please reach out to us with your order details, such as your order number and any other relevant information. Our team promises to prioritize your case and take immediate action. We are committed to improving our customer service and ensuring a more efficient and transparent experience for all our valued customers. Once again, we sincerely apologize for any inconveniences caused and thank you for bringing this matter to our attention. We look forward to hearing from you and
Posted 2 years ago
“bad company no customer service at all no delivery on time i don’t recommend anyone”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Z,We wanted to extend our sincere gratitude for taking the time to provide feedback on your experience with Smart Cellular. Your valuable insights help us understand and address our customers' concerns. We deeply apologize for the lack of customer service you encountered during your interaction with our company. We understand how important it is to receive assistance promptly and regret any inconvenience caused. Additionally, we acknowledge and apologize for the delay in delivery, which must have been frustrating for you. At Smart Cellular, we are committed to rectifying these issues and improving our services. We want to learn more about your specific experience and would greatly appreciate any additional details you can provide. Your suggestions are crucial in helping us enhance our customer service and ensure timely delivery. Once again, thank you for bringing this matter to our attention. Your feedback is highly valued, and we genuinely appreciate your willingness to share your thoughts. We hope to have the opportunity to make it up to you in the future, and we are devoted to exceeding your expectations. If you have any suggestions or further concerns, please do not hesitate to reach out to our customer support team. We are here to listen and make things better for you. Sincerely, Smart Cellular Customer Support
Posted 2 years ago
“Phone not arrived and not responding to emails. Do not buy from this company.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear ,Thank you so much for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We genuinely appreciate your valuable input, as it allows us to continuously improve our services. We would like to sincerely apologize for the inconvenience you faced with your order not arriving and for the lack of email response from our end. We understand how frustrating this must have been for you, and we deeply regret any inconvenience caused. We strive to provide a seamless customer experience, and it is disappointing to hear that we have fallen short of your expectations. If you could kindly provide us with your order details and contact information, we would like to investigate this matter further and rectify the situation as soon as possible. Our main objective is to ensure customer satisfaction, and we are committed to addressing the issues you have raised. We highly value your opinion, and we genuinely want to make things better. If you have any suggestions or specific ways in which we can improve our services, please let us know. Your feedback will be instrumental in our ongoing efforts to enhance customer experience. Once again, we apologize for the inconveniences you experienced. We look forward to your response and the opportunity to make things right. Thank you for choosing Smart Cellular. Best regards,
Posted 2 years ago
“I returned a phone to Smart Cellular 3 months ago and still haven’t received my money back. I have been in contact with them nearly every day & they keep promising that they’ll refund my money but they never do. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Thank you for taking the time to provide us with your feedback regarding your experience with Smart Cellular. We sincerely appreciate your effort in sharing your concerns with us. Firstly, we would like to extend our deepest apologies for the inconvenience you have faced in not receiving your refund after returning your phone three months ago. We understand how frustrating this situation must be for you, especially after being in constant contact with our team and receiving promises without seeing any action. Please know that this is not the level of service we strive to provide our valued customers. Your feedback is crucial to our continuous improvement, and we genuinely want to make things right. We kindly request you to share with us any specific details or suggestions on how we can rectify this situation and improve our processes. Your insights will guide us in addressing the issues you encountered and prevent such occurrences in the future. Once again, we apologize for the inconvenience caused, and we appreciate your understanding. We value you as our customer and your satisfaction is our top priority. We hope to have the opportunity to restore your faith in our company and exceed your expectations in the future. Thank you for your understanding. Smart Cellular Customer Support Team
Posted 2 years ago
“they seem legit but deep into business is very horrible. they couldn't deliver my phone and my refund is left hanging. I'm so disappointed”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Frederick,Thank you so much for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We truly appreciate customers like you who take the effort to let us know about their experiences, as it helps us improve our services. We sincerely apologize for the inconvenience you faced regarding the delivery of your phone and the pending refund. We understand how frustrating it can be when expectations are not met, and we deeply regret the disappointment you have experienced. Your concerns are absolutely valid, and we want to ensure that we rectify the situation as soon as possible. We would be extremely grateful if you could provide us with more details regarding your issue and the best way for us to assist you. Our main goal is to make things right for you and regain your trust in our services. Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for reaching out to us. We value your feedback and look forward to resolving this matter to your satisfaction.
