Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Bioflow Reviews

4.4 Rating 1,276 Reviews
82 %
of reviewers recommend Bioflow
4.4
Based on 1,276 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read Bioflow Reviews

About Bioflow:

Bioflow are dedicated to magnetic therapy and designing natural, non-invasive products that help transform the lives of people and animals.

Bioflow's understanding of magnet technology combined with a commitment to development has positioned them as one of the world’s leading brands in magnet therapy products, delivering benefits that have been recognised for over 25 years.

Visit Website

Phone:

01752 756720

Email:

info@bioflow.com

Location:

Eden House,
Forge Lane,
Saltash
Cornwall
PL12 6LX

Write Your review

Bioflow 5 star review on 8th October 2025
Ian C
Bioflow 5 star review on 19th September 2025
Iren T
Bioflow 5 star review on 18th September 2025
SARAH O
Bioflow 4 star review on 9th April 2025
Elaine B
Bioflow 5 star review on 30th September 2024
Valerie B
Bioflow 5 star review on 30th September 2024
Valerie B
Bioflow 5 star review on 30th September 2024
Valerie B
24
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
THE DOG IS HAPPY
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. Best wishes, Bioflow.
Online shopping easy to use. Had the bracelet 3-4 weeks now and I'm still not sure if it is helping. Needless to say the placebo effect works as I feel lost without it on!
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. Best wishes, Bioflow.
Not sure it made me happy but the pink strap made my cream jumper sleeve pink
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. Sorry to hear this, please email info@bioflow.co.uk with further details. Kind regards, Bioflow.
Very good product, was sceptical at first but seems to ease joint pain and inflammation
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. It's always great to hear positive feedback about our products and we're pleased it's helping with your joint pain. Best wishes, Bioflow.
I never actually got the results back! It's a sensitive subject but if someone could get back in contact with me that would be great.
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. Please email info@bioflow.co.uk if we can help further at all. Kind regards, Bioflow.
just had no effect on me, or the collar I bought for the dog, I left his on permanently as my vet suggested trying it, some say it works an some do not.
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. We're sorry to hear that magnetic therapy didn't work for you or your pet on this occasion. Best wishes, Bioflow.
Replacement plastic connector ordered and supplied quickly.
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review, it's great to hear positive feedback about our products and service. Kind regards, Bioflow.
After wearing the bracelet for over 6 weeks felt no different.I phoned the person I bought the product off & left a message with my details & where to send it back to but no one contacted me . Not impressed
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. I'm sorry that you did not receive a response - we always endeavour to call/email our customers back as soon as possible. Unfortunately we do not offer a warranty if you feel that the product hasn't worked for you. Best wishes, Bioflow.
Quick delivery and really helpful answering questions.
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review, it's great to hear positive feedback about our products and service. Kind regards, Bioflow.
Bought a BIoflow for my wife who is a treehugger so obviously she thinks they are great, I on the other hand think they are a crock of shite.
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. We're pleased to hear that your wife has benefited from our products. Best wishes, Bioflow.
Since using collar, 13 year old spaniel appears less stiff and happy!
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review, it's great to hear positive feedback about our products. Kind regards, Bioflow.
My father had a Bioflow Duet Bangle which he lost. I bought him an executive wristband as a replacement because he had reported feeling a little conspicuous wearing the bangle. Purchase was easy and the wristband arrived in good time but I am afraid my father reports less effect on his arthritis pain from the wristband than from his bangle.
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. We're sorry to hear that your father reported fewer beneficial effects from wearing our Executive wristband. If you have any further queries please do email us info@bioflow.co.uk. Best wishes, Bioflow.
My working dog 'Goose' at 10 yrs old was slowing down. With his bioflow collar he definately recovers a lot quicker after a day in the fields.
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review, it's great to hear positive feedback about our products. Kind regards, Bioflow.
had no appreciable effect
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. We're sorry to hear that magnetic therapy didn't work for you. Best wishes, Bioflow.
I bought a collar for my 11 year old jack Russell cross as she'd started to get arthritis in her front leg, my mum had been recommended bioflow collars by someone she met for her alsatians hip displaysier and it had amazing results so bought the same and have not been disappointed, it has definitely worked wonders. Since buying it she has not limped once, so happy and I'm sure she is too :)!
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. It's great to hear positive feedback about our products and we're pleased that our collar was able to help your dog. Kind regards, Bioflow.
I fractured my humerus last year. Bioflow has helped me regain some more movement in the shoulder and reduced the pain
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. It's great to hear positive feedback about our products and we're pleased that Bioflow helped with your shoulder. Best wishes, Bioflow.
Not so sure what you mean.
Helpful Report
Bioflow have been very good. They have redesigned the Sports Band and replaced my old one which had split. This design is far superior and with only a few days of wearing it I am reaping the benefits of my trusted "friend". I have been wearing Bioflow for 20 years now and am now on my 5th, not including the last one. It sounds trite but I do not know what I would have done without them. Thank you Bioflow.
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. I'm sorry to hear that you haven't had a good experience with your sport wristband, we see you had a second replacement and wondered if you contacted us when that one broke? We now have a re-designed sport wristband that was released early this year. Best wishes, Bioflow
Excellent bracelet very pleased with replacement no discomfort in arm now
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. It's great to hear positive feedback about our products and we're pleased that our bracelet was able to help your arm. Kind regards, Bioflow.
After a few weeks the magnetic come loose from its pocket
Helpful Report
Thank you for taking the time to share your review. We're sorry to hear that your magnet came loose. Our sport wristbands have a 6 month warranty from purchase and we now have a re-designed model available. For any further information please email info@bioflow.co.uk
Bioflow is rated 4.4 based on 1,276 reviews