“Do not sell your phone with these guys, or at least attempt to!
Firstly, they completely ignore their own requirements when inspecting your phone, so don’t listen to how they describe the condition of the phone!
Secondly, they don’t even send your phone back once it doesn’t meet their ‘made up’ standards… I’ve got an expensive phone due back to me and so far no sign of it, or any correspondence confirming when my phone will be sent back to me, so they’ve as good as stolen my phone!
An awful experience, that I’m hoping ends sooner rather than later by my phone returning.
No phone number to call so horrendous customer service”
We want to assure you that our grading process is thorough and intended to be fair and transparent. We understand that the condition of a device can be subjective, and we are committed to ensuring our customers are satisfied with our evaluations. If a device does not meet the initially quoted condition, we are open to regrading it. We encourage customers to request pictures of their devices if there are any discrepancies in the assessment, and we are more than willing to provide these.
Thank you for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We truly appreciate you bringing this to our attention and apologize for any inconvenience you may have faced.
We understand that our customers expect a trustworthy source for refurbished products, and it seems that we have fallen short of meeting your expectations. We acknowledge your suggestion to explore Apple's recommended websites for refurbished purchases and we will certainly look into it in order to provide a better solution for our customers.
To improve our services, we would greatly appreciate any specific suggestions you might have about how we can better meet your needs and regain your trust. We value your opinion and want to ensure that your future experiences with Smart Cellular are nothing short of exceptional.
Once again, we appreciate your constructive feedback and the opportunity to improve. If you have any further concerns or suggestions, please do not hesitate to reach out to our customer support team. We are here to assist you.
Best regards,
Jeff S
Smart Cellular Customer Support
“Terrible service, slow payment and changed the price agreed.
We agreed a price for a brand new, unopened device. Upon receipt, Smart Cellular contacted to say they would only pay 15% lower than the agreed price, but wouldn't tell me why. After some back and forth I settled on around 10% lower. It was a brand new and unopened device so it couldn't have been a condition issue.
Anyway, then it took around two weeks to get paid. I chased multiple times and was given excuse after excuse. Promises of payments and calls that never arrived. I would save yourself some time and use a more established service in the future.”
Dear Customer,
We need to, and have the right to ask for documents before we can proceed with the payment, as this is to ensure that the device is legally yours and that you agree to sell it to us, according to our terms and conditions.
We use it to confirm that the device has not been stolen, is not under any current contract with a network provider, as well as that the device was not provided by a corporation for business use.
In your case we were unable to verify the legitimacy of your purchase, this is why we had to lower down the amount we can offer for your device, as buying such a device comes with risk for the consumer and the business, and therefore we need to get an insurance to protect ourselves.
Warm regards!
“AVOID THIS COMPANY
Ordered an refurbished iPhone from them. This took ages to be delivered to the point I rang and cancelled as they could not give me a delivery date (it was always by next week) then suddenly got a text from royal mail saying my package would be delivered next day. The phone did come but not in the condition I ordered or the colour. Emailed to explain this and they offered me to return for a refund and would refund me the postage if I sent proof. Sent next day and emailed the proof, and they sent me my postage back. Royal mail tracker shows it to be delivered but after 2 months of it being sent I'm still yet to receive a refund. We are being told it's been escalated but nothing has come of this. Will now be going through my bank and speaking to trading standards about this matter. We have all email proof of this as they will only discuss through email.”
Dear Walker,Thank you so much for taking the time to provide us with your feedback about your recent experience with Smart Cellular. We truly appreciate your honesty and willingness to share your concerns with us.
First and foremost, we want to sincerely apologize for the delay in the delivery of your refurbished iPhone and the subsequent inconvenience caused by the mismatched condition and color. We understand how frustrating this must have been for you.
We're glad to hear that you reached out to us via email and that we were able to offer you a refund for the phone and the reimbursement for the postage. However, we deeply regret that there has been a delay in processing your refund. As you mentioned, we have escalated this matter internally and are actively working on resolving it as soon as possible.
We understand that waiting for a refund for such a long period of time is unacceptable, and we want to assure you that we are doing everything in our power to rectify the situation. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we will continue to work proactively until this matter is fully resolved.
