Viking Tapes Reviews

4.49 Rating 132 Reviews
87 %
of reviewers recommend Viking Tapes
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 85%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read Viking Tapes Reviews
Visit Website

Phone:

+44 (0)1535 610 373

Email:

sales@vikingtapes.co.uk

Location:

Unit 1
Coronation Business Park
Hard Ings Rd

Write Your review

Tell us how Viking Tapes made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Very good quality and does the job fantastic.
Great value for money.
Posted 6 months ago
Very Quick Turnaround will use again
Posted 6 months ago
Wonderfull,!! went the extra mile to make sure I got my job finished,
many thank's to Mel, delivery was supa quick would highly recommend
many thank's
Posted 6 months ago
Good prices and product quality and quick delivery. Will be ordering from Viking again in the future
Posted 6 months ago
No problems. Now stop bothering me!
Posted 7 months ago
It has happened on a couple of times I have ordered items they have been out of stock and I have not been informed and I have had to contact you about progress, so in all not very impressed
Posted 7 months ago
Hi David
Many thanks for your review and I am sorry that you are disappointed with our communication. I have tracked back on your order and can see that you placed it at 10.18am on Wednesday Oct 9th and we responded regarding a delay in dispatch at 10.36am on the same day. Sometimes these responses go into peoples spam/junk folders so my apologies that you did not receive this. I can also see from our DPD on line tracking service that you received your delivery on Monday Oct 14th which was 3 working days after you placed it. I am sorry if this timescale did not meet your expectations.
Kind Regards. Melanie.
Posted 7 months ago
Very helpful, sent me samples to try before I bought.
Posted 7 months ago
No issue product as described
Posted 7 months ago
Excellent product and service
Posted 7 months ago
Great service, good product and a smooth process from ordering up to when we received our goods. Many thanks.
Posted 8 months ago
Thanks for the good service. Sent what they had in stock & the back order came within the week. We were on line customers but it was easy to ring & sort out our order. Thanks to all @ Viking for helping with our house build.
Chris
Posted 8 months ago
I found Viking to be great and have a good stock of specialist tapes supported by well presented technical data.

The tape cane quickly but I did find the postage costs a bit on the expensive side.
Posted 8 months ago
Placed order in the afternoon and arrived when needed, easy to use web site and easy ordering process.
Posted 8 months ago
Quick delivery to Ireland and best price around .
Posted 8 months ago
Although the purchase arrived too late for use on our project (due to courier!!),
the Viking team were very quick and efficient dealing with a refund.

Would recommend.
Posted 8 months ago
Placed an order online, confirmation came through followed by email stating 7-10 days. Goods turned up in 3 days. Placed a 2nd order, required urgently so paid extra for fast delivery, order confirmation came through followed by the same email stating 7-10 days - as this was false information on previous order ignored it. Goods didn't arrive in specified time so had to call, advised not enough stock. Why isn't the web ordering linked to the stock? Had we know this before placing the order we would have looked elsewhere, reluctant to use the site again now especially for anything needed quickly.
Posted 8 months ago
Good Afternoon Jennifer
Thank you for your review which has prompted me to look into your order.
I can see that we have stock due in to fulfil your order either later today or tomorrow, because of the special offer on this product (which you took advantage of on your first order) we have had a mad rush on this item.

I will refund your carriage in full but still send your order on an overnight before 10.30am delivery via DPD at our cost in way of an apology as soon as the stock arrives.

I appreciate how frustrating the stock situation must be for which I apologies, with the amount of products we have on our web site we can’t always guarantee immediate delivery and in this case predict demand.

Kind Regards
Melanie
Posted 8 months ago
Ordered 4 items.
3 items arrived in 10 days around.
Over 2 weeks but still waiting 1 item with no information.
Too small order (£79) to give normal service?
Posted 8 months ago
Hi and thank you for your review. We value all our reviews good and bad so thank you for sharing your experience. I can see from our system that we advised you via e mail of a delay to your order when you placed it, unfortunately with the substantial amount of products we have on our web site it is not possible to keep everything in stock. We then spoke to you on the 21st August and sent you a part shipment and the last item on your order is due to leave this Friday and that has been communicated to you via e mail.
We pride ourselves on keeping in touch with all our Customers irrelevant of the value of their order so I am sorry that we did not fulfill your expectations on this occasion. Kind Regards. The Viking Team.
Posted 8 months ago
items arrived on time, they were packed well and are doing the job they are intended for very well.
Posted 8 months ago
Really helpful great advise found me just the right solution to my sticky problem would highly recommend them propt and easy to deal with.
Posted 9 months ago
I found this company to be excellent when purchasing. They had exactly what i was needed and the quantity. The delivery method was precise and on time.
I would not spend my time writing this review if they were not worth it.
Posted 9 months ago
Viking Tapes is rated 4.49 based on 132 reviews