Lillian Daph Reviews

4.94 Rating 849 Reviews
99 %
of reviewers recommend Lillian Daph
Merchant Metrics
Read Lillian Daph Reviews
Visit Website

Phone:

01287 349612

Email:

sales@lilliandaph.co.uk

Location:

10 Station Street,
Saltburn-by-the-sea,
Cleveland,

Write Your review

Tell us how Lillian Daph made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Fab clock, with a great delivery
Posted 5 months ago
Hi Matt, Thank you so much for taking the time to leave a review. The marble wall clock is a personal favourite for being stylish, sleek and practical! Thanks again, Jasmine, Team LD x
Posted 4 months ago
Lovely product
Posted 5 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave a review. The Isabella candle holder is a personal favourite, I love the colours and finish! Hope to see you again soon. Best Wishes, Jasmine, Team LD x
Posted 5 months ago
Product has not arrived even though I've been asked to review it and had 2 messages from DPD to say it will be delivered but on checking with them, they've never received it. Lovely lady from Lillian Daphe just called to say that it's been lost in transit and they'll send a replacement. Very happy now!!!
Posted 6 months ago
Hi there, Firstly thank you for taking the time to leave us a review. I'm sorry to hear you had a bit of trouble with your order and delivery, sometimes things can be hectic at this time of the year and sadly your order was lost in transit. However, like in your case, we always try to promptly resolve any queries like this, whether that is via phone or email. Your felt decoration should be with you shortly and I hope you love it! I'm glad to hear you're happy now! If you want to discuss anything further you can call us or email us on sales@lilliandaph.co.uk Apologies again, Jasmine, Team LD x
Posted 6 months ago
Iam being very picky but colour of the large moose didn't quite match the colour of the small moose which I bought from you last year. Other than that,I was very pleased with DPD as they are amongst couriers I've encountered. Moose was well packed as well so I was happy with that.
Posted 6 months ago
Hi Willem, Thank you for taking the time to leave a review. We're glad you're pleased with the service we provided for you. However, I can only apologise that you were a little disappointed with your moose decoration. Unfortunately due to the finish and manufacturing process, the colour can vary on these products and we will make an effort to disclose this in the product descriptions. As you purchased your small moose last year and larger one this year, the items will have been manufactured in different batches, resulting in a colour variation. Hopefully they are still to your satisfaction, if you have any other queries don't hesitate to contact me or Craig on sales@lilliandaph.co.uk Thanks again, Jasmine, Team LD x
Posted 6 months ago
A lovely selection lovely quality. My grandaughters should love their gifts
Posted 6 months ago
Hi Yvonne, Thanks so much for taking the time to leave us a review, we really appreciate it. You've some great items that are sure to make great gifts, we hope your grandaughters love them as much as we do! Thanks again for supporting an independent shop! Jasmine Team LD x
Posted 6 months ago
My corkscrew is fab Hopefully it will open many bottles for years to come Cheers!
Posted 7 months ago
Hi Ian, Thanks so much for taking the time to leave us a review! We love these corkscrews and they make great gifts too! Glad to hear you're happy with your purchase, Thanks again, Jasmine Team LD x
Posted 6 months ago
Absolutely lovely design but much larger than I was anticipating.
Posted 7 months ago
Hi Alex, Thanks for taking the time to review. We love the design of these Broste mugs too! I'm sorry that you found the mug to be bigger than you were expecting. We do always try to add the dimensions onto our descriptions of products so that you are able to check the product is the right fit for you, however sometimes these do get missed off and we will make an effort to rectify this. Just so you know these mugs come in two sizes, you can buy the smaller espresso mug here https://www.lilliandaph.co.uk/products/nordic-sea-stoneware-espresso-mug?_pos=7&_sid=a5067fc2e&_ss=r If you have any more questions do not hesitate to contact us on sales@lilliandaph.co.uk Thanks Again, Jasmine Team LD x
Posted 6 months ago
Lovely website great service
Posted 1 year ago
Thank you for taking the time to leave us a positive review, our little business thrives on word of mouth so thank you!
Posted 1 year ago
I haven’t received my order yet but service up to now has been good
Posted 1 year ago
Hi Kayleigh, Thank You for leaving us a great review, We are sorry to hear that your order took a little longer to arrive. I can see it was delivered successfully yesterday. Thank You again and hope to see you again soon. Have a great day and stay safe. Shelley x
Posted 1 year ago
The service is always friendly and helpful.
Posted 1 year ago
Hi Elaine Thank you for taking the time to leave us a review, it really means the world to us. Stay safe x
Posted 1 year ago
There is a large range to choose from, and they are good at updating the status of your order. Everything you know is good quality
Posted 1 year ago
Hi Henrietta Thank you for your great review, as a small business it means everything to us, especially during this time. Stay safe!
Posted 1 year ago
My order came very quick I was unable to go to the shop due to lock down
Posted 1 year ago
Nice products, prompt delivery, and the recycled packaging is a big plus! It would be very cool to see more products produced by uk artisans.
Posted 1 year ago
Hi the plate was broken on arrival but everything else was perfect.
Posted 1 year ago
Good service. Lovely products.
Posted 1 year ago
Hi Sean, Thank You for taking the time to leave us a great review. They mean so much!! Hope to see you again soon. Best Wishes, Craig
Posted 1 year ago
Lovely items, seems nice quality with good tactile feel. Very pleased with purchases
Posted 1 year ago
Hi, Thank you for taking the time to leave us a review and are thrilled to hear you love your new purchases form us. Thanks again and hope to see you again soon, Craig
Posted 1 year ago
Lovely teapot arrived well packaged
Posted 1 year ago
Hi, Thank You for taking the time to leave us a great review. We are glad you love your new teapot, they make that tea taste extra special right. Hope to see you again soon, Thanks again, Craig
Posted 1 year ago
Absolutely fantastic customer service skills, even after a little mix up with delivery times (due to the Christmas period) Craig was incredibly prompt with his replies, kept me fully informed of the whole process and showed kindness and understanding throughout.
Posted 1 year ago
Hi, Thank You so much for a great review and taking thew time to do so. And Thank You for your understanding with the delay in shipping at the beginning of January as this is the only time we do take a break from store. We will defiantly learn for next year to send out email replies to all orders reassuring that we take a break at the start to let you know all orders will be shipped when we are back. Hope to see you again soon, Thanks again, Craig
Posted 1 year ago
Lovely choice, and came across just the thing I was looking for as a gift for a friend whilst browsing online. Not as speedy delivery but arrived in time, and had email updates about order / delivery status. And the little ceramic jug was just lovely, my friend will love it. I wish I'd ordered two!
Posted 1 year ago
Hi Amy, Thank You for taking the time to leave us a greet review. we hope your friend loves it as much as we do. We do offer a next day delivery service if you were in need of an order a little quicker than 2-3 days. We try our best to get all of our orders out the same day to make sure they are within the 2 days but at this time of year we do sometimes need that extra day to make sure they are all packaged to a high standard to be sure they arrive safely. Thanks again, Have a lovely Christmas and Best wishes, Craig
Posted 1 year ago
Really happy with the product. It arrived quickly and was well packaged. Would buy from Lillian Daph again
Posted 1 year ago
Hi, Thank You for taking the time to leave us a review, they mean so much to us! We are glad you love the product and it arrived safely to you. Thanks again, Have a lovely Christmas and Best Wishes, Craig
Posted 1 year ago
Lillian Daph is rated 4.94 based on 849 reviews