Schott Packaging Ltd Reviews

4.48 Rating 722 Reviews
88 %
of reviewers recommend Schott Packaging Ltd
Read Schott Packaging Ltd Reviews

About Schott Packaging Ltd:

We started off as a small family run removal business located in the North East of England, which has grown massively over the last 30 years. As a company using packaging materials on a day to day basis, we decided to extend our business into supplying this industry. We have a great knowledge of our broad range of products and strive to offer excellent quality materials to our business and consumer clients, with customer service standards to match.

Visit Website

Phone:

01325 464769

Email:

info@schottpackaging.co.uk

Location:

Schott Packaging Ltd,Unit 29 Lingfield Point,McMullen Road,Darlington,DL1 1RW

Write Your review

Tell us how Schott Packaging Ltd made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I have always found Schott to be fast, efficient and reliable. I used to buy from them on Ebay but found them online and both portal of buying purchases from them are equally outstanding. Keep up the good work *****
Hi Justine, Thank you for your 5* review. Your custom is very much valued and appreciated and we are pleased to hear that you are happy with the goods and services received on this occasion. We hope to work with you again in the future. Kind Regards - Schott Packaging
Excellent
Best price quick delivery.
Hi there, Thank you for your custom and for taking the time to write us a review. We hope the goods received are being put to good use and look forward to working with you again in the future. Best Wishes - Schott Packaging
Ordered the moving house pack of 40 boxes plus 2 large rolls of bubble wrap. Really prompt delivery. Size of order meant it came in two deliveries over two days but information sent at the time of order meant that I was aware that this would happen. The boxes appear to be good quality - very sturdy. Obviously time will tell how they hold up through removals and a period of time in storage but seem great so far. The boxes are the perfect size. The medium ones are just the right size that they don’t get too heavy when packing books and crockery and the large are not too large! Definitely recommend ordering the extra bubble wrap - it’s a great price here and the amount you get in the moving house pack doesn’t go far when you have a large kitchen to pack up. It means I will also have plenty to protect all my pictures, mirrors, televisions and computer etc. I have never paid for boxes before as always spent ages before a move gathering them from supermarkets, shops and work. I am so glad I just paid and got the pack this time. It has made packing so much easier. I decided I had to place a value on my personal time - It would previously have taken weeks and weeks to get enough of the right size boxes and sweated lugging them all around! Worth every penny.
Hi Julia, Thank you so much for your amazing 5* review. We are pleased to hear that you are happy with the products and are overjoyed that ordering with us has made your move even that little bit easier. Thank you once again and best of luck to you in your move. Best Wishes - Schott Packaging
Very efficient and website easy to use. Thank you
Hi there, Thank you for your 5* review. We hope the goods received are being put to good use and look forward to working with you again in the future. Best Wishes - Schott Packaging
Having received a speedy first class response to my order bundle to pack up our 4 bed detached, I quickly realised that I had underestimated how many cartons, cardboard rolls and bubble wraps this job would take.....another 3 orders later, I may have one large and two small boxes spare but, will find something to put in them at the last minute. Another advantage, asking for a re-estimate of the volume to shift got me a reduction of a grand on the removal price now that it is 98% boxed.......sorted
Hi Tim, Thank you for taking the time to write us such a fantastic review. We are pleased to hear that you are happy with the products and services received on all of your orders. We're wishing you the best of luck in your move. Kind Regards - Schott Packaging
I was Looking for a quality Foam Roll that I can use within my business. Amazing Quality, Fast delivery , Very happy and have ordered again.
Hi Jeanette, Thank you for your fantastic review and continued custom, we are pleased to hear that you are happy with the products and services received. We hope to work with you again in the future. Kind Regards - Schott Packaging
I ordered the standard pack for a three bedroom house, which arrived very quickly and met my needs overall, though I had to buy additional bubble wrap after having packed just eight of the small size boxes and some of the boxes had holes in them. It looked like they had been damaged during transport (see photo), but they were still usable. Some wrapping film would have been a useful addition for items unsuited to being packed in boxes.
We have ordered from Schott before, there was a little issue with an item missing, however it did get resolved. Very pleased do do business with them in the future.
