Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Abbott Lyon Reviews

4.5 Rating 22,908 Reviews
85 %
of reviewers recommend Abbott Lyon
Read Abbott Lyon Reviews

About Abbott Lyon:

Focused on becoming the go-to brand for beautiful, high-quality personalised jewellery and accessories, Abbott Lyon was founded in 2015 by a talented team of individuals with a passion for affordable luxury. Designed in-house by our teams in Bath and London, our brand has found loyal fans around the world, and we’re beloved for our bespoke designs, super desirable styles and special shopping experience.

Visit Website

Write Your review

Abbott Lyon 5 star review on 1st July 2026
Laura L
Abbott Lyon 5 star review on 9th May 2026
Sadie P
Abbott Lyon 5 star review on 26th April 2026
Amy H
Abbott Lyon 5 star review on 22nd March 2026
Mollie P
Abbott Lyon 5 star review on 15th March 2026
Skye W
Abbott Lyon 5 star review on 15th March 2026
Lyndsay B
Abbott Lyon 5 star review on 14th March 2026
Laureen F
2842
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Unfortunately it has been over a week and I have not received my order yet”
Helpful Report
Hi Sam , we’re sorry to hear you’re still waiting for your order - this looks like a courier delay. Our team is currently chasing this with the delivery partner and we’ll update you by email as soon as we have more information. Thanks for your patience while we look into it!
“Brought a name necklace and within 5 weeks 2 of the colours fell of the letter charms, I was given a voucher but then was not allowed to use the 2for1 offer with my gift voucher when I chose something else! Customer service wasn't very caring”
Helpful Report
Hi, we're really sorry to hear about the issue with your necklace. We issued a store credit for the full value of the item so you could choose a replacement. As our store credits cover the full item value, they can’t be combined with promotional offers like the 2FOR1 deal. We’re sorry if this wasn’t explained clearly and appreciate your feedback!
“Still await product which was ordered 18th feb..saying it getting delivered then it is delayed. Should have been delivered 23 feb”
Helpful Report
Hi Tracy, thanks for your feedback! We can see the order has now been delivered. We’re so sorry for the delay with the courier and appreciate your patience. If you need anything further, please let our team know.
“Not impressed at all. Placed an order and was incorrect, received replacement order also incorrect. Bracelet should be 9 inches in length, both received was 7.5 inches. Given up and gone elsewhere and received refund. Won’t order from here again.”
Helpful Report
Hi Ellie, we’re really sorry to hear the replacements were still incorrect - that’s not the experience we want for our customers. We understand your frustration and, as requested, a refund has been processed. Thank you for letting us know so we can look into where things went wrong.
“It’s way too small and size isn’t accurate”
Helpful Report
Hi Geena, we’re sorry to hear the bangles didn’t meet your expectations. Sizing is detailed in the product description on our website, but we appreciate your feedback and will review it with the team to ensure it’s as clear as possible.
“My parcel still has not been delivered vie EVRI poor customer service”
Helpful Report
Sorry for the delay, Sarah. Our team is looking into this with EVRI and will be in touch soon to resolve it!
“Didn’t receive bracelet as lost by Evri !”
Helpful Report
We're so sorry about the issue, Louise. Since the bracelet was lost in transit, we've issued a full refund. Let us know if you need anything else!
“Terrible experience. Purchased a custom clover bracelet which broke (one of the letters fell off). They honored their warranty and replaced it which was great. Until that one also broke. Then I got another honored warranty replacement which I ordered and paid extra for shipping that exceeded the amount given. After waiting and waiting to receive my item I finally got an email that they wanted me to pay customs for the item. I did a chat asking them to pay the customs as it was a warranty thing and they asked for my bank account info saying they’d reimburse me…. Instead of just accepting the link and paying it themselves… Sketchy. Save yourself the headache don’t order from here.”
Helpful Report
Sorry for the frustration, and we appreciate your patience with the replacements. As noted in our checkout, customs fees can apply to US orders, and we can't cover them. We understand this can be inconvenient, and we’re sorry for any confusion with the process
“Very disappointed my oder was very late and customer service is terrible, I eventually received 25% back and then seen there was already 40% off for mothers day could have at least done that.”
Helpful Report
Sorry for the delay and any frustration, Davida. We issued a goodwill refund, but unfortunately, we can’t apply past promo codes. We appreciate your understanding!