In the meantime, we kindly ask for your patience and assure you that we will keep you updated on the progress. We value your loyalty and would like to know how we can make things better for you moving forward. If there is anything specific you would like us to address, please do not hesitate to let us know.
Once again, we apologize for the inconvenience caused and appreciate your understanding. We look forward to resolving this matter promptly and restoring your faith in our services.
Warm regards,
Jeff S
Customer Relations
“AVOID THIS COMPANY!
When I ordered my phone on 12th Dec 2023, I was informed my phone would arrive on 14th or 15th Dec 2023. I was then sent an email stating this had changed and it would arrive early the week after due to the busy Xmas period. Whilst I understand that it is a busy time however the company should inform people of the extended delivery time prior to ordering.
I emailed the below to the company on Tuesday as I had still not had any updates and received the response below with no apology or explanation.
Good morning,
Please could I have an update on this order as it was originally supposed to be delivered on 14th or 15th December. I then had an update to say it would be delivered early this week and it is now Tuesday and I have not had any updates. This is really proving to be a very poor service and I am now considering asking for a refund and providing a bad review if I do not receive a satisfactory result.
Please could you get back to me as soon as possible.
Regards,
Hello,
Thank you for your email, This has been shipped-
Kind regards
Laila
I then received an email stating it would be delivered on Thursday at which point I took the day off to wait in for the phone. It did not arrive and I was told it would be delivered on the Friday. At this point I asked my partner if she would wait in on the Friday for the phone as it required signing for.
My partner waited in and the phone was then delivered through the letterbox with very little padding surrounding it and a long drop to the tiled floor. The courier company took a photo of them putting it through the letterbox for proof of delivery and when I logged onto their tracking service, they had forged my signature and stated I'd also signed for it which amounts to fraud. Why would they have taken a photo of them putting the phone through the letterbox if I had signed for the package?
Smart Cellular then offer people free ear pods for leaving a review or email Jeff direct if there are any issues. This is not possible as the email came from a No-Reply address and there was no direct email address given for Jeff in the email. I emailed their central email three times stating that I was not happy and never received any emails back.”
Dear,Thank you so much for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We truly appreciate the opportunity to learn from our customers and make improvements to our services.
We sincerely apologize for the inconvenience you have faced with the delayed delivery of your phone during the busy Christmas period. We understand your frustration and we completely agree that we should have proactively informed you about the extended delivery time before you placed your order. We apologize for any confusion or inconvenience this may have caused.
Regarding the lack of apology or explanation in our previous response, we deeply regret any oversight on our part. We always strive to provide excellent customer service, and it seems that we fell short in this instance. We sincerely apologize for any frustration or disappointment this may have caused.
We are also very sorry to hear about the issues you encountered with the delivery itself. The way your phone was delivered, with minimal padding and the possibility of it being dropped, is completely unacceptable. We apologize for any damage or concern caused by this. Moreover, the fact that the courier company forged your signature and misrepresented the delivery is a serious matter that should not have happened. We will be sure to address this with the courier company to ensure that such incidents do not occur in the future.
Regarding the offer of free ear pods and the difficulty you faced in reaching out to Jeff, we apologize for any confusion or inconvenience caused. We understand that the email address provided was a 'No-Reply' address and that there was no direct email address available for Jeff. We sincerely apologize for any frustration or disappointment this may have caused.
We would like to make things right and ensure your satisfaction. Please let us know how we can rectify the situation and make it up to you. If there is anything specific that you would like us to address or if you have any further concerns, please do not hesitate to reach out to us. We are committed to resolving any issues and providing you with a satisfactory result.
Again, we appreciate your valuable feedback and thank you for bringing these issues to our attention. We assure you that we will take the necessary steps to improve our customer service and delivery processes. Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we hope to rebuild your trust in our company.
Thank you for choosing Smart Cellular, and we look forward to the opportunity to serve you better in the future.
Best regards,
Jeff S
Smart Cellular
“Just to WARN anyone who deals with this company DONT I’ve had nearly 6months of war with them!!! With offers from replacements to money refund,, they’ve renamed on offers I’m £365 down !!!! I’ve returned my iPhone twice at my own expense which was supposed to be refunded I’ve recorded and photographed all correspondence!!! It doesn’t faze these dispicable people !!!