Posted 2 years ago
“Claimed the phone had a battery problem and was only worth £55, then offered £65 then I had to pay to get it back, sold to another online company for £135, avoid this company.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Customer, We appreciate your feedback and the opportunity to clarify our valuation process. At Smart Cellular, we provide competitive offers based on a comprehensive assessment of each device. It is important to note that our evaluations are conducted by specialists who do not have the facilities to repair devices, which can influence the offer made for a device with reported issues. In the case of your phone, our technicians identified a battery problem that significantly impacted the valuation. While we understand that you were able to sell your device to another company for £135, it's possible that they have in-house repair capabilities that allow them to offer more for devices that require servicing. We strive for transparency in our communications and regret any inconvenience you may have experienced. Our aim is to provide a service that is fair and beneficial for all parties involved. Thank you for your understanding, and we wish you the best with your future endeavors. Warm regards
Posted 2 years ago
“Not even a one star! Didn’t receive my phone, don’t reply to emails and tried to fob me off my giving me a fake tracking number! AVOID AT ALL COSTS”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for taking the time to provide us with your feedback regarding your experience with Smart Cellular. We genuinely appreciate customers like you who share their thoughts and help us improve our services. We would like to extend our sincere apologies for the inconvenience you faced in not receiving your phone and not receiving a response to your emails. We understand how frustrating this situation must be for you, and we deeply regret any inconvenience caused. It was not our intention to fob you off with a fake tracking number, and we apologize for any confusion that may have arisen. We take your feedback seriously and would love the opportunity to make things right. Could you please provide us with more details regarding your order? This information will help us investigate the situation thoroughly and find effective solutions. Additionally, we would greatly appreciate any suggestions or specific measures that we can take to improve our services and prevent similar issues from occurring in the future. Once again, we apologize for the inconvenience caused, and we thank you for bringing this matter to our attention. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to ensuring a positive customer experience with Smart Cellular. Warm regards, Smart Cellular Customer Support Team
Posted 2 years ago
“Another disappointed customer. Received my sons birthday present back in December and your website described the phone as in excellent condition. When the phone was received it had multiple scratches and marks. I contacted yourselves straight away and you were nothing but disinterested and tried to pass the complaint back onto me saying return and we will check the phone over at my cost.Having looked at the reviews I knew that if I returned I would have to fight for a refund so started a PayPal claim. In the end PayPal paid back £50 that I asked for and I will never use these again. I bet I don't get my airpods for leaving an review? lol”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Paul,Thank you so much for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We truly appreciate your honesty and your willingness to let us know about the issues you encountered. Firstly, we would like to apologize for the inconvenience caused by the phone not being in the excellent condition as described on our website. We understand how disappointing it must have been, especially since it was intended as a birthday present for your son. We sincerely apologize for any frustration caused by our initial response to your complaint. That is not the level of service we strive to provide, and we deeply regret any disinterest you experienced from our end. We also understand your concern about the return process and the potential difficulties in obtaining a refund. Our aim is always to address customer concerns promptly and to provide a fair resolution. We appreciate your proactive approach in starting a PayPal claim, and we are truly sorry for the inconvenience it caused you. Your feedback is valuable to us, and we want to assure you that we take it seriously. We genuinely apologize for the flaws in our initial response and any apprehensions you may have developed as a result. We appreciate your patience and understanding throughout this process. In order to address the issues you faced and make things right, we would genuinely appreciate your input on how we can improve. Your suggestions and ideas are crucial in helping us enhance our services and ensure that no customer experiences similar frustrations in the future. Once again, thank you for bringing this to our attention, Paul. We value your feedback and are committed to resolving these issues and regaining your trust. Best regards, Smart Cellular Customer Support Team
