Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Trade Radiators Reviews

4.7 Rating 5,511 Reviews
93 %
of reviewers recommend Trade Radiators
4.7
Based on 5,511 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Trade Radiators Reviews

About Trade Radiators:

ABOUT
Trade Radiators is the UK's leading online radiator retailer, trusted by over 8,000 customers with a 4.7★ average rating. We stock over 1,000 radiators, heated towel rails and accessories, from designer verticals to traditional cast iron, all at trade prices with free UK delivery.

Our in-house heating experts are on hand to help you choose the right product for any room, whether you're updating a single radiator or fitting out an entire property. We combine premium quality products with knowledgeable, friendly support, competitive pricing and 100% secure checkout.

DELIVERY
Free delivery to all mainland UK addresses on every order, no minimum spend. Most items are dispatched within 1-2 working days via our tracked courier service. Whether your order includes a single towel rail or a full house of radiators, we deliver it fast and free without hidden charges.

T&Cs
30-Day Money Back Guarantee on all orders. Not quite right? Return any unused product within 30 days for a full refund, no quibbles. All our radiators and heated towel rails are quality-checked before dispatch and covered by manufacturer warranty. We pride ourselves on making returns as straightforward as the ordering process itself.

Visit Website

Phone:

1412250430

Email:

info@traderadiators.com

Location:

82 Mitchell Street,
Glasgow
Glasgow
G1 3NA

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Ordered a towel rail, arrived 2 days later as promised. No problems, staff polite. Fred Burnett.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks Fred, we really appreciate you taking the time to review your shopping experience with Trade Radiators. Julie (Manager)
Posted 9 years ago
“The radiator and fittings were for a vertical rad ,we ordered a horizontal rad and fittings ,when I phoned I was told it fits both ways ,the fittings were wrong and our order code did not match the delivery code ,when I said I wanted to return the goods I was told there would be a 40 pounds charge which was not told to us the day before if we were not happy. It's such a shame as product looked great”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Dear Mr Hadden, thank you for taking the time to review your purchase. The radiator and fixings you received were exactly as ordered and as shown on our website when you placed the order. As we explained when you queried this, some of the vertical radiators can also go horizontally which is what you ordered (the horizontal version) with all the correct fixings etc. The returns cost is simply a courier charge for the item to be sent back as you did receive exactly what you ordered then decided you didn't like it, which is of course absolutely fine and we were happy to arrange the return/refund for you. We have a fantastic customer service team so if you're unsure when ordering online please do call first as we are here to help. Thank you. Julie Boyle (Manager)
Posted 9 years ago
“The radiators I bought, looked like the were returns. The box's were taped, and one of the boxes came with fixings and the other did not. It was also very lucky that I had bought extender pieces, that plug into the side of the radiator. Because even though, I didn't need to use them as I'd positioned the pipes correctly(some times you just get lucky) on one of the radiators, it was impossible toof ptfe get a seal as the tread was slightly to large for the standard fittings,and no amount of ptfe would stop the water pissing out. I had to use the extender price as a plug . I suggest that if you get returns to try and figure out why before sending them out to someone else”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Dear Mr Raine, thank you for taking the time to review your purchase. I have had a look at this and you ordered and received the goods 4 months ago and you have not contacted us at any stage to advise us that there were any problems with the items received. Therefore we have been completely unaware of any issues until you posted a negative review online 4 months later. My own suggestion and the usual course of action, is to contact us to let us know if there are any problems with an order/items thus allowing us the opportunity to rectify this for you which we are of course always happy to do, both quickly and efficiently. We have a great Customer Service team who genuinely go above and beyond to help so please do use the appropriate channels as we are here to help. Thank you. Kind Regards, Julie Boyle (Manager)
Posted 9 years ago
“Clear and transparent transactions always. Deliver when they said they would with no issues at all.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Great and honest review, thank you Mark. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“I have bought loads of towel rads every one a winner and iam still buying thanks trade rads Rick veysi Cornwall”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Brilliant, thank you so much Rick! We look forward to welcoming you back again soon. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Good quality, delivered on time and in excellent condition with full instructions for fitting.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Fantastic, thanks for your review Chrystabell, I'm glad you're so happy with your shopping experience with us. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Great product at a reasonable price”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you, we pride ourselves in our products, great prices and speedy delivery. Julie (Manager)
Posted 9 years ago
“Easy transaction, Excellent communication with DPD couriers, delivered on time, very well packaged.Not to mention great product, with everything required for fitting.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Fantastic review, thank you very much indeed Philip. We look forward to welcoming you back again soon. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Very happy with my purchase . Very helpful customer service.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you Ekaterina, lovely to hear that you're so happy with your purchase and our customer service. We look forward to welcoming you back in the future. Julie (Manager)
Posted 9 years ago
“fast delivery and very good customer service”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you for the great review and for choosing to shop with Trade Radiators. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Good price, Good Quality and swift well packaged delivery.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Great to hear, thanks for the review Kevin. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“As a small builder I have used Trade Radiators before, quick service, well packaged, all products I needed in stock and competitive pricing. I always recommend this company to my customers if they want to purchase.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Laurence, thank you very much indeed for your review, I'm very glad that you were happy with products, service and delivery as all 3 are very important to us . Thank you for your continued custom, it is much appreciated. Stacey (Customer Service Manager)
Posted 9 years ago
“Thanks for the great service”
Helpful Report
Posted 9 years ago
You're most welcome! Thank YOU for the 5 star review and for choosing Trade Radiators. We hope to welcome you again in the future. Julie (Manager)
Posted 9 years ago
“Easy to use website and very efficient delivery.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Appreciate you taking the time to review your shopping experience with Trade Radiators and the 5 star rating is really great, thank you very much indeed. Stacey (Customer Service Manager)
Posted 9 years ago
“Great prices”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you, we work hard at keeping our prices low and service high. Julie (Manager)
Posted 9 years ago
“the towel rack I ordered came the next day! it looks quality...I'm very happy”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Brilliant, thanks for shopping with us. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“I ordered a chrome heated towel rail,the website states next day delivery and thats exactly what we got! The item was well packed,appears to be good quality for the price and comes with a 10 year guarantee. I would certainly use them again”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you for reviewing your shopping experience with Trade Radiators. We look forward to welcoming you back again in the future. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Online ordering very easy and straight forward. Problem with delivery though, came in 2 separate deliveries via different couriers? The 1st one contained the element etc but had suffered damage in transit and been repacked in a box by DPD so no chance to check contents. Photo and comments emailed to Trade Radiators. No communication received for these deliveries but one received 3 hours after 2nd delivery advising next day. This may have referred to a 3rd delivery next day which contained an element etc in perfect condition, (replacement?). If so, TOP MARKS to customer service. Haven't been advised yet if damaged goods are to be returned. Can recommend them as have massive range of goods in all dimensions. Many thanks.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks for the honest and positive review. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Easy website to order from and my well packaged radiator arrived within two days.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Dot, it's great that you are so pleased with your Nevo Double and the quick delivery service, not to mention the ease of our website www.traderadiators.com so thank you very much indeed. Stacey (Customer Service Manager)
Posted 9 years ago
“Excellent delivery service and now that it is installed, the plumber says it is a first class towel rail. Good value.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Wonderful feedback from both yourself and your plumber, thank you very much indeed. Julie (Manager)
Posted 9 years ago
Trade Radiators is rated 4.7 based on 5,511 reviews