In correspondence no one puts their name up so you never know who you talk to !!! My last contact was this morning to which they refused accept any responseability
So anyone out there who is thinking of using these people go somewhere else PLEASE I hope my review helps others”
Dear Tony,Thank you for taking the time to provide feedback about your experience with Smart Cellular. We sincerely appreciate your effort in sharing your concerns with us.
We would like to apologize for the issues you have faced during the past six months. We understand that the offers made to you, such as replacements and refunds, were not followed through on, resulting in a loss of £365. We acknowledge your frustration with the lack of proper communication and the inconvenience caused by having to return your iPhone twice at your own expense.
We assure you that we take your feedback seriously and will investigate this matter thoroughly. It is regrettable that you were unable to identify specific individuals during your correspondence, as we strive to provide transparency to our customers. We apologize for any confusion or frustration caused by this.
Your review serves as a valuable insight for us to improve our services and prevent similar situations from happening in the future. We genuinely appreciate your contribution in helping us make things better.
Once again, we apologize for the experience you had, and we hope to have the opportunity to rectify the situation for you. If there is anything else we can do to assist you, please do not hesitate to let us know.
Thank you for choosing Smart Cellular, and we appreciate your patience and understanding.
Best regards,
Jeff S
Dear Sonny,Thank you so much for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We truly appreciate customers like you who share their thoughts, as it helps us improve our services.
We sincerely apologize for the negative experience you had with us. We understand that it must have been disappointing, and we take full responsibility for the inconvenience caused. Your feedback is invaluable in identifying areas where we need to make improvements.
We would love to hear more about your specific concerns so that we can address them promptly. Is there anything in particular that you believe we could have done differently? Your insight would be extremely helpful in our efforts to enhance our services and ensure a better customer experience.
Once again, thank you for bringing this to our attention. We are committed to making things right, and we look forward to your response.
Warm regards,
Smart Cellular Team
“Do NOT use this company!
Ordered an iPhone 12, took a few weeks to arrive and it when it did finally arrive it was the wrong model and colour. I returned it.
It took 12 weeks of constant emailing asking when I would be refunded. I kept getting asked if I could send proof of receipt which I did a total of 5 times (was sent special delivery so I provided tracking number and person who signed for it).
It has been a nightmare getting any assistance, just being asked to prove return and that the issue would be escalated. A constant loop.
I finally got a refund but it took 12 weeks of emailing almost daily. The company has no working phone number to contact and speak to someone so emailing is the only option.
Do NOT use this business unless you have a lot of time to spare to fight to get your money should you not be happy with your purchase.”
Thank you for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We sincerely appreciate your honest review and apologize for the inconveniences you faced.
We are truly sorry for the frustration caused by the delayed delivery and incorrect model and color of the iPhone 12 you received. Our team understands the importance of delivering the right products timely, and we apologize for falling short in this instance.
We also apologize for the extensive delay in processing your refund and the repeated requests for proof of receipt. It is clear that we failed to provide you with the efficient and supportive customer service that you deserved. We understand how frustrating it must have been to navigate through a constant loop without any direct assistance.
Rest assured, we have taken your feedback seriously and are actively working on improving our processes to ensure a better customer experience in the future. We will address the lack of a working phone number for customer support to provide you with an alternative channel to reach us.
We genuinely value your business and want to make things right. If there is anything specific we can do to address your concerns or improve your experience, please do not hesitate to let us know. Your satisfaction is our top priority.
Thank you once again for bringing these issues to our attention. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.
Best regards,
Jeff S
Smart Cellular Customer Support
“Sent my phone in October. They say they have not received it despite me providing proof of delivery. They owe me over £600 and will soon owe court costs and interest too. When they do reply to emails (which is rarely) i get no updates. They say they have claimed via royal mail (even though there is proof of delivery) but this was over 30 days ago and still nothing. AVOID AVOID AVOID”
We are deeply concerned to hear about your experience and the inconvenience you have faced. At Smart Cellular, we strive to provide reliable service and customer satisfaction is our top priority.
We would like to clarify that while we are not directly responsible for parcels once they are in the care of courier services, we understand the frustration that comes with lost shipments. We assure you that we take such incidents seriously and we actively open claims with courier services, such as Royal Mail, to investigate and resolve these issues. Whenever possible, we work diligently to ensure that our customers are compensated for any losses incurred due to mishandling by courier services.
