Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Heathfield LED Reviews

4.8 Rating 647 Reviews
96 %
of reviewers recommend Heathfield LED
4.8
Based on 647 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 93%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Heathfield LED Reviews
“Excellent value and quick delivery”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Fast delivery, but postage costs a bit high for such a small weight,”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Never used Heathfield before but needed to match a manufacture and product for a customer. Competitively priced, good communication and delivery service. Product as expected. Would definitely use them again and recommend to others.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Good product, keen price and quick delivery.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Everything was good delivered in a few days no problem”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“We are very pleased with the service you provided It was easy to order on line , bulbs were competitively priced, delivery was speedy, and packed very well Thank you!”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Great!, have a good selection of extremely hard to find bulb packaging was really well packed and was delivered on time”
Heathfield LED 5 star review on 23rd July 2026
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Good value with quick shipping”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“First of all I emailed the company as I was not happy but they did not respond at all. The issue was that the item needed a lot of putting together ( Westinghouse Silver fan) which was not mentioned online. Secondly a part broke - cheap quality. I ended repairing things myself which does the job. As to whether the fan works for long I do not know but it does work, if a bit noisy.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Richard, I'm sorry, and there are two things I want to apologise for. Your email to us was missed, which it shouldn't have been, and you were left dealing with a broken part on a fan that needed far more assembly than our listing made clear. That's not the experience we want anyone to have. If there's anything we can still do to put it right, I'd genuinely like to help. Please email returns@heathfieldled.co.uk or call 01793 863409 and we'll get straight onto it. Jack, Heathfield LED
Posted 2 months ago
“No response about missing order or how to return a damaged order”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Christina, we'd really like to help get this sorted for you. We've already been in touch with proof of delivery for the parcel, and asked for a quick photo of the damage so we can look into it. We haven't heard back yet, so if you're able to reply to that email, or contact us at returns@heathfieldled.co.uk or 01793 863409, we'll take it from there and get it resolved. Heathfield LED
Posted 2 months ago
“Items were securely packed and delivered in shorter time than advertised, good service will deal with them again, Thankyou.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Great service, item exactly as described”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Thank you I was very happy with service”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Excellent prompt srevice”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“The timer came within the time specified and is working well.thank you for the good service Richard”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Thank you to the team for a very prompt and efficient service. The product artivrd within the specified time frame, currently still in its box waiting to be fitted by an experienced person.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Pity you can't see you canelled my order with 12 hrs of placing it due to stock so I've got the same fan somewhere lse but £10 dearer”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hello Samantha, thank you for taking the time to leave feedback, and we're sorry we let you down on this occasion. You're right - we cancelled your order shortly after it was placed because our website hadn't updated after the very last unit of that fan was sold, so it was showing as in stock when it wasn't. Your payment was refunded in full straight away, but we appreciate that doesn't make up for the inconvenience of having to buy the same fan elsewhere at a higher price. We're looking at how quickly our stock levels update so this doesn't happen to anyone else. Our sincere apologies once again - the Heathfield LED team.
Posted 2 months ago
“Very easy to order and pay for and at a very good price.Delivery was as agreed and arrived in excellent condition. I would use this company again. Many thanks for an easy transaction.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“excellent service product as discribed on web site.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Very fast delivery. It was a pleasure to use such a well-organised purchasing portal. The delivery options were set out really clearly and there were no hidden catches. The LED lamp is exactly as described. Another rare experience!”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Heathfield LED is rated 4.8 based on 647 reviews