Posted 2 years ago
“Took ages over 10 days for it to be delivered, And when it was it had an02 sim in it and it wasn't Unlocked .”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Robert,Thank you so much for taking the time to share your feedback regarding your recent experience with Smart Cellular. We truly appreciate customers like you who provide valuable insights into our services. Firstly, we would like to apologize for the inconvenience caused by the delayed delivery of your order. We understand that waiting for over 10 days is not acceptable, and we are genuinely sorry for this oversight. Additionally, we apologize for the incorrect SIM card in the package and the device not being unlocked as expected. These mistakes should not have occurred, and we regret any frustration they may have caused. To ensure that incidents like these do not happen again, we would love to hear more from you. Could you kindly let us know how we can improve our processes and address these issues effectively? Your suggestions and input are extremely valuable to us, and we are committed to making the necessary changes to enhance your future experiences with Smart Cellular. Once again, we truly appreciate your feedback and the opportunity to make things right. We value you as a customer and hope to have the opportunity to serve you better in the future. Please feel free to reach out to us with any further concerns or suggestions you may have. Thank you and best regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
“Worst experience ever. Sent phone after I cancelled order due to not responding to emails or website contact. Had to get money back through PayPal. Still had the audacity to send an email asking for a review….. don’t use! Absolutely useless!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Alan,Thank you for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We truly appreciate your honesty and for bringing these issues to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by not responding to your emails and website contact. We understand how important timely communication is, and we regret any inconvenience that this may have caused you. We also apologize for the audacity of sending you an email asking for a review while still resolving your order cancellation and refund. We are actively working to address and improve the areas you mentioned in your review. Your feedback is crucial to help us identify the areas where we need to focus and make necessary improvements. If you have any specific suggestions or recommendations on how we can better serve our customers, we would greatly appreciate hearing from you. Please feel free to reach out to our customer support team, and we will be more than happy to discuss further and address any concerns you may have. Once again, thank you for taking the time to share your valuable feedback. We truly value you as a customer, and we are committed to making things better for you and all our customers moving forward.
Posted 2 years ago
“the only thing they are smart at is taking your money.You never get a phone and even when they offer you a refund you don't get that either. Still waiting after 5 months. Level of service: quality of work; time to complete' , rubbish. Got my money back via section 75,the only thing they are smart at is taking your money. Then notsending a phone: offering a refund but never sending; then entering into a long stream of emails that they repeat over and over. Still waiting after 5 months, Luckily I paid with credit card so claimed under section 75. Service rubbish; quality of work rubbish; time to complete, never.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We truly appreciate your honesty and bringing these issues to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you have faced regarding the delay in receiving your phone and the refund process. This is certainly not the level of service we strive to provide, and we understand how frustrating it can be to not receive what you paid for. We are grateful that you were able to get your money back through section 75, but we are truly sorry for the hassle you had to go through. We understand that our communication was not up to par and we apologize for any repeated emails or lack of information provided during the process. We genuinely value our customers' insights, and we would like to ask for your help in making things better. Could you please share with us any specific suggestions or areas that you feel we should focus on improving? Your input will be invaluable in helping us enhance our service quality, work efficiency, and overall customer satisfaction. Once again, we sincerely apologize for any inconvenience caused, and we are committed to addressing these issues to ensure a better experience for our customers. Thank you for your understanding and patience. Kind regards, Smart Cellular Customer Support Team
Posted 2 years ago
