Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

123 Flowers Reviews

4.6 Rating 13,540 Reviews
91 %
of reviewers recommend 123 Flowers
4.6
Based on 13,540 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 77%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 74%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read 123 Flowers Reviews
Visit Website

Phone:

0800 023 8980

Email:

enquiries@123-flowers.co.uk

Location:

123 Flowers, Prestige Gifting Ltd, E Mill Dean Clough
Halifax
HX3 5AX

Write Your review

“Flower order delivered yesterday as a thank you for a friend. I had a video call from my friend saying " I hope you have not spent much money on these flowers" she went on to say they were sparse and wilted. They had been put in water as soon as delivered and had revived a little. I saw the flowers by video link, as she said they did not look good and indeed sparse. What I saw I could have gone to a supermarket and bought far better quality flowers for half the price. Not a happy customer that my friend was very disappointed .”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for taking the time to share your experience. I’m truly sorry to hear that the flowers did not live up to your expectations and that your friend was disappointed. This is certainly not the impression we want to leave with our customers. We understand how a thoughtful gesture like sending flowers can be marred when the quality is not where it should be. Your feedback is important, and we will be addressing these concerns to ensure we improve our offerings in the future. If you have any images of the bouquet, please feel free to send them to enquiries@123-flowers.co.uk with your order number and 'REVIEW' in the subject line. We are here to assist you further. Best regards, Rosie
Posted 1 year ago
“If I could give less than one star I would. Absolutely disgusting product and subsequent customer service. Picture attached- this was taken within 1 hour of delivery!!! I ordered a beautiful bouquet of flowers for a severely ill relative- what turned up bore absolutely no resemblance to the advertised product, and has caused genuine embarassment. Unlike the advertised bouqet, the majority of the bunch was foliage, which was dead, dried up, and crunchy, along with a handful of dry, dying flowers with petals literally dropping off. Upon contacting Customer Services I was advised to email in with pictures and somebody would look into the complaint and respond. I did, and requested a refund so that i could source a replacement bunch from a more reputable supplier. I received an automated response, and sent another email. The second response I received was from Laura C- supposedly 'somebody already in management', but to add insult to injury consisted of completely generic instructions on how to care for flowers... I called back in, spoke to a different representative- Jess, who advised that there was nothing else they could do and that was basically the end of the complaint. I've never experienced customer service like this, and 123 Flowers, along with their customer services staff should be ashamed. I will now be contacting Trading Standards and requesting a chargeback from my bank if this is not resolved by the company, aswell as posting this review to every available portal. Please keep clear of this company if you want to avoid embarassment, unnecessary stress, and the loss of money.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Adam, Thank you for reaching out and sharing your experience with us. I want to sincerely apologize for the distress this situation has caused you, especially when it involved sending flowers to a relative in need. This is certainly not the level of service or quality we aim to provide. We understand how disappointing it is when a product doesn’t meet your expectations, and I’m truly sorry to hear that this was your experience. Your feedback is invaluable, and we will be addressing these issues internally to ensure we can improve both our products and our customer service. I can see that you have been offered a replacement bouquet. Thank you again for your feedback, and we hope to rectify this situation promptly. Best regards, Rosie
Posted 1 year ago
“Flowers delivered without water, and already browning. Sadly the bouquet went in the bin after a couple of days. Customer service were completely unhelpful and offered a £10 voucher for the inconvenience as I didn't make contact until the recipient told me about the issue, after the companies 3 day deadline. Customer service refused to help in anyway stating that it could be many things that caused the issue and therefore they are unable to help.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Jordan, Thank you for sharing your experience with us. We're genuinely sorry to hear that the flowers did not arrive in the best condition and that our customer service did not provide the support you needed. This is certainly not the level of service we strive for. I understand how frustrating it can be when expectations are not met, especially when it comes to such special moments. We appreciate your feedback and will use it to improve our processes. If you have any images of the bouquet, please could you send them to enquiries@123-flowers.co.uk with your order number and 'REVIEW' in the subject line? Best regards, Rosie
Posted 1 year ago
“Ordered flowers for my wife’s birthday what came was awful it was her 70birthday so I ordered an extra large bunch of alstromerias and roses got 8 alstromerias and 5 roses not good for £35 . Overpriced and very poor quality . Would never use them again !!! Beware the bunch’s have shrunk and flowers are 1 week old and most are in the bin . They did send a replacement bunch but exactly the same . Very poor quality not what you would expect from M&S .”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for taking the time to share your experience with us. I’m truly sorry to hear that the flowers you received did not meet expectations—especially for such a meaningful occasion. We understand how disappointing it can be when something so important falls short, and I want to assure you that we take your feedback seriously. I also want to apologise that the replacement didn’t resolve the issue or restore your confidence in our service. That’s certainly not the experience we aim to provide, and I’m sorry we let you down. We will share this with the relevant teams to improve our service going forward. Best regards, Katie