Hi Bryan, Thank you for your fantastic review and for your continued custom. We are pleased to hear that any issued were resolved and hope the products received are being put to good use. We look forward to working with you again in the future. Kind Regards - Schott Packaging
Boxes arrived very quickly, 2 days after I placed the order online which was good. Boxes were sturdy and in good condition. We ordered one of the kits so bubble wrap, marker pen and packing tape was included. Only issue was that the packing tape appeared to be regular cello tape which is no use for packing - it would peel back leaving the box compromised and ready to collapse. We tried to persevere by layering and using cross shapes etc but the tape was just not good enough so we ended buying our own proper packing tape from Tesco. Other than that we were happy with the our purchase.
Hi there, Thank you for taking the time to write us such a great review. We are very sorry to hear that you are unhappy with the tape received. Unfortunately we are unable to find your order details but if you could please contact info@schottpackaging.co.uk a member of our team would be happy to get this resolved for you. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Kind Regards - Schott Packaging
Brilliant service and right price. Just what I needed so many thanks.
Hi Clare, Thank you for your 5* review. Your custom is very much valued and appreciated and we are pleased to hear that you are happy with the goods and services received on this occasion. We hope to work with you again in the future. Kind Regards - Schott Packaging
Fantastic service, next day delivery. Pleasure to deal with as always
Hi there, Thank you so much for your five-star review. We're thrilled to hear that you are a repeat customer of ours who has been consistently happy with the standard of our products and the speed of our delivery. We hope to continue working with you more in the future. Wishing you a great evening. Kind Regards - Schott Packaging
Fast and efficient, athe boxes good quality and also provide bubble rap celotap and marker pen 😊
Hi Sue, Thank you for your lovely comments and for taking your time to leave us such a brilliant review! We hope to continue working with you in the future. Kind Regards - Schott Packaging
Product as described and quick delivery.
Hi there, Thank you so much for your custom and your five-star review, it's great to hear that you are happy with the quality of our goods and our delivery service. We hope to work with you again in the near future. Kind Regards - Schott Packaging
I ordered the 1-2 bedroom removal pack. Boxes are of good quality but the quality of the packing tape is very bad. It is not strong enough to keep even light boxes closed.
Hi there, Thank you for taking the time to leave a review. We are pleased that you were happy with the quality of the cardboard boxes but are really sorry to hear that you were unhappy with the quality of the packing tape which you received. We have recently experienced some batch issues which has affected some orders and we'd like to make this right for you. We have sent over an email to address these issues and gain some more information from yourself to enable us to resolve this as promptly as possible. Kind Regards Schott Packaging
Delivery was delayed due to an address issue which was quickly resolved by Hayley, excellent products and even better customer service. Won’t use anyone else
Hi Chloe, Thank you for your excellent review. We are pleased that we managed to quickly resolve your issue and that you are happy with the products received. We look forward to working with you again in the future. Kind Regards - Schott Packaging
Excellent service. Quick, reliable and very good customer service.
Hi Elise, Thank you for your custom and taking the time to write us such a fantastic review. We are pleased that you are happy with the services received and hope to work with you again in the future. Kind Regards - Schott Packaging
SHOCKING CUSTOMER SERVICE.. I RAISED IN DETAIL THAT THE 30CM WIDE BUBBLE WRAP ORDERED WAS COMING IN AT 25.5CM-27CM WIDE AND WAS WELL SHORT OF THE MARK. SO THE PRODUCT ORDERED WAS MISLEADING AT BEST. THEY SAID SEND ME SOME IMAGES AND THEY WILL TAKE IT UP WITH THEIR SUPPLIER, I SAID OKAY BUT NO TIME TO DO SO NOW BUT WILL FORWARD ASAP. THERE WAS NO TIME FRAME MENTIONED IN THEIR COMMUNICATION. I SENT OVER TODAY AND THEY POINT BLANK REFUSED TO LOOK INTO THE MATTER NOW ITS OVER 30 DAYS, USELESS!!!!
Good price and very prompt delivery
Hi Garry, Thank you for your fantastic review, we are pleased to hear that you are happy with the products and services received. We appreciate your custom and hope to work with you again in the future. Kind Regards - Schott Packaging
Excellent service
Hi Robert, Thank you for your custom and for taking the time to write us a review. We hope the goods received are being put to good use and look forward to working with you again in the future. Best Wishes - Schott Packaging
Great products and excellent customer service!
Hi William, This sounds like these items have been damaged in transit, a member of our team has contacted you to help resolve your issue. We are pleased that the goods arrived on time. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Kind Regards - Schott Packaging
Schott Packaging Ltd is rated 4.48 based on 722 reviews