Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Modern Living Reviews

4.7 Rating 1,317 Reviews
93 %
of reviewers recommend Modern Living
4.7
Based on 1,317 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 93%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Modern Living Reviews
Visit Website

Phone:

01274 541236

Email:

sales@modernlivingdirect.co.uk

Location:

2-4 Duncome Way
Bradford
bd8 9SY

Write Your review

“Brilliant price and excellent quality and first class delivery would definitely recommend. Thank you.”
Helpful Report
Posted 2 days ago
“Very good telephone contact to order goods and a speedy delivery Thank you”
Helpful Report
Posted 2 days ago
“Excellent value, and super fast delivery.”
Helpful Report
Posted 3 days ago
“I ordered my flooring online and within about 15 minutes they had emailed me asking me to give them a call to schedule the delivery. Delivery was made on our chosen day and the delivery guy was very friendly. We have not yet laid the flooring but I would be more than happy to recommend this company based on the customer service I have received so far. I will of course let you know once the floor has been laid.”
Helpful Report
Posted 3 days ago
“Good service 👍 thanks 😊”
Helpful Report
Posted 4 days ago
“Placed the order on 14th october and chased on 17th as order still said processing. Did not receive a reply. Had to chase by phone and was told due to it being a large item, it required 2 man delivery so shipping takes longer. Distribution company then contacted me for delivery today (22nd). Received a call this morning to advise item was damaged (shower tray) and that i would have to contact Modern Living again. I did this and was told unless I wanted to wait another 10 days, they would arrange for a "curbside" delivery tomorrow. When I asked what this meant, they told me i would need to carry the item in myself. As this was delayed as it was a heavy item which required 2 men, how am I expected to carry it in when I have noone to help?? I was then asked if I had a garage and the person agreed to put a note on telling the delivery company to put the item in the garage (somewhat reluctantly). 1) I have already moved tradespeople out a week to accommodate the slow delivery and 2) perhaps if items were quality checked, the company wouldn't be sending out faulty items not fit for purpose. I hope for the company's sake, the tray which comes tomorrow isn't damaged! I could've ended up with a 1700x800 shower tray which was of no use whatsoever. Not a great 1st experience.”
Helpful Report
Posted 4 days ago
Dear Helen, Thank you for your feedback. We are sorry that your delivery has not gone as planned, although we feel it is important to clarify several points. Your order was for a large, heavy stone resin shower tray, which requires a specialist two-person delivery service. This service operates on scheduled weekly collections, and our website does not advertise next-day delivery as standard for these items. When you contacted us, we explained the available delivery options, including a faster pallet service. You confirmed that you were happy to proceed with the two-person delivery. Unfortunately, the courier subsequently damaged the shower tray during transit. This was not a manufacturing defect or quality control issue, as suggested in your review. The damage occurred after the item had left our supplier and was identified before delivery to you. Upon being notified, we promptly arranged a replacement and offered next-day pallet delivery to minimise any further delay. As explained, this service is normally kerbside only, although we also agreed to request that the driver assist with placing the tray in your garage where possible. We appreciate that the situation has been inconvenient and apologise for the courier damage and the delay in responding to your original email. However, we believe it is important to distinguish between an item being supplied faulty and an item being damaged by a third-party courier during transportation. We have acted promptly to rectify the situation and provide the quickest available replacement. Kind regards, Modern Living Customer Services
Posted 4 days ago
“Great products with plenty of choice. Also very good delivery service”
Helpful Report
Posted 5 days ago
“A very helpful team, especially after the items didn't arrive on the days expected. I would use them again if I find I need anything they supply.”
Helpful Report
Posted 6 days ago
“Efficient, easy to use, good product”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“Excellent customer service”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“I would definitely recommend this company. Excellent communication, and we were very pleased with the excellent quality of the flooring. The whole process from ordering 3 sample floorings, receiving them, making our decision and then ordering the flooring and it being delivered took 8 days in total. Very impressed.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Speedy delivery. Happy with my purchase”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Great buy pn laminate updates on delivery were amazing got call driver saying be here 10 mind”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Excellent service! Received my items within 24 hours of ordering!!”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“Good time slot”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“Extremely helpful amd informative”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“Sink arrived damaged and unusable. Called straight away, sent photos whilst on the phone and refunded processed there and then. Although disappointed the sink arrived damaged the customer service in response to the issue was very good.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“I would like to thank Michael, the Customer Experience Specialist, who promptly attended to my query and took the necessary action.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Prompt delivery, kept well informed and product as described , would recommend company .”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Looked online for a new cooker hood, came across this site. They had just the thing I was looking for, powerful extraction and low noise level, and at a good price. Delivery was speedy. Now in situ and working wonderfully”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Modern Living is rated 4.7 based on 1,317 reviews