Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

WCF Ltd T/A Progreen Reviews

4.7 Rating 4,052 Reviews
93 %
of reviewers recommend WCF Ltd T/A Progreen
4.7
Based on 4,052 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.6 out of 5
Read WCF Ltd T/A Progreen Reviews
Visit Website

Phone:

01778394052

Email:

info@progreen.co.uk

Location:

Unit 3 Axis Park, Manasty Road,
Orton Southgate
Cambridgeshire
PE2 6UP

“Ordering process was easy and confirmation of order etc, the issues where all around delivery but more importantly communication around delivery. The process states 3-5 days delivery on the 5th working day I tried to find out when my order would be delivered as I had no confirmation, tried email, no response for 2 days, chat, all automated and useless just told me to keep checking back until the 6th day when it said a human would join chat but waited for 30 minutes and nothing. Phoned on the 9th day after order and was told they had been busy but order was ready and would be with me the next day but again no confirmation and needless to say it didn’t arrive until the day after that with no confirmation still. Great that you’re busy but all I wanted was accurate or any communication to tell me what’s happening. Product fine but due to experience won’t be using you again.”
Helpful Report
Posted 1 hour ago
“Slightly disappointed in that the on-line prices displayed for grass seed do not appear to be the same as a collection price I was charged”
Helpful Report
Posted 1 hour ago
“Right product for the job and delivery was as promised”
Helpful Report
Posted 5 hours ago
“Great product but the delivery service is slow need to process orders quicker.”
Helpful Report
Posted 18 hours ago
“Absolutely shambolic. Never again. DO NOT USE THESE PEOPLE. Still waiting for grass seed 2 weeks after ordering and paying. Excuse after excuse.”
Helpful Report
Posted 18 hours ago
“Poor service. Weedkiller took nine days to arrive, despite the ridiculously high £6.99 delivery charge for one litre of liquid. They did respond to messages but refused to take responsibility or offer to give any compensation. I will not use them again. Product might be all right, too early to tell.”
Helpful Report
Posted 20 hours ago
“Fast delivery and great seed. Showed healthy grass after 7-10 days and now growing very fast with more rain.”
Helpful Report
Posted 20 hours ago
“Delivery was prompt and price was competitive. Only scattered today so time will tell!”
Helpful Report
Posted 21 hours ago
“I never received my purchase. Though this is due to the delivery driver saying he couldn't find the address? So not exactly your company's fault. But at the end of the day I never got my item.”
Helpful Report
Posted 21 hours ago
“Very helpful over the phone and with emails, but delivery not so good”
Helpful Report
Posted 1 day ago
“Order placed, order received without any problems , couldn’t ask for any better service. Would certainly recommend .”
Helpful Report
Posted 1 day ago
“The despatch of the grass seed was delayed and arrived well over a week from ordering. We had hoped to sow the seed before going away but the seed didn’t arrive in time. The packaging was torn and bashed and open to the elements when our neighbours found it at the back of the house.”
Helpful Report
Posted 1 day ago
“Long wait for goods. Supposedly delivered, but not arrived. Communication only with Ai bot called ROWEN instead of genuine customer service. Very disappointed with this business model.”
Helpful Report
Posted 1 day ago
Hi Philip, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it is to receive a delivery notification when the parcel has not yet arrived, and we appreciate your disappointment regarding the support you received. While Rowen is available to help direct enquiries and provide updates where possible, customers can always speak directly with a member of our customer service team. I'll ask a member of the team to get in touch regards your missing order for you, apologies again! Kind regards, ProGreen
Posted 1 day ago
“Terrible service. Advised 3-5 working days for delivery. My goods finally arrived 9 working days after order. That was with chasing. First correspondence told me I should have ordered by express delivery for faster service, despite the fact that estimated delivery was 3-5 working days and I was chasing on working day 6. Order hadn't even been despatched. I was told that I would receive the goods next day. Waited in, didn't arrive. I was then told it would be the next day, again didn't arrive. I started a dispute through PayPal before goods finally arrived. Wouldn't use the company again or recommend them due to poor service.”
Helpful Report
Posted 1 day ago
Hi, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very sorry that your order took significantly longer than expected to arrive and that the communication throughout fell below the standard you should expect from us. During this period, we unfortunately experienced multiple failed carrier collections, resulting in a large number of parcels being held at our warehouse awaiting collection. This caused delays to some orders being dispatched and, regrettably, your order was affected by this disruption. We completely understand your frustration, particularly after being advised of revised delivery dates that were then missed. We appreciate how disappointing this must have been, especially after you had already waited beyond our stated 3-5 working day delivery timeframe. While we're pleased that your order did eventually arrive, we recognise that the overall experience was far from satisfactory and understand why this led you to raise a PayPal dispute. Please accept our sincere apologies for the inconvenience and frustration caused. Kind regards, ProGreen
Posted 1 day ago
“Didn't have in stock the item I purchased and paid £7 for delivery. Was finally delivered nearly a week late after I had to go and buy from elsewhere. After complaining I felt that I was ignored and not helped with any updates other to tell me that the item was not in stock...why take money for something that you don't have”
Helpful Report
Posted 1 day ago
Hi, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience. The grass seed you ordered was due for delivery within the expected timeframe; however, we unfortunately experienced operational delays in receiving stock, which in turn affected a number of customer orders. We appreciate that this was frustrating, particularly as you had already paid for delivery and were relying on the product arriving when expected. We understand your concerns regarding the lack of stock availability and regret that we were unable to provide a more satisfactory resolution at the time. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We value your feedback and will use it to help improve our service moving forward. Kind regards, ProGreen
Posted 1 day ago
“Perfect service and very clear explanation of what each item can do.”
Helpful Report
Posted 1 day ago
“Very easy to order grass seed. It arrived in a couple of days so would happily order again”
Helpful Report
Posted 1 day ago
“Ordered a 5kg bag of grass seed and it took them 9 days to deliver it!”
Helpful Report
Posted 1 day ago
Hi, Thank you for your feedback. We're very sorry to hear that your grass seed took longer than expected to arrive. While we do state a 3-5 working day delivery timeframe on our website, a 9-day wait is certainly longer than we would have wanted. Unfortunately, we experienced some disruption with carrier collections during this period, which led to delays for a number of orders leaving our warehouse. We appreciate that this is frustrating, particularly when you're keen to get started with your lawn project. Please accept our apologies for the inconvenience caused, and thank you for your patience. Kind regards, ProGreen
Posted 1 day ago
“Very prompt delivery but no idea yet about quality of seed as waiting for rain to arrive and get soil prepared”
Helpful Report
Posted 1 day ago
“Had to call twice after waiting for overs week and was the order was on a pallet awaiting collection from transport co, not really good service so if you can wait for your delivery they are ok but I needed mine really quick”
Helpful Report
Posted 1 day ago
Hi, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're sorry to hear that your order took longer than expected to arrive. Unfortunately, we experienced some disruption with carrier collections during this period, which resulted in a number of orders being delayed while awaiting collection. We completely understand your frustration, especially when you needed the product urgently, and we appreciate you contacting us so we could provide an update. While we're pleased your order did arrive, we recognise that the delay fell short of the service standards we aim to provide. Thank you for your feedback, and please accept our apologies for the inconvenience caused. Kind regards, ProGreen
Posted 1 day ago
WCF Ltd T/A Progreen is rated 4.7 based on 4,052 reviews