Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Roys of Wroxham Reviews

4.9 Rating 6,275 Reviews
97 %
of reviewers recommend Roys of Wroxham
4.9
Based on 6,275 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
100%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Read Roys of Wroxham Reviews
Visit Website

Phone:

01603 782131

Email:

enquiries@roys.co.uk

Location:

Roys of Wroxham NorwichNorfolk
NORWICH
NR12 8DB

“Excellent service”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Duvet cover arrived quickly and it was very competitively priced.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Excellent! Ordered a kettle which arrived very quickly and is lovely :)”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Very pleased with both the product, and service will definitely use again”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Superb service and a great product at a great price.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Quick and easy purchase. Excellent!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Quick delivery and great product, very happy”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Excellent service”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Great service”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Completely happy with the service I received. Product arrived promptly”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Price was very affordable. Wanted to purchase two identical items but couldn’t through the website. Online payment process via PayPal left me wondering if the order had completed properly.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Excellent service and delivery time. Good price.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Initially, I was puzzled when having paid for my order, a caption appeared telling me my order could not be placed! I contacted Roys online and the response was excellent and I received my order in double quick time - excellent.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Parcel delivered late after 4 emails stating times 1 day no correspondence at all I ordered & paid for 2 items & only to be told only.one available Very poor service”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Good morning, Thank you for posting your recent review. We are sorry to hear of your disappointment however, this was due to an internal stock error on our system. We unfortunately did not have the 2 in stock you ordered which is why you received a refund for the other. In relation to your late delivery please accept our sincere apologies on DHL’s behalf and we will pass your comments onto them. Again we apologise for the inconvenience caused. Kind regards, Roys Customer Service Team
Posted 6 years ago
“Ordered a jigsaw - arrived promptly - thank you”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Roys was an unexpected find, they were the only place with the coat I wanted in my size. After an initial issue with delivery address the store were quick to respond and resolve. Great little find!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Fabulous product well wrapped very quick delivery thank you”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Delivered prompt and has described”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Excellent service,great prices,very happy!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Absolutely amazing service”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Roys of Wroxham is rated 4.9 based on 6,275 reviews