Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Hortology Reviews

4.8 Rating 9,438 Reviews
97 %
of reviewers recommend Hortology
4.8
Based on 9,438 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
2 - 3 Hours
“I have now placed two orders with Hortology and been delighted with both. The plants are so very healthy and have settled well and the pots are just brilliant too. The plants and pots are really well packed and arrived safe and sound. Would not go anywhere else now that I found them! Many thanks.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“The plant does not look like the picture. I am not entirely satisfied with it. It came with one burned leaf. My Aglaonema Stripes has only few leaves! One stem has 4, the other has 3. Looks quite poor. But new leaves are coming so I hope it will look better in the future.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent customer service, have used horology several times over the last few months, great communication and even sent photos of a pot to ask us whether or not we would be happy with it. Delivery on schedule every time cannot fault the service or variety of choice.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Great service, fast delivery and unbeatable price for the quality”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“A great range of plants, it was hard to narrow down my choice for my 1st order. Delivered quickly and well packed. After about a month, all are currently thriving. Will definitely be back for more when finances allow!!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent products and customer service when one item arrived broken.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Amazing customer service. Our gorgeous pot arrived the next day, really well packaged to avoid any potential damage. Thank you Esther for all your help.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Fast delivery and plant exactley as described and in really good condition”
Hortology 5 star review on 19th July 2021
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Beautiful quality products which we are delighted with, and Hortology provided good communications regarding slight delays due to external suppliers”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Beautiful plants with plenty of information on how to take care of the flora, gorgeous pots and superb service.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“The pleasure starts with your website - inviting and informative! Prices are more than reasonable....I had problems restricting myself to buying only one plant...but as my house do-up gets finished, I'll be buying more. my plant arrived on time and absolutely brilliantly packed so that it was safe and undamaged. I'm now using the cardboard in my hot-composter!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Very pleased with my delivery. The plants were well packed, arrived in good condition and healthy. Couple weeks in and they already have a healthy new growth. Highly recommended! Will happily order again.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Love my pots. Bought three different sizes”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Lovely plants arrived in great condition. Reasonable prices”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Very pleased with product, fast delivery and very carefully packed.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Well packaged with no damage to the plant pots and very pleased with the quality of the product, will definitely use again. Highly recommended *****”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“All good. The recipient was very happy with his present.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Plants arrived quickly (2 days) and in excellent condition. Will buy from Hortology again.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Order arrived on time, but wasn’t suitable & one plant pot in poor condition. No free returns, so returned by courier & arrived damaged despite using original packaging. For a £35, ended up £15 out of pocket, so disappointed.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Darryl We are sorry you are disappointed. However this is true, we do not offer a free returns service as it can be difficult successfully sending fragile ceramic items through the courier network. As advised before you made the return, returns are therefore at your risk as we cannot control the way in which they are packaged or protected for transit. Sadly one of the items arrived back broken and was unfit for resale and we were unable to offer a refund in full for this item. We have made a partial refund as a goodwill gesture. The other item arrived back in good condition and has been refunded in full along with your original shipping charges. Kind regards Your Hortology Team
Posted 5 years ago
“A great and reliable company. Extremely helpful and prompt delivery.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hortology is rated 4.8 based on 9,438 reviews