Goodhood Reviews

4.61 Rating 1,414 Reviews
91 %
of reviewers recommend Goodhood
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.54 out of 5
Read Goodhood Reviews
Visit Website

Phone:

+44 (0)207 729 3600

Email:

webstore@goodhood.co.uk

Write Your review

Tell us how Goodhood made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Item is decent quality but quite expensive. Delivery is another added expense, quite unreasonable to charge £4 for a pin to be sent.
Posted 1 year ago
They were pretty quick.
Posted 2 years ago
Lovely voucher presentation but seriously £6 delivery when I spent £200 seems ridiculous to me!
Posted 2 years ago
I ordered two items which didn’t fit I wanted to exchange for a bigger size I had to return them which cost £7 and reorder which cost another £6 not very happy with those prices
Posted 2 years ago
Hi Louise. Sorry to hear about this. We do re-ship exchanged products back out for free, you wouldn't of had to place an additional order. As a good will gesture, we will happily refund your second shipping costs on the order for the alternative size. Please contact webstore@goodhood.co.uk and the team will assist. Best, GH.
Posted 2 years ago
One of my items has been sold out, but i am not sure when i can get my refund & the status of my refund.
Posted 2 years ago
Hi. We have just contacted the web dispatch department team and they have informed us that your out of stock item was refunded the same day you ordered? Please could you confirm id this is the case this and we will happily assist if not. Our email is webstore@goodhood.co.uk. Kind regards, Goodhood.
Posted 2 years ago
If you are on the packaging and then the next point of effort, then it would be better. Such as two cartons to send.
This time I received the shoes, shoebox has been damaged.
Posted 2 years ago
包裹请加固发出,收到鞋盒都破了
Posted 2 years ago
Hope that in the future you can double box the shoes when you ship them out in future
Posted 2 years ago
Both products arrived in untouched condition as well as in decent time. The only negative was the cost of shipping as it equated to the same amount that I'd have to pay for a 3rd item!
Posted 2 years ago
I do love the clothes at Goodhood but it doesn't seem affordable to it's desired market at all. Who are you aiming it at? There's no medium price range it's just expensive and very expensive...Everything always seems to be marked up and can often find it cheaper elsewhere. I also think the returns policy of not being able to get a refund is very off putting and unfair. I would love to support independent shops like this, but why can't you have more affordable clothes and the decency to return people's money back if they're not happy.
Posted 2 years ago
Hi Bonnie. I do believe you have been speaking with the dispatch team in regards to this, and I have found you used a credit note against your order. Unfortunately, we can not issue refunds on credit notes, this is why your credit note has been re-issued. If you have any other questions, please email webstore@goodhood.co.uk and they will happily assist. Thanks.
Posted 2 years ago
Still waiting for refund I sent last week. Thanks
Posted 2 years ago
Hi Damian,

Apologies but as we are currently on sale, the online dispatch team are extremely busy. You refund will be processed, but please allow up to 5 working days, upon us receiving it, for this to happen. If you have any further questions in regards to your return status, please email the team on webstore@goodhood.co.uk and they will happily assist you with a status.

Regards,

Goodhood.
Posted 2 years ago
Unfortunately the Norse projects Vorm Sweatshirt came with 1 sleeve too long.. Crazy right? for such an expensive item.
Posted 3 years ago
It's was a day late on delevery, I called to see if any thing could be done about this is was needed on the day requested but no one called me back.
The jumper was not box or wrapped well. For a jumper that cost £95 I would expect for it to be better presented. I love goodhood but on line could be improved.
Posted 3 years ago
Hi Charlotte, we're really sorry to hear that you were disappointed with the packaging, we usually have great feedback on our wrapping and delivery services. We aim to get all parcels out within 1-2 days and unfortunately in this case there was a delay at DPD's depot causing your parcel to be late. We try our very best to provide the best possible service to our customers and the delay was communicated to you by DPD as soon as possible however please be reassured that this isn't the usual high standard we expect from our delivery provider and we hope this doesn't happen again.
Posted 3 years ago
well I would have been happier if I had been sent item ordered.
I ordered a long sleeve tshirt and recieved a short sleeved one
Posted 3 years ago
N/a.
Posted 3 years ago
I was impressed with my product, although was very confused why I had £38.00 of my shoes refunded. I had tried calling the customer service line a few times to find out whether this was a mistake or not because I had a shipping email confirmed (also because I am an honest person and don't feel it's right to take a companies money). It became apparent when I received the shoes they were 'B-stock' aka damaged or returned goods. Although I'm not a fussy customer the damaged box and scuffed back of the shoes would have probably riled up another customer had it of not been me. And an explaination email as to why I was getting a refund would have helped instead of me constantly calling a dead line for an hour 4 times on my day off. Apart from that your service previously has been seamless. But what harm does a little feedback do eh?! Keep doing what you're doing but please keep us in the loop! You could of ended up with a complaint and a very dissatisfied customer.
Posted 3 years ago
I was hoping to have my delivery faster than it arrived. I paid for 1-2 day delivery but it took 2 days just to process the order.
Posted 3 years ago
Gift card arrived, tortuous delivery, offered delivery to local pick up point, then this was changed without effective communication, then we missed 2 imposed delivery times. And what was the request for the recipient name? An odd experience.
Posted 3 years ago
The only problem I have is , is that you charge 10-20 percent more than other retailers .
Posted 3 years ago
Products are very good and website clear. Only issue was the pop up that kept appearing on the site to join the mailing list (which I had previously done). Very annoying and put me off browsing in the end..
Posted 3 years ago
Goodhood is rated 4.61 based on 1,414 reviews