Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

VanPimps Reviews

4.7 Rating 3,728 Reviews
93 %
of reviewers recommend VanPimps
4.7
Based on 3,728 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Read VanPimps Reviews
Visit Website

Phone:

0116 441 7550

Email:

help@vanpimps.co.uk

Location:

Unit 1 Manor Drive, Sileby, Loughborough
Leicestershire
LE12 7RZ

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Quick, safe delivery of the window, thank you.”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
“Quality goods, quality delivery - all's good !”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
“Ordered at 4pm - arrived next day packaged really well. Dead easy to fit. Happy days ❤️”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
Hello Jonny, Thank you for your review 🙂 We're glad to hear that you're happy with your experience with us and with your purchases! Kind regards, The VanPimps Team
Posted 5 months ago
“First time I’ve used them but delivery was fast so thumbs up”
VanPimps 5 star review on 12th April 2026
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
“Bought 3 items separately rear window had issues with it the glass has wonky cut second window fine the curtains the rails are not Evan close to be the right shape or size”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
Hello Ashley, We apologise you have experienced these issues. After looking into your order, we can see that you contacted us regarding the window issue on the 31st December 2025. On the 5th of January 2026, a replacement window was offered due to the window not being to our standards, however this was declined; instead a request for a store credit to the value of the window was requested by yourself to which we generated and sent across on the email thread. With regards to the curtains not matching the profile of your van, we apologise this has occurred. If you would like for us to look into this issue, please call 0116 441 7550 and a member of the Customer Service team would be happy assist. Kind regards, The VanPimps Team
Posted 5 months ago
“Easy to use website with all info & vehicle types clearly labelled.”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
“Great service great item. Items arrived well packaged on on time. Curtains are of good quality and easy to install. Great item, great service”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
“Hi...got parcel liked looks good on my van...thanks”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
“What an amazing company! Turned around a short order in no time at all and delivered the side windows for the van quickly, carefully and on time. The delivery driver was conscientious enough to check them before handover as well. As for the windows themselves, my fitter says they're the best he's ever used. Would definitely shop here again. Well done!”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
Hello Stuart, Thank you for your review 😁 We're pleased to hear that you're happy with your experience with us and with the quality of the windows ! Kind regards, The VanPimps Team
Posted 5 months ago
“Excellent packaging all was delivered in a timely fashion will definitely order again thanks”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
“Perfect.great product. Fast delivery. Definitely be shopping with these guys again”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
“Ordered a bonnet bra for VW Crafter. Excellent product and swift dispatch. Used before and will use again.”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
Hello Dominic, Thank you for your review☺️ We're pleased to hear that you're happy with your order! Kind regards, The VanPimps Team
Posted 5 months ago
“Windows we’re good, delivery not so much not amazingly packaged and windows fell out of the box as the courier was taking off the van as it wasn’t sealed properly so lucky they didn’t break.”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
Hello Sean, We’re pleased to hear that you are happy with your windows. However, we apologise for how the order arrived with yourself; this is not the standard we aim for. This issue has been passed onto management for them to log with the courier. We’re glad that they arrived undamaged. If any damage is noticed before fitting the windows, please do not hesitate to contact us! Kind regards, The VanPimps Team
Posted 5 months ago
“Still waiting for my parcel to arrive over a week later so not able to review the product yet. Although I will say the issue appears to be with FedEx as the tracking shows the parcel as collected. However it’s never been put out for delivery.”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
Hello Neil, We apologise you have not yet received your order. Please contact our Customer Service team on 0116 441 7550 with your order details and they will of course assist you with this issue. We look forward to hearing from you! Kind regards, The VanPimps Team
Posted 5 months ago
“Absolutely amazed how quickly my order arrived well packed and in good condition just need to fit my windows now”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
“Amazing service quick delivery and excellent windows highly recommended”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
“Fast delivery. Absolutely perfect fit and easy to change the old workings into. All for an incredible price. Top company and will definitely use again.”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 5 months ago
“Purchase curtains and sliding rail, super quick delivery, easy to install and look great, curtains think like black out curtains , pleased with purchase”
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 6 months ago
Hello Daniel, Thank you for your review. We're pleased to hear that you're impressed with the quality of the curtains and that they were easy to install! Kind regards, The VanPimps Team
Posted 5 months ago
“Really disappointing quality. Purchased a set of their windows for a Mercedes sprinter campervan conversion. The internal slides that some of the opening windows sit in arrived bent in places where others were straight, they have all developed hard powdery builds ups in the slide grooves and the black veneer has flaked off revealing bare metal. If I could only change one thing about the van conversion, these windows would be it.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hello, We apologise this has occurred. If you would like for our Customer Service Team to take a look into this issue, please call 0116 441 7550 and they would be happy to assist you. Kind regards, The VanPimps Team
Posted 6 months ago
“Easy purchase online at great prices, clear selection choices, good quality product with tint as described, fast shipping, very well packaged, will definitely purchase from VanPimps again in the future.”
VanPimps 5 star review on 27th March 2026 VanPimps 5 star review on 27th March 2026
Helpful Report
(VanPimps HQ) - Posted 6 months ago
Hello Mark, Thank you for your review ☺️ We’re glad to hear that you’re happy with both your new windows and our service- Your van looks great! Kind regards, The VanPimps Team
Posted 6 months ago
VanPimps is rated 4.7 based on 3,728 reviews