World of Wolf Reviews

4.87 Rating 715 Reviews
97 %
of reviewers recommend World of Wolf
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read World of Wolf Reviews
Visit Website

Email:

lee@wowbbq.co.uk

Write Your review

Tell us how World of Wolf made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
If you like the tracking number not to work, no answers to your emails asking when the second box will be delivered (couldn’t send as one shipment for some reason, but that was not an issue), so then have to call up yourselves to ask what is happening only to not be told anything other than courier will deliver/courier will call you/no they we will not call you back etc etc... well then go ahead and use these patronising world of wolf money grabbing/politeness lacking people of a world lacking in descent customer services. Communication is all that matters. I would be happy to wait two weeks for the items, honestly, what I don’t like is phones that don’t answer, told to wait for a courier to call who takes 2 days to finally call, a cant be bothered “customer service” gent on the “service” number and to waste my time chasing for info that is not forth coming. Yes you were patronising on the phone to me today and no I will not use you again. Politeness and owning a problem goes a long way in customer services and having my money is not a right to be rude or not bothered. Shame on you and try and learn from this or what’s the point other than selling stuff?
Poor show!
Posted 1 year ago
Hi Mat,

The team and I were all disappointed to see your comments.

Whilst you did threaten to leave us a bad review, we had hoped that you would change your mind.

We do not take kindly to customers who try to bully us on the phone and then leave personal comments online in an attempt to further upset our team. Using terms like patronising / rude / money grabbing / indecent is wholly unnecessary and frankly, not true. As such we felt compelled to respond to you here.

Your order was shipped on time, it was delivered on time, as far we know it arrived in perfect condition. The delivery service that you selected is our free standard 3-4 working day option, this is untracked.

However, as per your request; we organised for the courier to call you to provide tracking information. This was attempted on a few occasions but sadly you didn't pick up. A voicemail was then left for you, something you initially denied receiving, later confirmed by you to the courier.

We feel that you've not been very fair with us and hope that on reflection you will decide to remove this review. However, should you feel that your comments are appropriate, we hope that prospective customers will be reassured by our response.

We take pride in our professional team of product experts and the 5* service that we provide, you'll see this backed up by more than 300 5* star reviews.
Posted 1 year ago
Absolutely excellent, ordered on line,no messing about,arrived safely &all in tact.I have bought several items of Wolf garten from this out let with no problems. 5*from me.👍👍
Posted 1 month ago
Used to be an Amazon Prime member but from issues purchasing your products from third parties have cancelled my membership. Price was better directly with yo You urselves and good to get free shipping. However no email confirmation of order, no email when trying to reset password, no idea of delivery tracking, no idea regarding potential returns policy, etc. Shame good price including delivery decent website but completely lacking all facilities offered with Amazon.
Posted 2 months ago
Item was dispatched quickly and is of good quality . If I'm honest, I think the 2.2m to 4m telescopic handle I ordered could perhaps have been slightly better packaged as it was loose in a box with quite a large square cross section and the box arrived quite badly damaged towards one end suggesting something heavy had been placed on it during transit and I feared the pole may have been bent as a result. However, this proved not to be the case. Apart from that minor concern all is good and I have a quality product. Thankyou
Posted 2 months ago
It’s been a more than 7 days since placing the order 379559 Can’t make a call as you are not accepting calls. Disappointed with the service.
Posted 2 months ago
Quick delivery even in these testing times, amazing bit of kit.
Posted 9 months ago
Just used the professional pruning saw with extending handle and it did a great job on my overgrown tree. Should have bought it years ago!
Free postage and arrived the next day.
Posted 1 year ago
Bought a wolf telescopic pole this item came within 3 working days, smooth transaction good price. Many thanks
Posted 1 year ago
I have used a 37cm patio brush for cleaning kennel walls/floors/doors for about 4 years. I use it for about 2-3 hours a day and it is still as good as when I first bought it. I am buying another one (as well as the one I already have) and would definitely recommend.
Posted 2 years ago
First class products and the service was excellent as well
Posted 2 years ago
No complaints. Fast delivery.
Posted 2 years ago
Ordered an extending pole 220-400cm and was delivered the next day, free of charge. Very pleased with quality of product and ease of use. I would definitely use this company again. Thankyou.
Posted 2 years ago
Tried to discuss making order, but told you are not interested !!
Posted 2 years ago
World of Wolf is rated 4.87 based on 715 reviews