Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

My 1st Years Reviews

4.4 Rating 3,649 Reviews
83 %
of reviewers recommend My 1st Years

Write Your review

Rapid turnaround and the backpack is brilliant
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Adorable and very cuddly
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Beautiful item but much smaller than expected.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you for your review—we’re delighted you think the set is beautiful! We’re sorry the size wasn’t quite what you expected. If you ever need more detailed measurements or recommendations, we’re always happy to help. Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Lovely product
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Just Fabulous
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
My daughter and grandson loved it
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Beau loved his first dinasaur puzzle.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Very good service, items arrived within a week. Good quality
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Unfortunately my item arrived and I was unhappy with it. My daughters name is Evie, yet the font made it look like something completely different so I am unable to use the item. I contacted customer services who stated that there is nothing they can do as it is a personalised item. The issue was with the font and I feel that there should be options for people to choose whichever font they would like. A complete waste of my money!
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello, thank you for your feedback, and we’re very sorry to hear that you were unhappy with your item. We understand how disappointing this must be, especially when it comes to personalisation, and we appreciate your comments regarding the font. Your feedback is important to us, and we will share this with our team as we continue to improve our products and options. Please do get in touch with us at support@my1styears.com with the subject line 'Review - Aleksandra', and we will be happy to look into this further for you. Best regards, Aleksandra, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
My item came damaged and when requesting a partial refund..the company instead provided a £20 voucher to spend in store within 6 months..encouraging me to spend more money with the company. The store is pretty expensive, and I would have to spend £50 to get free delivery. Wasn’t the best outcome, and the decent thing to do..would’ve have been to offer the partial refund as requested.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello, thank you for your feedback, and we’re very sorry to hear that you were disappointed with the outcome. We completely understand your concerns and appreciate you sharing your experience. While we do not offer partial refunds, we did provide all available options in line with our policy, including returning the item for a full refund, a replacement, or accepting a store credit. We’re sorry that the options offered did not meet your expectations on this occasion, but we truly value your feedback and will take it on board. Thank you again for bringing this to our attention. Best regards, Aleksandra, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Too expensive for the poor service I received. The “luxury” gift box was all split and broken and my items weren’t posted for a week until I had to contact customer service!
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello, thank you for your feedback, and we’re very sorry to hear about your experience. We sincerely apologise that the luxury gift box arrived damaged and that there was a delay in dispatching your order. This is not the level of service we aim to provide. We are currently experiencing a high volume of orders and are working hard to get through them as quickly as possible, but we understand how frustrating this must have been. We truly appreciate you bringing this to our attention, and we will pass your feedback on to our team to help improve both our packaging and dispatch processes. Best regards, Aleksandra, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
The items I ordered are very good quality and are reasonably priced . Also having items personalised make them more special . Kept up to date with process of order . The packaging of the order was lovely .
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
After I had placed my order I realised I wanted to make a change… customer services were brilliant and sorted it without any hesitation! Fantastic customer services and amazing gifts
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Oh how I loved receiving my order! It’s a gift and was so beautifully packaged, and my two personalised items are really lovely. A real treat, thank you so much 😍
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Lovely products
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Purchased a personalised wooden carousel for our grandson. Excellent product, excellent service!
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Quick efficient service. Quality personalised gifts.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Good quality product and packaging
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Very happy with my purchase. Beautiful personalised dressing gown for our baby grandson. Arrived in a lovely box. Great quality for a good price.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
Gas efficient service and my Goddaughter loved the personalised building bricks for her one year old. Thank you
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team and helps us continue to strive for excellence. Looking forward to serving you again! Best regards, Shannon, Management Team, My 1st Years
Posted 1 month ago
My 1st Years is rated 4.4 based on 3,649 reviews