Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Bathroom Mountain Reviews

4.6 Rating 1,226 Reviews
91 %
of reviewers recommend Bathroom Mountain
Read Bathroom Mountain Reviews
“Item as described delivered on time excellent service.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Very officiant delivered on Time very happy with product.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Arrived quickly, in tact and undamaged. Good job BM!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Very good service, quick and efficient, very helpful staff at the shop too, item is as described and fits well into existing bathroom, would definitely use again and recommend”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Ordered online and delivered promptly next day. Well packed and just what was ordered. Efficient and friendly service.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Quick delivery, lovely product”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Very present people and very helpful”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“this is an item I have been looking for a long time great price with no mains wiring required (runs on 8 AA batteries the service was first class delivered next day .Was well packaged it could fall from a skyscraper and still be intact, highly recommend .”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Very good quality and beautiful basin and mixer tap, and i recommend it.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Not used the mirror yet so can't review it. The only grumble I would say is you need to sign post the collection point.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Excellent service!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Very good service, prompt delivery. Overall a good experience...”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Quick delivery and good value for money.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Great quality and good service”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Extremely happy with the service and purchase from Bathroom Mountain. Item purchased was excellent value for money and very well packed.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Delivered on time and in perfect condition. Good level of communication throughout”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Very prompt service and delighted with my purchase”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Very friendly and helpful team, knowledgeable about the range and efficient service.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“My first order was damaged when picked for delivery. My second order was delayed on delivery causing the project to be held up.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Good afternoon Sean, Thank you for your feedback. We are very sorry to hear about the issues you experienced with your order. Our records show the delivery charge has now been refunded to you. Once again we apologise for the inconvenience and your feedback is much appreciated.
Posted 6 years ago
“Excellent product and delivery”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Bathroom Mountain is rated 4.6 based on 1,226 reviews