“As bad as customer experience as you could ever imagine.. Misleading messages on site at point of ordering and when contacted to correct the error they did everything the could to make it more difficulty Simply to take money unnecessarily.. Won’t shop with these again.”
Helpful Report
Hi Paul, thank you for your feedback. We’re sorry for the inconvenience caused and any frustration this created. Our team has since been in touch and assisted with resolving the issue.
“Contacted Abbott & Lyon about an issue via email over 9 days ago & never received a response despite sending three emails. Evri were supposed to deliver my parcel 13/02/26 still not received it. Poor customer care, unable to speak with anyone direct which is frustrating. Recent purchase was a birthday present for my friend but unfortunately they did not receive it on time.”
Helpful Report
Hi, we’re really sorry for the delay and the frustration caused. This isn’t the experience we want for our customers. Please email us at hello@abbottlyon.com with your order details and we’ll look into this for you as soon as possible.
“Stop using Evri to deliver your products”
Helpful Report
Hi Laura, thank you for your feedback. We’re sorry for any frustration caused by the delivery experience and appreciate you bringing this to our attention - we'll pass this on to our team!
“Have not received bracelet which was bought for present”
Helpful Report
Hi Louise, we’re really sorry your bracelet didn’t arrive, especially as it was a gift. Our team have looked into this and unfortunately your parcel has been lost in transit by the courier - we have issued a full refund, and we truly appreciate your patience and understanding.
“Orderd never received. So can not verify quality of jewelry. Completely reuined valentines weekend.”
Helpful Report
Hi Jonjo, we’re so sorry your order didn’t arrive and for the disappointment it caused, especially over Valentine’s weekend. Our team has issued a full refund due to this being lost in transit and we truly appreciate your understanding.
“Awful! looks great online but it reality its cheaply made & everything had flaws. Only offered 'store credit' not a refund so had to purchase more which also turned out to be cheap looking on arrival. The gold looks garish and yellow. If this was a high street store you would avoid after seeing the items in the flesh. i feel like a fool for wasting my money. The necklace names were not legible, one name looked like Brrrrrrrrrr”
Helpful Report
We’re very sorry to hear you were disappointed with your order and appreciate your feedback. Our signature necklaces are designed with one larger first initial followed by the rest of the name in a script style, but we completely understand how this may have looked different from expectations. Our team have been in touch to assist you with this and if there's anything else at all that we may be able to help with, please don't hesitate to reach back out to us.
“Ordered bracelets on the 30th November which were meant as a birthday / Christmas gifts and they didn’t arrive til the first week of January. Very poor communication and responses from Abbott Lyon. This was my first and it will be my only purchase from them. Bracelets were lovely but not worth the anxiety, stress and disappointment with the late delivery.”
Helpful Report
Hi, we’re truly sorry for the stress and disappointment caused by the delay, especially as your bracelets were for special gifts. Your original order was unfortunately lost in transit, which meant our team needed to replace it - we completely understand how frustrating this must have been. We really appreciate your patience, and we’re glad you liked the bracelets once they arrived.
“My overall experience was horrible!!! They lost my order for 9 weeks, and it arrived WRONG. Went through 5 people who told me no refunds and that they can't do anything. Only got 20% Refund. Best person was Lisa. Everyone else was useless”
Helpful Report
“Never got the item. I reached out to find out where it was they said it was lost and then told me it was held up at customs. Told me I would have to pay customs fees, but never gave me away to pay it. I asked that they just accept return and credit acct, because it was a Christmas present which was not here by Christmas. Unfortunately I never saw a credit. Disappointed to say the least.”
Helpful Report
“Terrible service and customer service. I have been waiting for over a week for a manager to get back to me. Severe delays with arrivals and no one knowing where my parcel was and now I’m pretty much being ignored as I have sent numerous messages as no telephone number!”
Helpful Report
“Order was initially wrong ,replacement was late for wife's xmas gift”
Helpful Report
We’re sorry that the initial order was incorrect and that the replacement arrived late, especially as it was for a Christmas gift. We appreciate you sharing your feedback and if there's anything else at all that we may be able to assist with, please don't hesitate to reach back out to us
Abbott Lyon is rated 4.5 based on 22,908 reviews