“Ordered two phones. One arrived in worse condition than described. The other one has been paid for but 10 days later no sign of the phone. Have emailed the company but received no response. Will now take up the dispute with my credit card company. Avoid. Avoid. Avoid.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for taking the time to provide us with your feedback about your experience with Smart Cellular. We truly appreciate it when customers like yourself share their thoughts, as it helps us to improve our services. We want to sincerely apologize for the trouble you have encountered with your order. It is indeed disappointing to hear that one of the phones you received was not in the condition as described, and the delay in receiving the other phone is certainly not the level of service we aim to provide. We are sorry that your attempts to contact us via email have gone unanswered. This is definitely not the kind of experience we want our customers to have, and we apologize for any inconvenience caused. We would like to make things right for you. Can you please provide us with your order details so that we can investigate and resolve the issue promptly? Alternatively, if there is anything specific you would like us to do to rectify the situation, please let us know. We value your satisfaction and would be grateful for the opportunity to make amends. Once again, thank you for bringing this matter to our attention. We look forward to hearing from you and resolving this issue to your satisfaction. Best regards, Smart Cellular Customer Support
Posted 2 years ago
“I have bought from Smart Cellular before, great service, great phone. This time however totally different story. Bought the phone and received an email to say it had been shipped. When I didn’t receive it I phoned and eventually got someone in Customer Service to say that it hadn’t been shipped, they wouldn’t ship out that day and had I not received their terms and conditions saying their delivery time was longer, no I didn’t ! During our conversation I was told to cancel the order, which I did. I was told payment back to myself would be fast tracked and I would receive it in 3 days. I didn’t but they did try to deliver the phone that I cancelled , I refused delivery. My refund was not forth coming, I had to get PayPal involved , and I eventually received back a lot later than I was told and that was due to an error on their part. So long story short if you don’t mind waiting longer for the phone than anticipated and if you should not want the phone ,don’t mind waiting an age for a refund and if you don’t need to talk to customer service , who were not helpful in the slightest, then don’t think twice about buying from them.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience with Smart Cellular. We truly appreciate customers like you who provide us with valuable insights into our services. Firstly, we would like to apologize for the inconvenience and frustration you encountered throughout the process of purchasing your phone. We understand that the discrepancy between the shipping confirmation email and the actual status of your order caused confusion and frustration. We also deeply regret the delay in processing your refund and the erroneous attempt to deliver the canceled phone. At Smart Cellular, we strive to deliver exceptional service and provide accurate information to our valued customers. Clearly, we fell short of meeting your expectations during this instance, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. We take your feedback seriously and want to ensure that such issues are not repeated in the future. We would greatly appreciate it if you could provide us with more details about your experience with our Customer Service team, as this will assist us in rectifying any shortcomings and improving our services. Once again, thank you for bringing this matter to our attention. We are committed to making things right and appreciate your patience throughout this process. If you have any further concerns or if there is anything specific we can do to address the situation, please do not hesitate to reach out to us. Best regards, Smart Cellular Team
Posted 2 years ago
“I paid for my order on the 26th of January I still have not received it. Communication is horrendous. The contact number on the website is not manned or ever answered. The warehouse number is not valid. I have emailed payments on numerous occasions it is an automated reply. I have left my number but got no response.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Sharon,Thank you so much for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent experience with Smart Cellular. We sincerely appreciate your valuable input. We are truly sorry to hear about the issues you encountered, especially the delay in receiving your order and the poor communication. This is not the level of service we strive to provide our customers, and we deeply apologize for any inconvenience caused. To assist us in rectifying this situation, we would like to know how we can make things better for you. We want to ensure that your concerns are addressed promptly and that we can regain your trust in our company. Please let us know any specific actions you would like us to take to resolve this matter. Once again, we are grateful for your feedback, and we look forward to serving you better in the future.
