ODS Designer Clothing Reviews

4.63 Rating 826 Reviews
91 %
of reviewers recommend ODS Designer Clothing
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Read ODS Designer Clothing Reviews
Visit Website

Phone:

01744 730985

Email:

info@odsdesignerclothing.com

Location:

12-16 Cotham Street

Write Your review

Tell us how ODS Designer Clothing made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
The purchase I ordered xpress delivery I've still not received after ordering it 10 days ago .Tried numerous times to contact the store by phone and nobody ever answers. I've also emailed the sales team and had no reply .First and last time i be buying anything from here again Poor service.
Posted 1 month ago
Quick and easy
Posted 4 months ago
Designer Purchase I made was cheapest I found anywhere. Ordered it and was delivered quickly.
Posted 4 months ago
I have purchased clothes at the St. Helens store before so I am aware of the stores reputation.
The only negative was the delivery charge.
Regards
Posted 1 month ago
Sent the wrong item and didn’t refund the postage.
Posted 1 month ago
Waiting for my order still 10 days after ordering . And waiting for a email back from customer service .
Posted 1 month ago
Hello,

Can you please confirm your name and order number so that we can look into this for you?

Also, can you confirm which email address you have emailed please sales@odsdesignerclothing.com is the best way to contact us during lockdown.

Kind regards,
OD's
Posted 1 month ago
I have no access to a printer and during coved I am classed as very vulnerable. To return items you had to have access to a printer and because everywhere is closed this was tricky . I tried ringing your helpline for 3 days and got cut off all times. I wouldn’t shop with your company again unless a easy return slip was added to the orders
Posted 1 month ago
Ordered a delivery and paid 12.95 for express delivery which never turned up.I was refunded £8 and got a email on the 4th saying my delivery had been despatched .Iv had 2 lots of tracking numbers from parcel force 1 on the 4third and 1 on the 8th which both I've not been able to track just keeps saying Advised and my parcel as still not turned up now over a week late.Tried ringing the store on numerous times but no one ever answers.
Posted 1 month ago
I had payed for express delivery £12.95 to get my parcel saturday but never got it on the day that i was promised and when i emailed about it i never got anythink back this is terrible customer service.
Posted 1 month ago
Hi Jason,

We are very sorry to hear you are not happy with the service we provided.

First of all we did send out your order for Saturday delivery which can be seen in the tracking information provided by Parcelforce. Unfortunately, Parcelforce had experienced some delays and your order was delivered on the Monday.

In normal circumstances, our policy would be to refund the cost of your shipping because you haven't received your order on time, however in your case, you benefitted from a Free Delivery promotion and did not pay for shipping (usually £12.95 for Saturday delivery).

Kind regards,
OD's
Posted 1 month ago
Ordered Men’s Mallets in GREY, SIZE 12....What arrived was BLACK Mallets SIZE 10. It has cost me over £17 to return them as it doesn’t come with a return label. Extremely disappointed, and yet to have a reply from my email.
Posted 1 month ago
still not received my purchase
Posted 1 month ago
I am very disappointed in my experience with this product which i still have still no received. I was mean’t to receive this product few days before Christmas parcel force said there was a problem with finding the address i Re-Delivered it it was meant to come on the 29th of December i waited all day it still has not arrived. One of the worst experiences i ever had i still do not know where my parcel is
Posted 2 months ago
Very slow service an delivery, i was given a date on the checkout an i aint still recieved my item. Its been 10days an it was for my sons bday, i am very disapointed an very poor customer service. Will never purschase from Tessuti again.
Posted 2 months ago
I didn't receive the item, it's the worst experience. Money was withdrawn from me and did not return in full sum.
Posted 2 months ago
I still haven’t received my item I am chasing the courier I track my parcel through but it says it’s with my courier one minute and I’m still waiting ?
Posted 2 months ago
My item hasn’t turned up and there’s a investigation going on
Posted 3 months ago
I have not yet received this item?
Posted 3 months ago
Excellent service next day delivery, well packed.
Posted 3 months ago
Brilliant delivery
Posted 6 months ago
Have been shopping in the women's department for over 20 years since it first opened . unfortunately don't cater for ladies in there 50s please get you're buyers to think of loyal customers . Paul please
Posted 6 months ago
ODS Designer Clothing is rated 4.63 based on 826 reviews