Aphrodite Reviews

4.81 Rating 6,660 Reviews
95 %
of reviewers recommend Aphrodite
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.98 out of 5
Read Aphrodite Reviews
Visit Website

Phone:

191 5675898

Email:

mark.logan@aphrodite1994.co.uk

Location:

7-8 Vine Place, ,

Aphrodite 5 star review on 9th November 2021
Clark J
Aphrodite 5 star review on 9th November 2021
Clark J
Aphrodite 5 star review on 9th November 2021
Clark J
Aphrodite 5 star review on 9th November 2021
Clark J
Aphrodite 5 star review on 9th November 2021
Clark J
Aphrodite 5 star review on 7th October 2021
Barry R
Aphrodite 5 star review on 30th July 2021
Joe M
69
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Bought a polo shirt which was described as regular fit, when I received the top it was a slim fit! Staff were great, just hassle returning stuff!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Rubbish service. £16 to return 2 pairs of jeans. Scandalous.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Delivery didn't turn up the day it was supposed to
Helpful Report
Posted 3 years ago
£5 postage AND THEN return postage not paid! Cost me £8 postage for a £50 too I didn’t want. Won’t shop with them again I don’t think. Most places now do free returns. I’m happy to pay £5 delivery IF returns are free
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi, thank you for your review. Sorry you are unhappy about return postage costs, it is stipulated on the website that we do not offer free returns at this time. We appreciate your feedback as this is something we are considering going forward. Kind regards, Aphrodite Clothing.
Posted 3 years ago
Disaster of a delivery policy ....... poor delivery costs , waiting time , disappointing!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi, the order was placed Thursday afternoon after the 3pm cut off time for next working day delivery, it was shipped on the following day and then the tracking shows that it was signed for on the next working day. There is a Saturday delivery option at the checkout if you required the parcel earlier. All delivery information is available on the Delivery and Returns section on the website Kind Regards - Aphrodite
Posted 3 years ago
poor customer service and refusal to accept blame, instead blaming myself for the issues I have had
Helpful Report
Posted 3 years ago
I wouldn’t buy from this company again as they do not offer free returns.
Helpful Report
Posted 3 years ago
A very bad customer service from Rachael and Mark Logan. I placed an order for a sneaker when there was 20% off offer. Changed my mind on the color. Sent them an email to send me another color instead... they emailed back 2 days later and said that i will need to cancel. By the time I received this email i also received a shipment confirmation. I emailed back telling them that I received a shipment confirmation for the 1st older. Anyway they canceled the order and I received an email from them that the order was canceled and the 20% offoffer is ending in that day. When I received this email it was 1:15AM in California.... by the time I woke up at 8 Am pst the offer was ended. I called their customer service (international call) Rachael picked up and she had no empathy to even help. I don’t know why she works in customer service department if a case like this she doesn’t want to resolve. We asked to speak with Mark and he did not even want to listen. He was like “i need to go back to read the emails “ we are already making international call why do you need to read the emails. Also he was looking at them when we are on the phone but he just wanted to hang up. Really unprofessional customer service. We told Mark that we will leave a positive feedback for their business but it seems like he didn’t care. They even didn’t want to give me the older shoes for the price I paid before. They showed no effort to help and did not meet my expectations as a customer. They lost me as a customer and this review I’m writing in hopes to be heard by their upper management..
Helpful Report
Posted 3 years ago
I ordered a cashmere jumper. I got a cotton jumper.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Kiko Loi, Thank you for your review and apologies you are not happy with the item. When we have checked your order we can see that the product ordered is actually 100% Merino Wool. Could you please contact enquiries@aphrodite1994.co.uk as we are unsure about this issue. Thank you - Aphrodite Clothing
Posted 3 years ago
Really not happy late delivery plus a charge to return don’t wanna waste my time again in ur site
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Mohammed, Please accept our apologies you are unhappy with the service. Unfortunately, due to the weather conditions throughout the UK last week, there were delays with all couriers and delivery depots. These are still ongoing in some areas. We did stipulate on the site that due to this situation some parcels may not be delivered on time, we appreciate that delays can be disappointing but unfortunately it was something we had no control over. Thank You, Aphrodite Clothing.
Posted 3 years ago
I have not get my order yet
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Nikolaos, your order was placed on the 26th Feb and then dispatched same day, delivery to Greece normally takes around 7-10 working days and today is only the 5th working day. If your parcel still has not arrived after the 10 days please contact our customer services department. Kind Regards - Aphrodite Clothing
Posted 3 years ago
Selling adidas flip flops as mens then when challenged over sizing state they are unisex. Had this been written in the description I would have been aware to order a bigger size as a mans size 6 is bigger than a woman/unisex size 6. I have now had to pay just over £5 in p&p as you refuse to take responsibility. Beware seller unreasonable!!!
Helpful Report
Posted 3 years ago
No free returns cost £11 to return not good at all
Helpful Report
Posted 3 years ago
I received a text message from the royal mail telling me that my delivery had been made to either my address or a neighbours. When I returned home the parcel was not there. When I enquired with you, you provided a POD from the royal mail on which someone has forged my signature. While this 'discrepancy' is being investigated you have my money and I don't have my order. I think it is disgusting that I am having to fund your parcel carriers mistake and fraudulent behaviour.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Received wrong item. Ordered stone island shirt. Received armani polo shirt!. Angry and disappointed to say the least. Shambles. John lindsay. Tel. 07939400968.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi John, Thank you for your review. Please can you contact customer services to clarify this as when we have looked into your order it was for a Paul Smith polo and we do not stock the Armani brand. Our customer service email is enquiries@aphrodite1994.co.uk Thank You Aphrodite Clothing
Posted 4 years ago
Returned a faulty top to be told to wait 28 days.im sure it could be sorted quicker than that.£5 delivery and £7 to return might as well have bought from a shop
Helpful Report
Posted 4 years ago
Gutted sent large And then told me they had no XL What was the waste of postage for? If you have an XL I'll have it You have my details ????
Helpful Report
Posted 4 years ago
Terrible, tried to use a discount code and because usually you enter the discount code after you have entered your bank details, purchased the product and didn't get the discount which I was entitled to, approached your customer service team and they did nothing to help me, saying that I was at fault and didn't listen to what I was saying.
Helpful Report
Posted 4 years ago
I havnt received my order yet so not sure why payment was taken I'm chasing it up with Pay pal as I'm trying to get a refund
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi, Thank you for your order. On checking your details you have chosen to collect in store. You were emailed the day it was ready to collect, you need your order number and one valid form of ID to pick the item up. Thank You Aphrodite Clothing
Posted 4 years ago
firstly i ordered the item on wednesday for it to come o n thursday.. it did not arrive apparently due to royal mail . then it didnt come friday aswell. finally it arrives on saturday to realise one of the buttons is missing on the jacket.. really upset an will not order again
Helpful Report
Posted 4 years ago
Aphrodite is rated 4.81 based on 6,660 reviews