Posted 1 year ago
“Does not look like the picture on your website. Very disappointing. Didn’t even know when they had been delivered. Poor communication.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for your feedback, and we're sorry to hear about your disappointment. It's important to us that our customers receive the quality and communication they expect. We understand how frustrating it must be to not have the flowers match the picture and to not have been informed about the delivery status. I can see that our customer service team have replied to your email asking for some images of the bouquet, so we can look into this for you. Best regards, Rosie
Posted 1 year ago
“I ordered a bouquet of flowers for next day delivery, and this was not completed until the day after. So, no flowers where delivered. Poor customer service who were given a photo shot to say the flowers has been attempted on the 2nd May when it was requested for the First when my friend was in. Will not be using this service again and will be reporting this to the Bluelight card and give them the feedback to them about this very poor service. I will order another bouquet which will complete on the day I have requested delivery.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Ann, Thank you for reaching out and sharing your concerns with us. We're genuinely sorry that your experience did not meet the standards we strive for, especially regarding the delivery timing and customer service. We understand how disappointing it is when expectations aren't met. I have reached out via email. Best regards, Ellie
Posted 1 year ago
“Brought the pink sunshine flowers looked really nice in the picture even paid for the large got it a day later was nothing like the picture and the flowers looked almost dead and for £40 flowers that’s not acceptable”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for sharing your thoughts with us. We're truly sorry to hear that the pink sunshine flowers you received did not live up to your expectations or the images we showcased. It's disheartening to know you felt the quality was lacking. Please could you send us some images of the bouquet to enquiries@123-flowers.co.uk with your order number and 'REVIEW' in the subject line? Best regards, The 123 Flowers Team
Posted 1 year ago
“Very disappointed. Was not kept up to date regarding delivery. Medium bunch of roses and lilies ordered. Paltry amount of flowers received. The flowers were left on the doorstep in the heat of the day even though the recipient was at home. I was told the packaging was damaged. Won’t be using this company again.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry to hear that your expectations were not met regarding the delivery and the quality of the flowers you received. We understand how disappointing it can be when things don’t go as planned, especially when a special occasion is involved. If not done already, please send us some images of the bouquet to enquiries@123-flowers.co.uk with your order number. Our customer service team would be happy to look into this for you. Best regards, Katie
Posted 1 year ago
“I ordered the Peruvian lily and rose bouquet for my friend who has just been discharged from hospital. I was sooo disappointed and ashamed to see a wilting bouquet of alstro and rose.(which I asked my friend to take a photo and send me. ) I did not order the alstro and rose bouquet.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for your review. We are genuinely sorry to hear that the bouquet you ordered did not match your expectations or the special occasion it was meant for. It’s disheartening to learn that it arrived in a less-than-perfect condition, and we completely understand your disappointment. I can see you have already been in touch with our customer service team. Best regards, Rosie
Posted 1 year ago
“First and last order I will place with this company. Placed my order yesterday, paid for delivery today, nothing so far! No update, no flowers!! Have emailed them for info but so far no information where my order is or when it will be delivered.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for reaching out to us, and I sincerely apologise for the inconvenience you've experienced. We understand how important timely delivery is, and it’s disappointing to hear that you haven’t received your flowers yet. I can see that this has been delivered. Best regards, The 123 Flowers Team
Posted 1 year ago
“What do you call this (see pictures)? This is NOT a medium bouquet resembling anything like the image posted on your site. To be clear, I do not anticipate getting any redress, nor do I anticipate that this review will be reflected in your dubious satisfaction rating, but just be assured that neither I, nor anybody within my sphere of influence, will use your misleading, miserly and miserable little company for as much as a dandelion buttonhole. Cheers L Be careful, it's a competitive world of commerce out there.... Lina”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Lina, Thank you for taking the time to express your concerns. We truly value your feedback, and we are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We strive to represent our bouquets accurately, and it’s disappointing to hear that we missed the mark for you. Your comments are important to us and will certainly be taken into consideration as we work to improve our services. Best wishes, The 123 Flowers Team
Posted 1 year ago
“Really slow delivery was told my order would come next day ,i ordered on tuesday its now friday and they havent even been sent out”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Charlie, Thank you for your review. We’re sorry to hear that your order didn’t arrive as expected. I can confirm that your order was dispatched yesterday with the free delivery option selected at checkout. The delay in dispatch was due to the order being placed after our daily cut-off time, which affected the processing schedule. Warm regards, Rosie
Posted 1 year ago
