Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

www.Camera-Manual.com Reviews

4.6 Rating 6,841 Reviews
92 %
of reviewers recommend www.Camera-Manual.com
4.6
Based on 6,841 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read www.Camera-Manual.com  Reviews
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I have not received anything and am wondering why it has taken so long. I did get charged for this and am not a happy camper at this moment”
Helpful Report
Posted 19 minutes ago
“Only 63% is printed resolution so low it is unreadable,good for the bin grt”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hello The manual ordered was for a Leica. We simply print from a PDF Leica have made available. This PDF is formatted with light grey text rather than bold black text. There is nothing we can do to alter this a the PDF has a lock on it stopping people altering the contents.
Posted 1 week ago
“You sell this manual as a copy of the original manual. The original manual contains english/german/french/spanish language. Your copy is the copy of only the english sides (mostly). That´s not what I wanted to buy!!!! Be shure that I will never ever again buy anything from you. Have a nice day! Your ex-customer.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hello I am sorry we only sell English manuals here. If you are not happy then please return with a covering letter.
Posted 3 weeks ago
“Not shipped”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello I think there was confusion over this order. You had placed an order for a test report not a manual which is what you have received. I have been in contact with someone on your behalf by email, they emailed about the problem.
Posted 3 weeks ago
“Have not received manual. Unable to get vendor to respond to any emails. Would not recommend vendor..”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello We have replied to your emails and resent the order as the address was wrong. The tracking is saying in transit.
Posted 3 weeks ago
“THE MANUAL HAS NOT ARRIVED YET ALTHOUGH THE ORDER WAS PUT IN A WEK AGO”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hello the order seems to have gone missing in the Royal mail system. I have emailed to check we have the correct address and have resent the order today.
Posted 3 months ago
“Still have not received the Manual!”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hello David I have checked and the tracking for Royal Mail is showing it has not moved through the system. Yours is not the only order to be going now where. It seems Royal Mail have misplaced or lost a bag of our mail containing many orders from the bank holiday weekend. I will resend the order.
Posted 3 months ago
“Still waiting to receive it.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hello Sue I have emailed to check we have the correct address then we can resend. A few customers who ordered over the bank holiday weekend seem to have had their orders not arrive. We think Royal Mail has misplaced a bag of our mail. Please check your emails including spam folder for our email.
Posted 3 months ago
“no index in the manual which i would not have bought if i had read the description properly”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello I am sorry the manual you ordered is a Sony and unfortunately for some reason they do not put an index in. This not our decision it is down to the manufacturer.
Posted 4 months ago
“The manual arrived safely , thank you , but it is certainly not the guide I was hoping for and would appreciate returning it to you , would appreciate your guidance for its return . Thank you , Terry ( Moore ) .”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello I can see you ordered the Z8 supplement this is not the full user guide to the Z8 just the new updates. Please return with a covering letter on the invoice. Thank you.
Posted 6 months ago
“Have not received”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hello The tracking for this order is telling us it was delivered on the 2nd February https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction.action?tRef=fullpage&tLc=1&text28777=&tLabels=LA638633220GB
Posted 7 months ago
“They haven't delivered it yet. We are on vacation so they wouldn't deliver because no one is there.I could not contact anyone on automated message. Hopefully you can take care of this for me. Deliver my neighbor across the street, house number 2405. Thank you”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hello Once the order leaves us we have no control over the delivery. We are ibn the UK and once it reaches the USA then USPS take the order and will deliver. The tracking is telling us this was picked up from the post office on the 9th February 2026.
Posted 7 months ago
“Scammer. No item received reported to my credit card agency and Kodak co”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hello The order was placed on the 29th December. We are in the UK and the order was posted to you on the 29th December. You are in the USA and orders can take up to 14 working days. The tracking for your order is saying the order was delivered on the 14th January, the delivery time took a little longer due to the Christmas and New Year. My manager has responded to you your emails directly to us.
Posted 8 months ago
“Information is not fully explanatory,and not therefore helpful!!”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hello I am sorry we do not have control over the content of the manual that you ordered.
Posted 8 months ago
“Did not get XMAS2025 dicount even though it was shown on the order screen. My note to Camera-Manual.com on this issue has been ignored. Too bad; my fifth and final purchase from them.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hello We received your email and refunded $5.79 back to the card you paid with. This was refunded on the 27th December.
Posted 8 months ago
“Misleading advertisements claiming they sell large print. The supposed large print manual for my camera is a small print version. Yet they claimed it is a larger print, it's is barely by a millimeter. Never buying anything from them ever for misleading advertisements.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hello If you are not happy with the manual you can return with a covering letter for a refund.
Posted 9 months ago
“Very small, hard to read letters and you can't see anything on the pictures”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello I am sorry you have found the text small. I will resend the order in A4 size this will increase the text size.
Posted 1 year ago
“Told delivery for next day - 4 days later still no manuals, no emails - just a total lack of genuine care for paying customers. Will not be using again”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello The order was placed online at 4.37pm 2nd October, the order was processed and posted on the 3rd October. We use Royal mail and the following is what we say on the website which Royal mail advise the delivery time to be, We aim to dispatch all orders within 12 working hours of receiving them. Orders received before 12 noon will be sent out that day, orders received after 12 noon will go the following day. We send you an automatic email as soon as we have started working on your order and another one once the manual has been despatched. We send all orders using the Royal Mail. They aim to deliver orders within two working days, including Saturdays, to the UK. It usually takes three to five working days for orders to reach Western Europe and seven to ten working days to the Rest of the World. I have checked and the order was delivered on the 8th October.
Posted 1 year ago
“Have not received as yet ,”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello I will email you directly to check we have the correct address. We use Royal Mail to deliver the orders they are not as fast as they used to be.
Posted 1 year ago
“I NEVER RECEIVED MY MANUAL.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello I have just checked the tracking and this is showing it has been delivered.
Posted 1 year ago
www.Camera-Manual.com is rated 4.6 based on 6,841 reviews