We regret to hear that you have had a negative experience with our customer service. We are committed to continuous improvement and your feedback is invaluable to us.
Please reach out to our customer support team so we can assist you further. We are here to support you through this process and we are determined to restore your confidence in our services.
Dear Ewa,Thank you so much for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We greatly appreciate your honesty and letting us know about the difficulties you faced.
We sincerely apologize for the bad experience you had before Christmas. It's truly disheartening to hear that you had such a negative encounter with our company. We acknowledge that there are issues that need to be addressed, and we would like to assure you that we take your feedback seriously.
We deeply value your input and would love to hear more from you about how we can improve our services. Your suggestions and ideas will play a vital role in helping us enhance our operations, and we genuinely want to make things better for our customers.
Once again, thank you for reaching out to us. We apologize for any inconvenience caused and remain committed to resolving the issues you faced.
Please let us know how we can assist you further, and we promise to do our best to turn your experience around.
Best regards,
Jeff S
Customer Support Team
Smart Cellular
“Please avoid these cowboys. They offer the best price on the net (£548) for an iPhone 13 pro max 256gb and promise to refund the postage. I paid £8.15 to send, then they email to say my phone is not in good condition and offer £180. I asked for photos to show the marks they mention and they do not send. Now to send my phone back they insist I have to pay another £8.15 to post back. I have photographic evidence there were no marks on the phone when i sent it. AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS”
We are genuinely disheartened to read your review and the distress you've experienced with the valuation and return process of your iPhone 13 Pro Max. We understand that this has been a source of frustration for you, and we want to extend our sincerest apologies for any inconvenience caused.
We take pride in offering competitive prices and strive to provide a service that is both fair and transparent. When we quoted £548 for your device, it was based on the expectation of it being in a certain condition as per industry standards. Upon inspection, our technicians reported that the device did not meet these conditions, which led to the revised offer of £180.
Regarding the return postage, we aim to make the process as seamless as possible for our customers. We promise to refund the initial postage cost when we accept the device and offer return postage for our customers as each one provides different insurance coverage as well as delivery time.
We want to reassure you that we value each of our customers and their experiences with our company. Your feedback is crucial to us, and we are committed to making things right.
Please contact us directly so we can address this matter with the attention it deserves.
Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this matter to your satisfaction.
“I ordered two handsets. One arrived without issue and within the designated timeframe; the second one arrived late and was not what I’d ordered. I ordered a pristine iPhone 12, black. What arrived was a blue iPhone 12 in poor condition. Customer service were helpful, although responses were delayed.”
Dear Vicki, Thank you so much for taking the time to provide us with your valuable feedback on your recent experience with Smart Cellular. We truly appreciate your time and effort in letting us know about your purchase.
Firstly, we deeply apologize for the inconvenience and frustration caused by the late arrival and incorrect handset that you received. We understand how important it is to receive the products as ordered, and we regret that we failed to meet your expectations in this regard. Rest assured, we will investigate this matter thoroughly to ensure it does not happen again in the future.
Furthermore, we understand the dissatisfaction you had with the condition of the iPhone 12 you received, as well as the delayed responses from our customer service team. We apologize for any inconvenience caused as a result of these shortcomings and assure you that we are working diligently to improve our response times and provide better assistance to our valued customers.
In order to rectify the situation and make things better for you, we kindly request your assistance. Could you please let us know the best way to resolve this issue? Whether it involves a replacement for the blue iPhone 12 with the correct black variant or any other solution that you deem suitable, we are here to make it right for you.
“in many years i have dealt with so many different companies
but if you are intending to buy from these ( **************************) !! do yourselves a favour and go elsewhere and save so much anxiety trying to get these people to respond in an proper way with any problems that arise im £365 down now i retuned a faulty phone only to have it returned in a worse state, returned it again (at my own expense again) returned again no further forward.
ive had live chats with them so many times with promises never fulfilled, telling me they would resolve and replace (i took screen shots of said conversations) they obviously dont give a toss about the customer !!!!
PEOPLE BE AWARE THIS COMPANY IS TOXIC, SO STEER CLEAR !!!!