“I have yet to know if the flowers will arrive. But I wished I had read the reviews before I placed an order. I discovered after the order that the complete address of the recipient was in a delayed text, and the flowers were ordered in the night before. Hoping to have the rest of the address added I emailed as quickly as possible to be told that the flower were already dispatched? (Which did not make sense as I had emailed a whole 12 hours before and then received the email before 9 o clock the next morning). I am not impressed at this moment in time with the customer service, so I am thinking that the flowers may be a sham as well from what I am reading. I will update when I know, but I would steer clear of these in future.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for your feedback — we’re truly sorry for any confusion and frustration caused. We completely understand how important it is for your flowers to arrive on time and at the correct address, especially when it’s a thoughtful gift. While we always do our best to accommodate changes, we do rely on the information provided at the time of ordering, as updates may not always be possible once the order is being processed. Warm regards, Rosie
Posted 1 year ago
“Non sono mai arrivato nemeno rimborsati i soldi”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for your review. We are sorry to hear that your order was not received as expected. I can see that you have since spoke with our customer service team and this has been resolved. Best wishes, Katie
Posted 1 year ago
“The real product looks nothing like what they show on their website. Complete rip-off. I appreciate there are always difference, but showing an ample bouquet and then getting a tiny bit of greenery that you could easily pick up for a few bucks at the supermarket is plain disgusting. And their customer service just does not care (“tough luck”). Never again - stay away from these crooks.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, I'm really sorry to hear that your experience did not meet your expectations. I completely understand your frustration with the difference between the product shown and what you received. We strive for quality and satisfaction, and it's disappointing to learn that we fell short in your case. Your feedback about our customer service is also noted, and I can assure you that we continuously work on improving our support. Thank you for sharing your thoughts. Best regards, Rosie
Posted 1 year ago
“Placed my order on Wednesday, paid extra for the next day delivery on the Thursday, it is now Saturday and I’ve still no delivery and no one will confirm they were even dispatched. Would not recommend this company to anyone and I would say any good reviews here must be fake.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, I’m really sorry to hear that your order was not delivered as you expected, and I completely understand your frustration with the lack of communication. This is not the experience we want for our customers, and your feedback is important. Due to the distance between the delivery address and our distribution centre, it can sometimes take extra time in transit, as we do advise on our website. Best wishes, Katie
Posted 1 year ago
“Ordered a medium bouquet for £25.00 and what was delivered was pitiful. I could have bought the same bouquet in a supermarket for £6. I tried to complain but was told “you got what you paid for. I had to go to Tesco and buy a bouquet for £10, which was bigger than the one I paid £25 for. Shameful.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Christine, I’m truly sorry to hear that your bouquet did not meet your expectations. I understand how disappointing it can be when what you receive doesn’t match what you anticipated, especially when it comes to something as special as flowers. Your feedback is important to us, and I assure you we are always striving to improve our service and product quality. I appreciate you sharing your experience, and I hope we can do better in the future. Best regards, Katie
Posted 1 year ago
“I would give no stars if this was possible. Ordered on the 11th for a delivery on 28th which never turned up. Complained and they promised to send again on 3rd which never turned up again because the courier decided to take to a collection locker in a different town. Customer service is bare minimum, they promise a refund on the phone and deny over email. Still arguing for a refund. James in particular from customer is not helpful.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Holly, I’m truly sorry to hear about the multiple issues you faced with your order. This experience is certainly not representative of the level of service we strive to provide, and I completely understand your frustration. I appreciate you bringing this to our attention, and I assure you that your feedback will be taken seriously as we work to improve our processes. I can see that this was resolved. Best regards, Rosie
Posted 1 year ago
“Paid for a large bunch at £35 and they are an absolute waste of money may aswell gone to local supermarket and spent £10 as they would have been better poor customer service just stated that they are correct and won't issue any refund or ability to return please don't waste you're money on these flowers from here”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for taking the time to leave a review. We're really sorry to hear that you were disappointed with your recent order. We always aim to provide beautiful, fresh flowers that offer great value, so it's upsetting to know that we didn’t meet your expectations this time. We truly appreciate your feedback and will take it on board as we continually work to improve our service and customer experience. Warm regards, Rosie
Posted 1 year ago
“I ordered a bouquet for my mum of Mother’s Day and I’ve never seen a more sparse bouquet. The quality was absolutely terrible and the website is very misleading. I felt so embarrassed that I bought another bouquet from a different company. All I can say is avoid like the plague.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for taking the time to share your experience, and I truly apologize for the disappointment you've felt with your order. It's incredibly important for us to meet our customers' expectations, especially for special occasions like Mother's Day. I'm sorry that the bouquet didn't match what you anticipated, and I understand how that can be both frustrating and embarrassing. Please could you send us some images of the bouquet to enquiries@123-flowers.co.uk with your order number and 'REVIEW' in the subject line? We would be happy to look into this for you. Best wishes, Katie
Posted 1 year ago
123 Flowers is rated 4.6 based on 13,540 reviews