Posted 2 years ago
“Had a phone a samsung when it came it had scratches which was supposed to be excellent, I sent it back but still had no refund, they don't answer emails and phone just a machine, I'm now taking it up with my visa card and also reported it to trade standards, look at true reviews on trust pilot, don't trust this company.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear M,Thank you for taking the time to provide feedback about your experience with Smart Cellular. We truly appreciate customers like you who bring such matters to our attention. We sincerely apologize for the inconveniences you faced, particularly concerning the scratches on the Samsung phone you received. We understand how frustrating it can be to receive a product that does not meet your expectations. Furthermore, we apologize for the lack of communication and delay in processing your refund. This is certainly not the level of service we strive to provide. We value your feedback and will take immediate action to resolve these issues. As you have mentioned involving your Visa card and reporting the matter to trade standards, we want to assure you that we will cooperate fully to resolve any financial concerns you may have. To further investigate and prevent such incidents, we kindly request that you provide us with more details about your purchase. Could you please share your order number, contact information, and any available references? This will greatly assist us in addressing your concerns promptly. At Smart Cellular, our goal is to ensure complete customer satisfaction. We are committed to learning from our mistakes and improving our services. Your input is invaluable to us in making the necessary changes to prevent similar occurrences in the future.
Posted 2 years ago
“Worst company ever!!! Don't use debit card pay with credit card if you are going to risk it. Ordered phones 10 days letter heard nothing. Couldn't get through on phone. Took 2 days for web chat response from a real person. When asked for update they wouldn't give a response as to when we would receive phones. Finally after 30 days with no phones we got fed up and asked for refund. Guess what 11 business working no refund. Chased again no response. Had to make claim through credit card as we never received phones nor a refund. WORST COMPANY EVER....”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear NicoleK,Thank you so much for taking the time to provide us with your feedback regarding your experience with Smart Cellular. We genuinely appreciate your honesty and willingness to share your thoughts. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you encountered during your interaction with our company. We understand how crucial it is to receive timely updates and efficient customer service, and we regret that we fell short in delivering these to you. It is certainly not the level of service we strive to provide. We have taken note of the issues you raised, such as the delayed delivery, difficulty in reaching our customer service, and the lack of response regarding the status of your order and refund. We are deeply sorry for any inconvenience caused throughout this process. In order to rectify the situation and prevent similar incidents from occurring in the future, we would greatly appreciate any additional insights or suggestions you may have on how we can improve our services. Your feedback is extremely valuable to us, and we want to ensure that we address all the areas that need improvement. Once again, we truly appreciate your feedback and apologize for the negative experience you had. We will do our best to learn from this and make the necessary changes to enhance our customer service going forward. Thank you for bringing this to our attention. Best regards, Customer Service Team Smart Cellular
Posted 2 years ago
“The iPhone purchased was in fair condition not immaculate/pristine as described on the website. Had to pay to have it returned. Customer services tone is not helpful.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear reviewer,Thank you for taking the time to provide your feedback about your experience with Smart Cellular. We genuinely appreciate customers like you who share their thoughts, as it helps us improve our services and meet our customers' expectations. We sincerely apologize for the inconvenience you faced in regards to the condition of the iPhone you purchased. It is our utmost priority to accurately describe the products on our website, and we regret that it was not in the pristine condition as advertised. We understand that this would have been disappointing for you. We also apologize for the inconvenience caused in having to pay for the return. We strive to provide a hassle-free shopping experience for all our customers, and we understand that the return cost should not have been your responsibility. Furthermore, we apologize if you found our customer service tone to be unhelpful. We aim to provide excellent customer service and support, and we regret if we fell short in your case. Your feedback has been noted, and we will take immediate steps to address this issue within our team. We would greatly appreciate it if you could provide us with more information on how we can make things better for you. Your opinion is invaluable to us, and we would like to ensure that you are totally satisfied with our services. Please
Posted 2 years ago
