Reddiseals Ltd Reviews

4.75 Rating 2,296 Reviews
95 %
of reviewers recommend Reddiseals Ltd
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Reddiseals Ltd Reviews

About Reddiseals Ltd:

Supplying the joinery industry since 1987.

Reddiseals has the widest range of timber window components and accessories in the UK and have been successfully supplying the joinery industry since 1987. Reddiseals specialise in sash window components offering solutions for restoration and renovation of traditional box sash windows, together with spiral balances and associated furniture.

Visit Website

Phone:

01905 791876

Email:

sales@reddiseals.com

Location:

The Furlong,Berry Hill Industrial Estate,Droitwich.

Both packages arrived independently and although everything was present, the cardboard box containing the seals had been opened and was burst and was handed to me by the courier as an open box. The georgian bars came in a long cardboard tube that was burst open completely at one end. Assuming they left your premises in good condition, i would consider changing the courier.
Posted 1 month ago
Good morning Colin, Sorry to hear that your delivery arrived in less than perfect condition. I am pleased that you received all items despite the damaged packaging. Customer Services are looking into the situation with our chosen delivery partner and will come back to you in conclusion. Thank you for bringing this to our attention. Kind regards Teresa
Posted 1 month ago
Quick to respond but one of the parting beads has a diagonal split which meant that I could not use about one third of the length. The web site is good and I will use Reddiseals Ltd again.
Posted 1 month ago
Good service, goods arrived quickly and were of excellent quality.
Posted 1 month ago
it came, we used, it worked
Posted 2 months ago
Firstly I was pleased to find the moulding I needed which had previously proved so elusive ! secondly. even though there were some his ups with delivery the admin staff were very prompt in sorting out the courier issue. so yes. well done
Posted 2 months ago
I found Reddiseals stocked window cam locks for my existing windows that matched the ones on newly installed replacement windows. I thought they were a good price until I realised the two parts of the lock were sold separately. I am not sure why, but they matched what I needed so paid rather than look elsewhere. I also ordered some window pull hooks but they were out of stock, however suitable replacements offered and supplied. In addition, I bought some chrome screws as I thought screws would be more in keeping with chrome locks. However, these proved to be poor quality and two of the first four I used twisted off when tightened so best avoided; I used some I already had that whilst were not so attractive at least were up to the job. Nevertheless, the order was processed and queries on the out of stock items handled quickly.
Posted 3 months ago
Having placed an order with Reddiseals for an item on next day deliver I was informed that the item was NOT in stock and would take about a month to be available. (Mid/end Feb.) This is clearly bad practice and ,in my opinion, should be shown on their website. Reddiseals have contacted me and I am awaiting the products as soon as they are restocked.
Posted 3 months ago
Good morning. Thank you for your review. A member of our customer service team will be in contact with you today to discuss your comments and try and assist you further. Unfortunately, stockouts do occur from time to time and we try to offer an alternative where possible and apologise if our website was unclear. We value your feedback as we continuously look to improve our website and service offering to our customers. Kind regards Teresa
Posted 3 months ago
Product initially ordered was subsequently advised 'out of stock' and I was asked if I wanted to wait or select an alternative. My selected alternative was in stock, was charged at the same price as my original selection (although slightly more expensive) and was delivered by post within 24 hours
Posted 4 months ago
Order came quickly, although we paid the extortionate fee if £8.50 for next day delivery (there was no other choice) it arrived within 2 days. what we ordered is exactly as shown, would definitely use again. But guys please change your delivery fee
Posted 4 months ago
Good service , arrived via royal mail at a reasonable time due to current situation , would use Reddiseal again
Posted 5 months ago
good product
Posted 6 months ago
After an initial problem with the courier losing the shipment, Reddiseals shipped a new consignment which arrived the following day. Good customer service when things don't go to plan.
Posted 6 months ago
Good morning, thank you for your comments. We are sorry to hear that you have not received your order. I understand that you have spoken with Nina this morning and advised that your order was unfortunately damaged in transit and was held with our courier and a replacement is on its way to you. Please accept our apologies for the delay. Kind regards Teresa
Posted 6 months ago
Prices are good and delivery excellent. Good website too. Well done Reddiseal and thanks.
Posted 6 months ago
Very good quick service at reasonable cost. However the postage cost is high and no cheaper options available.
Posted 6 months ago
The sash window stoppers are well made and work well. I would like to mention that the above order was packed in a small jiffy bag but your delivery company, DX, had wrapped it in a very large (about A2 size) plastic bag. This is completely unnecessary and wasteful - they could very easily have stuck their address label directly on to the jiffy bag. Please can you ask DX to think more about plastic waste and make an effort to reduce the use of plastic. Thank you, Christopher Hill
Posted 6 months ago
Good afternoon, Thank you for your review and great feedback. Reddiseals take our impact on the environment very seriously and this is reflected in our company accrediation to ISO 14001:2015. As part of our enviromental objectives our packaging specifications will be reviewed both internally and externally with our logistics provider and suppliers. We welcome your feedback and thank you for taking the time to comment. Kind regards Teresa
Posted 6 months ago
Product great but i would have liked diffrent postal options.... i wasnt bothered about 24hour depatch... as it is it came after two days! and the box was broken but product fine.. I did email to see about different post options. I had no reply, good product though
Posted 6 months ago
Product is of a good quality and perfect for my sash windows
Posted 7 months ago
Only delivery option I could see was Next Day at £8.50. Order placed a.m. and failed to arrive next day, but 24 hours later. Sadly this meant I was unable to use the Heritage Putty in the dry weather of the anticipated delivery day. It has rained since! I was aware that the website put a warning that delays may be possible but with no apparent choice for delivery I feel that the delivery cost was too high, hence not 5 star.
Posted 7 months ago
Goods as described and arrived on time
Posted 7 months ago
The website was clear and I was able to buy the seal that I needed from the pictures, diagrams and measurements etc on the website, delvery being as fast as expected. Thank you.
Posted 7 months ago
Reddiseals Ltd is rated 4.75 based on 2,296 reviews