Bearing King Reviews

4.64 Rating 2,331 Reviews
91 %
of reviewers recommend Bearing King
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 89%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Bearing King Reviews
Bearing King 5 star review on 11th March 2021
Anonymous
Bearing King 1 star review on 10th January 2019
Muzzaffar Mydin
Bearing King 1 star review on 10th January 2019
Muzzaffar Mydin
Bearing King 1 star review on 10th January 2019
Muzzaffar Mydin
Bearing King 1 star review on 4th January 2019
MARIA PITROLA
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Order # 54526 I wrote yesterday through a negative review if you send me the seals by the same shipping method she will never get here for me why here in brazil i have to track foreign orders and put my cpf number or you send me the way you want and put my cpf number in the packaging very big 32206581809 I am not satisfied with your company
Posted 9 months ago
hello friends, I bought a seal in May so far i haven't received anything and no item information you guys could help me, having already sent several emails thank you krish Order #54526 Order placed on Thursday 28th May 2020 at 17:10:44 PM Protx - Payment Authorised Order Status - Completed
Posted 9 months ago
Dear Krishnamurti So sorry you haven't received your order, we will send again but please be aware as this is only going post as per your ordered shipping method from us in the UK to yourself in Brazil it will take weeks to arrive as this is the cheapest slowest method
Posted 9 months ago
Incorrect thread size on bobbins, clearly incorrectly picked. Email sent to sales but no reply as of today. 31.08.2020
Posted 9 months ago
Hi Simon Thanks for your email, and sorry for the late reply due to a bank holiday Sorry for getting your order wrong, will send the correct M8 bobbins out tonight for you, no need to send the M10 back Once again sorry for any inconvenience caused Regards Mark Bearing King Ltd
Posted 9 months ago
For emails saying part was being shipped. Then after some days got an untitled email(so I ignored initially thinking if was delivery update)saying part not available..not even an apology. Refunded quick though.
Posted 9 months ago
Tried ordering adhesive through Bearing King online. The next day I received an email that it would take 5 to 7 days before Bearing King would have the adhesive in stock. Then a day or 2 after that Bearing King emailed and said that the minimum order quantity was 12. I was very annoyed and canceled the order. I drove 8 hours to another distributor and bought the adhesive from them because they had it in stock and they were willing to sell me 2.
Posted 9 months ago
Hi David Really sorry about the bad experience you've received from us, this was down to our website being correct and incorrect at the same time, On the "landing product page" this shows or mentions anything about stock levels etc https://www.bearing-king.co.uk/products.php?search=ms222 On the actual in depth product page this product says "please contact us" https://www.bearing-king.co.uk/bearing/ms222-teroson-moisture-cured-sealant-310ml/20877 So it all depends on which page you landed on, we know about this problem and are in the middle of a fresh theme/page design to correct this issue Once again really sorry for the inconvenience caused Bearing King Ltd Team
Posted 9 months ago
I ordered 2 pair of bearings and paid for next day delivery. That was on the 2nd August. It is now the 10th of August and have received absolutely nothing. I was contacted by Bearing King to say that one pair of bearings was not in stock (despite say that they were in stock on their website) and that the other pair had been posted out. I have been reimbursed for the pair that were not in stock. After 4/5 days of waiting I requested that the order was cancelled and that I was reimbursed for the rest of the amount that I'd spent. I have yet to hear anything - either about the order or the return of my money. I ended up ordering both pairs of bearings from a competitor which arrived promptly. I will not be using Bearing King again. *Update - I have received a full refund for the order and the customer service has generally been good throughout, despite not getting what I'd ordered!
Posted 10 months ago
Very poor telephone manner, it was obvious it was a Friday and she wanted to be somewhere else. Failed to pass on important and relevant information to a colleague to assist so worse than useless Would not recommend this company to anyone..
Posted 10 months ago
Have not received my package yet
Posted 10 months ago
when i have the part in my hand, you will have a rating. regards Dave.
Posted 11 months ago
Was smaller than indicated so didnt fit
Posted 11 months ago
Why would I help you guys your business is totally rubbish ,the woman speaking to me on the phone was insulting.
Posted 11 months ago
I have not recived the parts!
Posted 1 year ago
Dear Emil Your order dated 9th of June was despatched with the method you paid for "standard post tracking not available" on the 10th of June You will have had a despatch email confirming order sent, attached invoice and also shipping times info International Shipping Our European standard post tracking not available option is a 10-14 working day service depending on your location All DPD European road classic services are 2-4 days and trackable Hope this helps Regards Bearing King Team
Posted 1 year ago
Ordered bearings almost 2 weeks ago, still waiting. Poor customer service, won't use again.
Posted 1 year ago
I have been waiting for a very long time
Posted 1 year ago
Why I buy FAG but delivery SKF. @@ what a scam?
Posted 1 year ago
Dear Linh No scam here, you caught us short on FAG so we sent you the Worlds No1 manufacture SKF
Posted 1 year ago
My order did not came and after speak with you, three times, after 40 or 50 days, you still telling me to wait. I want my money back.
Posted 1 year ago
Dear Javier Will send your order again for you, please note that we can't track Royal Mail for any future orders, we do offer DPD which is a little more expensive but we have more control over
Posted 1 year ago
I didn't receive my bearings.
Posted 1 year ago
invoice 68663 19/5/2020 goods not yet received
Posted 1 year ago
Its 10 days since my order and it hasn't arrived. I've tried ringing and have sent two e mails with no response. I understand the situation with CV19 but if a company is unable to complete an order or respond to any communication why take the customers money?
Posted 1 year ago
Hi Doug We're skeleton staffed with just a couple at the moment hence the late reply, I'm not sure what's happened but when you placed your order it's gone through our CMS content management system but not come across to our ledger to process, I can only apologise for any inconvenience caused and sen out 1st class tonight Very sorry Markl
Posted 1 year ago
Ordered 2 small bottles off glue and paid for first class postage 5 day on still haven’t received the order
Posted 1 year ago
Dear Eugene Thank you for your order 52764 this was despatched 1st class on the 28th April. We endeavour to process all orders as quickly as possible, however due to the increased demand for Royal Mail and courier services, deliveries are taking a little longer than usual. We would like to thank you for your patience during these difficult and unprecedented times. Kind Regards
Posted 1 year ago
Bearing King is rated 4.64 based on 2,331 reviews