Regards Tony”
Dear Tony,Thank you so much for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We truly appreciate your honesty and bringing these issues to our attention.
We are sincerely sorry for the inconvenience you have faced and the frustration caused by the poor customer service and the condition of the faulty phone after returning it. This is certainly not the level of service we aim to provide to our valued customers.
We understand that you have already gone through a difficult time dealing with our company, and we apologize for any anxiety or inconvenience caused. Your concerns are valid, and we assure you that we take them seriously.
We want to make things right for you and regain your trust in our company. Could you please provide us with more details about your specific situation and how we can rectify these issues? We genuinely care about our customers and their satisfaction, and we want to ensure that we address your concerns promptly and efficiently.
Once again, we apologize for the negative experience you've had, and we appreciate your feedback. Please feel free to reach out to us directly, and we will do everything in our power to make things better for you.
Best regards,
Jeff S
“Communication was terrible and do not deliver on time. But… I have now received my order 3 weeks later. It looks like it needs a new battery 78% on the battery health check. I don’t think I will bother with asking Smart Cellular to fix it.”
Dear Alan,Thank you so much for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We truly appreciate your honesty and openness in letting us know about the issues you encountered.
Firstly, we sincerely apologize for the terrible communication and the delay in delivering your order. We understand how frustrating that must have been for you. Rest assured, we are taking immediate actions to rectify these issues and improve our communication channels.
Furthermore, we are sorry to hear that you received your order three weeks later and that the battery health check shows only 78%. This is definitely not the quality we aim to provide to our valued customers like you. We understand if you do not wish to ask us to fix it, but we want to assure you that we are committed to delivering products of the highest standards.
We would love to hear more from you regarding how we can make things better. Your suggestions and input are extremely valuable to us. Please do let us know if there's anything specific we can do to address your concerns or if you have any further feedback to share.
Once again, we appreciate your time and consideration in sharing your experience. We are genuinely sorry for any inconvenience caused and will do everything in our power to improve our services.
Thank
“Very poor experience selling my Iphone 13 pro max. Was quoted £499 as in excellent condition. Was told only worth £330 as there were “marks on the side”. Price quoted is less than even the Good condition quote of £399! When it was returned I checked the phone and no marks anywhere. This was confirmed when I sold it to Webuyanyphone, who paid me what they quoted of well over £400. Don’t bother with the ‘Customer Service’ either, when I called they wouldn’t let me speak to anyone.”
We want to assure you that our grading process is thorough and intended to be fair and transparent. We understand that the condition of a device can be subjective, and we are committed to ensuring our customers are satisfied with our evaluations. If a device does not meet the initially quoted condition, we are open to regrading it. We encourage customers to request pictures of their devices if there are any discrepancies in the assessment, and we are more than willing to provide these.
“Absolute shower of Sh!t company. Avoid like the plague. Google smart cherry mobiles as thats who you are dealing with. These reviews are being left by bribing people with free earphones. I ordered 2 phones to replace broken mobiles. Ended up asking for a refund after the 1st one was 3 weeks late. Yet to receive the 2nd. 1st one was sent royal mail and was an empty box. Rather than issue a refund they are trying to send me the 2nd phone. Constantly lie. Phone number is answerphone. Email back after 2-3 days. AVOID!!!”
Dear Adam,We wanted to take a moment to express our sincere thanks for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We truly appreciate your honesty and apologize for any inconvenience you may have encountered.
We are extremely sorry to hear about the issues you faced with your phone order. This is definitely not the kind of experience we strive to provide our valued customers. We understand your frustration with the delayed delivery and the subsequent issue with the first phone being an empty box. We assure you that this is not reflective of our usual service standards.
We're currently investigating the matter to address the root causes and ensure such incidents are not repeated in the future. It's disheartening to hear that our communication channels, such as phone and email, have not been satisfactory in resolving your concerns promptly.
We would like to extend our apologies once again and would greatly appreciate the opportunity to make things right. Could you please let us know how we can improve our services to meet your expectations? Your valuable input will certainly assist us in growing and enhancing our customer experience.
Once again, thank you for sharing your feedback, Adam. We are committed to learning from our mistakes and ensuring a better experience for all our customers.
Best regards,
[Your Name]
“Delivery said 3-5 days. You lied about despatching the phone twice. When I requested a refund 3 weeks later, you sent me the wrong, and damaged phone.
