northXsouth Retail Reviews

4.90 Rating 2,460 Reviews
98 %
of reviewers recommend northXsouth Retail
Read northXsouth Retail Reviews
Still waiting for my goods.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Laila, Thank you for bringing this to our attention. We are investigating the delivery dispute now and will update accordingly. Best, Andy
Posted 3 months ago
False advertising on your page as it definitely does not have a touch screen or bluetooth enabled, as it does not come with the smart connect, which is a further charge. So I am extremely disappointed as these features were definitely falsely advertised
Helpful Report
Posted 6 months ago
Very efficient and fast
Helpful Report
Posted 7 months ago
Coffee machine damaged when it arrived not working properly
Helpful Report
Posted 8 months ago
I ordered a therm 470ml by mistake. Immediately after the purchase, I contacted customer service to inform them and cancel the purchase. He told me to wait for the delivery to arrive and reject the package, then it would cancel straight away. I did exactly like that, but the delivery guy from DPD said that that wasn't the right procedure and that the company was aware of that. They have to call DPD to cancel it. I contacted customer service again, and now they told me that there is no refund. I have open a case on Paypal. I have the item unopened with me waiting for the collection. I won't pay any cancelation or collection. Very dissappointed with the service.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Good afternoon, As advised, we are unable to guarantee that any cancellation request is received in time to pull the order. Additionally, as the flask was sent on an express service it could not be cancelled in transit. Therefore we advised for you to refuse the delivery to avoid any return charges. This is a fairly standard procedure. As you chose to accept the delivery we have invited you to return the goods at your convenience for a full refund. As you placed the order via PayPal the return postages costs can be reclaimed from PP. Any questions, let us know. Best, Andy
Posted 8 months ago
Thank you for your email and the opportunity to review. Firstly the package was left on a high stone wall, it fell off the wall and my husband found it on the ground. I opened a very wet box to find the thermos flask damaged with a dent on the side. I decided to keep it as its too much hassle to send it back. Thanks for reading this and Merry Christmas. Jackie
Helpful Report
Posted 9 months ago
my 150 euro headset was left at the door in the heavy rain
Helpful Report
Posted 10 months ago
Good afternoon, Thank you for bringing this to our attention. We will escalate with DPD. Best, Andy
Posted 10 months ago
Hi northXsouth I recently purchased one of your products. After receiving it I found out that it does not work.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Damage brita water filter, problem not solve, replace not send, feedback about situation dont existed!
Helpful Report
Posted 1 year ago
I ordered a pink Chilly's cup and when it arrived, I realised it was far too big for my needs. I emailed northXsouth within the valid time frame to send it back and I never received a follow up email despite them saying they would send me one!! As a result I never received instructions as to how to send it back and get my money back. The good reviews about customer service I've read shock me as I received absolutely no communication from them. Now I am stuck with a 500ML cup that is far too big for daily use that I can't send back and my money gone. So disappointed. Will not be ordering from this company again and I advise others to stay away too. If problems arise, they will not help you at all.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Terrible service waiting on refund a week with no word
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Shauna, Many thanks for your mail. I've just had a quick look at our system and can see that your order was refunded on the same business day that you requested. Any other questions, please contact support@northxsouth.ie. Please be sure to check your spam box incase your ticket updates are in there. Best, Andy
Posted 1 year ago
My product didn't arrived yet.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Leszek, Thank you for bringing this to our attention. I can confirm the parcel was dispatched on time however you live in an area where parcel volumes have increased significantly - resulting in delays. If you have any further questions, please contact our support desk - support@northxsouth.ie and myself or one of the team will respond as fast as we can. Best, Andy
Posted 1 year ago
I order last Saturday,today Friday but still not yet received the item...its said 2 or 4 working day should get the item...!!??
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Chris, I am pleased to see the parcel subsequently turned up safe and sound. Enjoy the coffee! :) Best, Andy
Posted 1 year ago
How can a company operate but have no customer service? No response to email. No delivery of item and DPD cannot be contacted either.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I didn't get the product so can't write ....
Helpful Report
Posted 1 year ago
Order impossible to track since tracking number given does not exist. No answer to emails. Order not delivered yet. Horrible.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Joao, Our apologies for the delay in service. It’s a bank holiday today in our County Antrim support desk therefore we have yet to process the request you sent last night. We will follow up with DPD to locate/track the parcel and be in touch directly. Please note, as per the website we are not currently offering tele support. Best, Andy
Posted 1 year ago
The item was faulty I asked a question online and I didn't get a response. Very poor. Very disappointed
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Roberto, I've just had a quick check and cannot see any support messages reference the order number, your name or email address? If you still need help with the water filters please contact support@northxsouth.ie Best, Andy
Posted 1 year ago
I didn't receive my item. Still waiting
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Pat, As per the tracking your parcel was delivered on Tuesday at 14:31pm. Best, Andy
Posted 1 year ago
Ordered 3 items. Only 2 were delivered. Short induction hob. Support northxsouth was very helpful and hob arrived 2 days later. Unfortunately when i opened the box the glass top was smashed. The service from northxsouth seems to be good but the delivery service is dreadful. Need to use better couriers.
Helpful Report
Posted 2 years ago
I still haven't received my order yet
Helpful Report
Posted 2 years ago
northXsouth Retail is rated 4.90 based on 2,460 reviews