Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Folk Interiors Ltd Reviews

4.8 Rating 4,761 Reviews
95 %
of reviewers recommend Folk Interiors Ltd
4.8
Based on 4,761 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Queries Resolved In
2 - 3 Hours
Read Folk Interiors Ltd Reviews
Visit Website

Phone:

07970096672

Email:

info@folkinteriors.com

Location:

Buckfast Road, Buckfastleigh
TQ11 0EA

Write Your review

Folk Interiors Ltd 5 star review on 31st October 2026
Julie Holmes
Folk Interiors Ltd 5 star review on 18th August 2026
Jacqueline Hatchard
Folk Interiors Ltd 5 star review on 18th August 2026
Jacqueline Hatchard
Folk Interiors Ltd 5 star review on 3rd July 2026
Julie Hartwell
Folk Interiors Ltd 5 star review on 1st July 2026
Julie Hartwell
Folk Interiors Ltd 5 star review on 30th June 2026
Lynne Gear
Folk Interiors Ltd 5 star review on 30th June 2026
Lynne Gear
224
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Always a great service”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Kirsty, Thank you for the lovely review! We’re really glad you had a positive experience shopping with us. We look forward to seeing you again soon. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Well packed, arrived quickly, works perfectly and a lovely colour.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Ann, Thank you for the lovely review! We’re really glad you are pleased with your purchase and we hope to see you again soon. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Super cute Maileg! I absolutely love it, and I really love this platform too. Everything arrived perfectly. Thank you!”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Mengxue, Thank you for the lovely review! We’re really glad you love our Maileg selection. We appreciate your kind words and hope to see you again soon. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“excellent service/support. could not be better.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Roz, Thank you for the wonderful review! We’re really pleased you had a positive experience shopping with us and we look forward to helping you again soon. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Beautiful wrapping around my purchase. One less thing for me to do. Thank you!”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi there, Thank you for the lovely review! We’re really glad you appreciated the wrapping and we hope to see you again soon. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“I’m still waiting for a reply about how an item was missing and five items are defected. I have emailed twice and texted the number in the email, but still no reply.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Sophie, We're so sorry that your first experience with us didn't meet your expectations. We'd just like to add a little context for anyone reading this. Your order included a pre-order item, so we contacted you before dispatch to arrange an alternative, and your order was then sent as soon as we received your reply. We're sorry that you felt we hadn't responded quickly enough after your delivery. The emails and messages you refer to were sent over the weekend when our customer service team was closed, we reopened on Monday. We appreciate that waiting for a reply when you've received damaged items is frustrating, and we're sorry for that. We've now been in touch, arranged replacements for all of the damaged items, and resolved everything with you. We always do our best to put things right when something goes wrong and hope you'll enjoy the replacements once they arrive. Best wishes Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Wonderful selection of unique hand crafted items. Lovely, easy to navigate website and speedy, well packaged delivery.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Donna, Thank you for the lovely review! We really appreciate your kind words and we look forward to welcoming you again soon. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Really good service and quality product.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Donna, Thank you for taking the time to leave a review! We’re really glad you are pleased with your order and we hope to welcome you again soon. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Excellent customer service from Folk interiors throughout the pre order process”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Jonathan, Thank you for your five-star review! We’re really glad to hear you had an excellent experience shopping with us. We hope to see you again soon. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Ordered 2 items for my niece’s birthday in time for arrival by post, neither arrived and so I sent both an email and messenger to chase. It took 3 days to receive a response, which stated that one of the items I ordered was out of stock and and so neither item had been dispatched. The in-stock item was then dispatched, arriving 3 days after my niece’s 9th birthday, but 4 weeks later I’m still waiting for the other item having had no updates. Really disappointing, and my niece was very upset to have no present on her birthday, and currently I’ve paid for an item that hasn’t been received.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
“Super quick delivery! All items packed well I’m very pleased with everything and will certainly order again.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Val, Thank you for your five-star review! We’re thrilled you were pleased with your order and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Great site to navigate. Great stock. Delivered my item as promised on the pre order window and it’s perfect.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Joe, Thank you for your five-star review! We’re glad you had a positive experience shopping with us and we hope to welcome you again son. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Ordered the extremely cute Maileg Chocolate set. Arrived on time and well packaged in perfect condition. Its adorable. Thank you 😊”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Louise, Thank you for your five-star review! We’re so glad you are happy with your purchase. We hope to see you again soon. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Really lovely cappuccino mugs - gorgeous colours and finish, they are a joy to hold. Will be buying more items to expand my set!”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Victoria, Thank you for your kind 5-star review. We’re so glad you love the cappuccino mugs! We look forward to helping you expand your set in the future. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Another delightful item from this excellent seller; my third purchase and I've already placed another order. 😚💕”
Folk Interiors Ltd 5 star review on 1st July 2026
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Julie, Thank you for your five-star review. We’re glad you’re happy with your purchase and really appreciate you choosing us. We hope to see you again soon. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Absolutely abominable! I placed my order over 6 months ago and Still haven’t received all of it! They took the money straight away as soon as I placed the order. No communication unless you complain. I was assured my order would arrive ASAP last week and 2 parts did, with a note to say 3 part on its way, where is it? ?? Im still waiting!!!!A very, very disappointing experience.!”
Helpful Report
Posted 3 months ago
“My grandson was thrilled with his mugs. They were a house warming present for his first new home. They were service was very good and the packaging excellent. Thankyou”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Lynn, Thank you for your five-star review. We're delighted your grandson is thrilled with the mugs and we appreciate you choosing Folk Interiors for such a special gift. We hope to see you again soon. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Everything is packed with care and ensures safe delivery every time. The products from the HKliving set are beautiful and I can’t wait to buy more!”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Dan, Thank you for your five-star review. We’re glad to hear you love our HK Living range and we look forward to assisting you with more beautiful finds in the future! Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Items arrived in good time and were carefully packed.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Yvette, Thank you for your five-star review. We’re glad to hear you are pleased with your order! Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
“Lovely brass coat rack. There was a delay with the order but always had a response and feedback on the situation. Worth the wait ☺️”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Sophie, Thank you for sharing your lovely feedback. We’re glad you’re happy with the brass coat rack and thank you for bearing with us with the delay. We hope to welcome you back soon. Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 3 months ago
Folk Interiors Ltd is rated 4.8 based on 4,761 reviews