I posted the phone back to the address you provided me with, paid for postage myself despite this being your mistake. Today the Royal Mail say they have received instructions from Smart Cellular not to deliver to the address they provided. I cannot get through on the phone, and I am just getting generic email responses back.
Just had a text asking me to leave a review so hearing I am.
I am now without money or phone, what is going on?”
Dear Candace,Thank you so much for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We sincerely appreciate your honesty and for bringing the issues you encountered to our attention.
We want to extend our deepest apologies for the inconvenience and frustration you have faced throughout the process. We understand that the delay in delivery, the incorrect and damaged phone you received, as well as the difficulties in reaching us have been incredibly frustrating for you. We deeply regret the mistakes made and take full responsibility for the inconvenience caused.
We are truly sorry for the confusion regarding the delivery instructions provided by Smart Cellular to Royal Mail. This should not have happened, and we understand the additional inconvenience and cost it has caused you by having to pay for the postage yourself.
Our team is currently looking into the situation to address the issues you have raised and rectify them as quickly as possible. We assure you that we are taking this matter very seriously and working to improve our processes to prevent such incidents from happening in the future.
We genuinely appreciate your patience and understanding amidst this unpleasant experience. We want to make things right for you, so please let us know how we can rectify the situation and ensure your satisfaction. We value your feedback, and your concerns will not go unaddressed.
Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for bringing these matters to our attention. Your feedback is incredibly valuable to us as we strive to provide the best service and experience to all our customers.
Best regards,
Customer Relations Team
Smart Cellular
Dear Mel,Thank you so much for taking the time to share your experience with Smart Cellular. We truly appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused by the delay in receiving your order, especially considering your desire to receive it before Christmas.
We want you to know that your satisfaction is our top priority, and we sincerely apologize for falling short of your expectations. We understand how disappointing it must be to not have your phone in time for the holidays.
We would like to make things right for you. Could you please provide us with further details regarding your order, such as the order number or any other relevant information? This will allow us to investigate the issue more thoroughly and ensure that it is resolved promptly.
Once again, thank you for bringing this matter to our attention. We value your feedback and look forward to hearing from you soon.
Best regards,
[Your Name]
Smart Cellular Customer Support
Dear Sam,We wanted to reach out and extend our heartfelt thanks for taking the time to share your feedback with us regarding your experience with Smart Cellular. Your honesty and willingness to share your thoughts are truly appreciated.
First of all, we would like to sincerely apologize for the inconvenience you faced due to the delayed delivery and our unresponsive team. We understand how frustrating it can be to not receive your order on time and to have difficulties getting in touch with our team to resolve any issues.
Your satisfaction is of utmost importance to us, and we would like to assure you that we are taking your feedback seriously. We are committed to making necessary improvements to avoid similar situations in the future. To that end, we kindly ask for your assistance in helping us understand how we can make things better for you and our other valued customers.
If you could spare a few moments to share more details about your experience and provide any suggestions or specific actions that you feel would rectify the situation, it would greatly assist us in addressing the issues you encountered. Your insights will significantly contribute to our ongoing efforts to enhance our services and ensure a seamless customer experience.
Once again, we thank you for your valuable feedback and for giving us the opportunity to work towards improving our operations. We
Thank you very much for taking the time to share your feedback about your experience with Smart Cellular. We truly appreciate customers like you who provide valuable insights into our services. We are truly sorry for the inconvenience you faced regarding the lack of response via phone calls, texts, and emails, as well as the delay in posting your phone.At Smart Cellular, customer satisfaction is our utmost priority, and we deeply regret any inconvenience caused to you. We understand how frustrating it can be to face such issues after making a purchase. We sincerely apologize for not meeting your expectations in this regard.
We value your business and would like to make things right. We kindly request you to provide us with more details about your specific situation so that we can investigate and address the problem promptly. Your feedback is essential in helping us improve our customer service standards and ensure that such issues are not repeated in the future.
Once again, we extend our sincere apologies for any inconvenience caused and thank you for bringing this matter to our attention. We hope to have the opportunity to enhance your experience with Smart Cellular in the future. Please feel free to reach out to us with any further concerns or suggestions on how we can better serve you.