Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Rubberduck Bathrooms Ltd Reviews

4.6 Rating 13,867 Reviews
92 %
of reviewers recommend Rubberduck Bathrooms Ltd
4.6
Based on 13,867 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 88%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Rubberduck Bathrooms Ltd Reviews

About Rubberduck Bathrooms Ltd:

Transform your bathroom into a luxury contemporary or traditional bathroom. At Rubberduck Bathrooms we have a huge range of bathroom suites, bathroom wall panelling, ceiling cladding, taps, brassware, showers, shower enclosures, shower trays, wetroom kits, shower screens, lighting, flooring and bathroom accessories from leading bathrooms manufactures including Roman Showers, BushBoard, MultiPanel, Carron Baths, Abacus Wetrooms and many more.

Visit Website

Phone:

01642 913727

Email:

contact@rubberduckbathrooms.co.uk

Location:

148 High Street,
Redcar
Redcar and Cleveland
TS10 3DH

Write Your review

Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 17th August 2026
Natalie Smith
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 3rd July 2026
James Heaton
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 18th January 2026
Lisa Ferne
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 18th January 2026
Lisa Ferne
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 17th January 2026
Anonymous
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 18th October 2025
Daniel Robinson
Rubberduck Bathrooms Ltd 4 star review on 19th September 2025
Eric Partington
398
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Items delayed shipment as was not actually in stock despite what web site said and when shipped missed items in picking so had to chase for missing items”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi David, We're very sorry you were left unhappy with a recent order. We can see your order was picked up on the morning of the 24th Oct (Tuesday) and was dispatched using a tracked next day service on the 27th (Friday). The items arrived the following Monday, and you contacted us to say an item was missing. We dispatched a replacement without delay using a next day service. All of the above took place within the 2-5 working day window we advertise for the item(s) purchased. We appreciate the inconvenience of the missing item and can only apologise for the issue. Rubberduck Bathrooms Team
Posted 2 years ago
“Item arrived on time. All fitted and working well”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent product at a competitive price”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great products with helpful video clips to aid installation. Also, very easy to speak to an actual person! Everyone I spoke to were extremely helpful and offered guidance where needed.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent quality tap with really fast delivery. Very happy with purchase”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent service”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Order door and shower panels , all active in good time and condition”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I made 2 orders in last few months both turned into a farce”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good afternoon Allan, We'd very much like to apologise for the service received across your orders. We've worked with that manufacturer for over 15 years now. While this is not typical of the service provided by them, we have passed over your comments regarding the experience as a whole. In the hope they can review the delivery services used. As a customer of ours we expect to be able deliver the best service possible from our team but sometimes we're let down by the people we connect to. We try as best we can in those instances to help resolve any matter with urgency. If ever you did need anything else moving forward Allan just give us a call and we'll make sure the next experience is much better. Rubberduck Bathrooms Team
Posted 2 years ago
“Excellent Customer Service. Delivered with care and attention and as stated.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent customer service.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Product ordered, product arrived.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent customer service”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very helpful customer service, very quick delivery and well packaged. All arrived without anything missing and all in perfect condition”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent service and quality of product. Will definitely use Rubberduck in the future.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Good price products and delivery spot on very pleased”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“First rate”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very happy with prompt service and with the quality of the product (bath side panel)”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent product, arrived quickly.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent customer service, prompt response. 1 star deducted due to a cosmetic issue with my purchase, the matter was dealt with fairly. I’d be happy to use this company again.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Thank you the product I purchased was perfect for my needs.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Rubberduck Bathrooms Ltd is rated 4.6 based on 13,867 reviews