“Didn't receive the proper charger and after asking twice about it I still haven't received it. The person dealing with it was not helpful at all. Basically told me that if you didn't want to give a charger with the phones then you don't have too. I've bought a few phones here over the years but won't be buying any more.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for taking the time to provide feedback on your recent experience with Smart Cellular. We truly appreciate customers like you who share their experiences with us, as it helps us identify areas where we can improve. We apologize for the inconvenience caused by not receiving the proper charger and the lack of helpful assistance when you reached out. This is certainly not the level of service we strive to provide. Your frustration is understandable, and we genuinely apologize for any inconvenience caused. We value your loyalty as a long-time customer, and it is disheartening to hear that you won't be purchasing from us in the future. We would love the opportunity to rectify this situation and regain your trust. Could you please let us know how we can make things better for you? Your input is essential, and we would greatly appreciate any suggestions you may have. Once again, we apologize for the negative experience you had with us. Your feedback is highly valued, and we assure you that we will take the necessary steps to prevent such issues from reoccurring in the future. We truly hope to have the opportunity to serve you better in the future. Thank you again for bringing this matter to our attention. Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
“I ordered a phone for my daughter's upcoming birthday 10 days ago, and was advised at the time delivery would take 2 working days. It still hasn't arrived and the birthday is tomorrow. Every time I contact the company I am given a different delivery date - the latest one said it would be here by today yet I haven't even received a tracking reference. I wanted to speak to someone over the phone but have been unable to, messages via live chat often take hours to be answered. My daughter will be so disappointed tomorrow and I cannot even tell her when the phone will be delivered (if it ever is). I'm sorry I decided to use this company and would advise anyone to steer clear if they don't want to be subjected to an appalling customer experience.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Martin,Thank you so much for taking the time to share your feedback about your recent experience with Smart Cellular. We truly appreciate hearing from our customers, as it helps us improve our services. First and foremost, we sincerely apologize for the inconvenience and frustration you have encountered regarding the late delivery of your daughter's birthday phone. This is not the level of service we strive to provide, and we understand the disappointment and uncertainty it has caused. We understand the importance of the phone arriving on time for your daughter's special day, and we deeply regret the multiple conflicting delivery dates and the lack of a tracking reference. We apologize for any inconvenience caused by the difficulties in reaching our customer support team through phone calls or live chat messages, as well as the delayed responses. We want to make things right and ensure that your experience with Smart Cellular is significantly improved. Could you please let us know how we can make amends and address your concerns? Our team is dedicated to finding a solution that meets your satisfaction. Once again, we apologize for any distress caused, and we appreciate your understanding and patience. We value your feedback and we will use it to implement necessary changes to prevent such issues from recurring in the future. Thank you for giving us the opportunity to address your concerns, and we hope to have the chance to restore your faith in our services. Warm regards, Smart Cellular Customer Care Team
Posted 2 years ago
“If I could, I’d give no stars. Took a month to arrive and they told me three times it had been sent out, (it hadn’t) and then when it finally did arrive, it was the wrong phone. Nobody answers the customer service phone number and they also said I’d get a charger. It was wireless and about as useful at charging a phone as my toaster. Avoid at all costs.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Helen,Thank you for taking the time to provide us with your feedback on Smart Cellular. We sincerely appreciate your effort in sharing your experience with us. We deeply apologize for the inconvenience you faced regarding the delayed delivery of your order. It is regrettable that we provided incorrect information about the shipment on multiple occasions. Furthermore, we understand your frustration when the phone finally arrived, and it turned out to be the wrong model. We acknowledge that you faced difficulties in reaching our customer service team, and we apologize for the lack of response on our end. Additionally, we apologize for any confusion caused by the wireless charger we provided. We understand that it did not meet your expectations, and we regret any inconvenience caused therein. Your feedback is valuable to us in improving our services. We would greatly appreciate it if you could share any specific suggestions or measures that you believe would help us rectify these issues and enhance your overall experience. Once again, we would like to extend our gratitude for bringing these concerns to our attention. Rest assured that we are committed to making amends and ensuring that such incidents do not recur in the future. Warm regards, Customer Relations Representative
Posted 2 years ago
Smart Cellular is rated 4.1 based on 5,129 reviews