Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Jon Richard Reviews

4.4 Rating 5,827 Reviews
83 %
of reviewers recommend Jon Richard
4.4
Based on 5,827 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email
Queries Resolved In
6 - 12 Hours
Read Jon Richard Reviews
Visit Website

Email:

webservice@jonrichard.com

Location:

Tilson Road
Manchester
M23 9GF

Write Your review

Jon Richard 5 star review on 22nd July 2025
Anonymous
Jon Richard 5 star review on 22nd July 2025
Anonymous
Jon Richard 5 star review on 23rd June 2025
Verified Customer
Jon Richard 5 star review on 23rd June 2025
Verified Customer
Jon Richard 5 star review on 23rd June 2025
Verified Customer
Jon Richard 5 star review on 23rd June 2025
Verified Customer
Jon Richard 5 star review on 23rd June 2025
Verified Customer
109
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Iv not even received it! Can you tell me why not been sent?”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi, We’re sorry to hear you haven’t received your order yet. If you haven’t already, please get in touch with our customer service team at customerservice@jonrichard.com , with your order details so we can look into this for you. Thank you!
Posted 8 months ago
“My package has not arrived”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi, We’re sorry to hear you hadn't received your order yet. If you haven’t already, please get in touch with our customer service team at customerservice@jonrichard.com , with your order details so we can look into this for you. Thank you!
Posted 8 months ago
“Very poor service. Sent the wrong product which I returned, then said sold out of what I wanted a few days before Xmas!”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi, thank you for your feedback! We’re sorry for the frustration this caused. When we looked into your enquiry, we found the item had unfortunately sold out due to the busy festive period and the high number of last-minute orders at that time of year. We’re glad we were able to resolve everything in the end and really appreciate your patience.
Posted 8 months ago
“I received an incorrect item. No response from customer services no telephone to contact them just email. I'm still waiting for my refund. First time ordering from the company and will never order again. Appaling customer service”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi, Thank you for your feedback! That's correct, We don’t have a telephone line and handle all enquiries via email at customerservice@jonrichard.com. During the busy festive period, our response times were a little longer than usual, which we had communicated to customers. We really appreciate your patience and are always happy to help via email
Posted 8 months ago
“I'm not happy as I have not received one pair of the crescent earrings . I have emailed twice but I haven't received a reply.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Lovely necklace and good deal. Atrocious customer service. Dont respond when chasing for delivery. No tracking. Dont advise when an item is not available - the matching bracelet. Not an acceptable way to run a supply company even during busy period before Christmas.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“l was very disappointed with the size of the opal earrings very small. The pearl ones are OK”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that the opal earrings were smaller than expected. For all our products, including earrings, we provide full details such as measurements and dimensions in the product description to help customers make informed choices. as we understand it is hard to grasp sizing from images alone. we hope to see you shop with us again soon.
Posted 8 months ago
“Appalling service - charged my card, never delivered item and customer service doesn’t reply to emails (phone line is a joke as there is nobody to pick up). And then the cheek to ask for a review…it would be more appreciated if you could get in touch to process my refund instead. Please avoid this company / they should t be allowed to operate at all based on my experience (and many others - check the reviews on trust pilot)”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi, We’re really sorry to hear about this. Please contact our customer service team at customerservice@jonrichard.com with your order number so we can look into it immediately. We aim to respond within our stated timeframe and resolve this for you. refunds are always given for items with stock discrepancies or valid returned orders. we do not keep payments. please note refunds do take a further 3-5 days to show up in your bank account since being processed. As a reminder, we do not operate a telephone line. Our team responds to all enquiries via email only. We aim to reply as quickly as possible. please contact us to resolve if this had not already been done so.
Posted 8 months ago
“Have not reveived my item , very disappointed as it is a gift , & I ordered it on the 29th Nov”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Only received half my order, emailed but no response, no contact numbers to speak to anyone!”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Lovely items if they both to send them! Missing from my order and no reply to replace although charged”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“This set was very small compared to the photos online. Not worth the money and couldn’t return them as they don’t let you return ear rings. Not what was advertised. Not happy at all. Wouldn’t buy from this website again.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“The heart necklace is nice but not happy having to pay an extra 15€ for customs for it be shipped to Ireland”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“NOT RECEIVED ITEM. Tried contacting Jon Richard on several occasions to chase up but no response. Appalling service.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“I never got notified about the shipping process or when it got delivered. The postman left it outside the house which I never verified and when I reached out to Jon Richard to ask for the product to be resent or at least refunded, I never got a response.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Ordered 2 toggle bracelets as gifts which stated it the description that they came with a gift box. The items were received in a small plastic bag. Emailed twice to request the gift boxes be issued as stated, but have had no response from this company. Will not buy again.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Never turned up and no reply to emsil”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Only ordered once from JR online and won’t again.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“These earrings were faulty and i am still waiting to be refunded. They were returned.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Never received my order. No tracking image to locate parcel. Jon Richard customer service hasn’t helped so far. Will update soon. If they send my product or refund, I will be forced to do a bank chargeback.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Jon Richard is rated 4.4 based on 5,827 reviews