Goodhood Reviews

4.58 Rating 1,444 Reviews
90 %
of reviewers recommend Goodhood
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.54 out of 5
Read Goodhood Reviews
Visit Website

Phone:

+44 (0)207 729 3600

Email:

benphillips@goodhood.co.uk

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Why charge a small amount for entering a raffle even if you not win? This should be listed before entering
Posted 9 months ago
Horrible customer experience. I won a raffle and they took the payment for the order (422834), then i haven't received any information about my order while i was still waiting for the shipping. After some days i wrote an e-mail and they replied me that my order was cancelled (without any previous communication) because of stock issue with the supplier. They're claiming that a refund was issued on my credit card but there's no refund on my balance. I called my credit card supplier and confirmed me that i haven't received my cash back. This is awful, not only i lost a limited pair of sneakers i loved and was lucky to win, but currently i even lost my money. No respect for the customer and no help from them to get my refund. This is a nightmare
Posted 8 months ago
Hi Daniele, Thanks for your feedback. Apologies for the initial error with your order causing us to unfortunately proceed with a cancellation and therefore refund. I can see we have issued you a refund receipt via help@goodhood.co.uk. However, we will continue to pick this up with you today and ensure that this is resolved promptly for you. Kind regards, Betty
Posted 8 months ago
I got charged $1 for entering a raffle although I didn’t even win. In fact the raffle is still ongoing. I know it’s just $1 but I’m just wondering why I got charged. Please let me know how I can get my money back.
Posted 10 months ago
When will we receiceve the result of the raffles
Posted 1 year ago
do you guys charge before raffles if so you guys should Clearly state that
Posted 9 months ago
Placed an order on 18th June, the website said the delivery would take 2-3 days. It’s now 23rd June and I haven’t received any updates on whether the order has been dispatched and no reply from customer services after multiple emails. Order number #49739 Can I have an update of where the parcel is please?
Posted 11 months ago
Hi there, Thanks for your feedback. Apologies for the delay in dispatching your order. At checkout, we're indicating 2-4 working days shipping with the potential for delays due to both the current Sale and COVID situation. We can confirm your order is shipped and have emailed you the details directly. We're really sorry if this has caused any inconvenience for you. Kind regards, Goodhood
Posted 11 months ago
This was my first time i purchased on Goodhood. The payment went through but no confirmation email received. Trying to contact customer service for a week now, no answer no email response no parcel. Can some one please explain me whats happening?
Posted 11 months ago
Dear Goodhood, When are the winners for the travis scott sb dunks announced?
Posted 1 year ago
I just visited you shoreditch store on my own as I was out Christmas shopping and was racial profiled by your staff and humiliated whilst looking for espresso mugs. Other than your security guard and your East Asian sales assistant I was the only minority in the store. Your male sales assistant told another that he thought I was shop lifting because of the way I looked. I overheard everything this horrid hate filled ignorant man said. He needs to be fired and you need to investigate this and train your staff if not already obvious that people that aren’t white aren’t all thieves, we’re human beings, just like white people we like to browse and look at things, my skin colour doesn’t make guilty of any crime! I will never shop in your store again, the experience was traumatising.
Posted 6 months ago
Hi there, Thank you for this information. We take your comments extremely seriously. Please can you email us at: help@goodhood.co.uk and we can arrange a follow up. Thank you and kind regards, Betty
Posted 6 months ago
do not provide FTA documents for overseas customers. just leave a small words for 'we have sent all information in mail' but never except just 'order confirmed' summary never reply to the email. I've never written this kind of review before, but have to now cause it's the worst experience to me in last decade as online shopping.
Posted 9 months ago
Order # 417947 Placed on 16 June 2020, money taken on 17 June 2020, no update on order whatsoever as of 28 June 2020. Called customer service for about ten times since, they always disconnected straightaway. Seems there is no one to take calls. Sent two emails, no response at all. Contacted via Instagram, no reply at all (contacted a few seconds after you published a new IG story). While I genuinely understand that COVID is having tremendous pressure on shops like you, this isn't a great experience. Even if you told me to wait for a month, at least it shows you care about customers and I would not complain. I feel completely abandoned. If you response in then coming days or so, I'd probably have to apply for a credit card chargeback. Customer services replied and I've decided to cancel the order because they hadn't received the stocks the store was also waiting for. Response from the customer service was brilliant, it was polite and understanding. Definitely made sure they took the time to explain as much as possible. So I'm happy to provide a higher rating now.
Posted 11 months ago
Hi there, Thanks for leaving your feedback. With regards to your order - we can only apologise for both the unexpected delay and that our automated email did not reach you. I see we've since been in communication on email and all is resolved. Thanks and kind regards, Goodhood
Posted 11 months ago
I ordered some Common project trainers yesterday and they were delivered this morning. Great price and even greater service! Thank you Team Goodhood. Andy S. Harrogate
Posted 1 year ago
Order was placed 9 days ago online and there has been zero communication regarding status. In my account it says pending and my credit card was charged. I’ve emailed multiple times. As a new customer I’m baffled how customer service is handled so poorly. I have no idea if my order is even getting processed.
Posted 1 year ago
Hi Cecelia, Thanks for ordering from The Goodhood Store. Sincere apologies for the delay in processing your order during the busy festive period where we had some down periods for National Holidays. Your order is on the way and by way of apology for the delay, we have refunded your shipping in full. Thanks and kind regards, Goodhood
Posted 1 year ago
Quick delivery. Nicely packaged. All round great service. Would Highly recommended*
Posted 1 year ago
Stumbled across goodhood last week. Munchen super spzl @ £40, BARGAIN. Was relying on someone else buying the Adidas Brussel for me but got let down, goodhood to the rescue. Two purchases in under a week and faultless with delivery and tracking. Saved to my list of 'shops that i trust and use'..
Posted 2 years ago
Everything’s great. Just the plastic toy wrap the shoes in is unnecessary and just goes in the bin. Just use tissue paper (like DSM) or something less harmful to the environment please
Posted 2 years ago
I ordered two very small value items (total £8). You sent one of them the wrong colour. When I complained I was told it was my responsibility to return the wrong one (by tracked service to boot). By the time I've paid for this it suddenly doesn't seem so cheap. Am I going to be expected to pay for the postage of the replacement item (which may or may may not be right?) Surely any reasonable company, on learning it had made a basic mistake of this type, would simply send out a replacement gratis?
Posted 3 years ago
Why didn't get back my money? I participated a draw in 'DUNK LOW BLACK/WHITE' and 'DUNK SB COURT PURPLE'. At that time, 'GBP 0.74' was withdrawn from my account twice. (Date : January 16th) However, it has not been canceled yet. I hope check it out soon...
Posted 4 months ago
Hi there, Thank you for your interest in our upcoming launch. There is no charge for entering the raffle; however, att the time of entry you will complete a $1 card authorisation which will appear on your statement temporarily, although regardless of whether or not you are successful in the raffle this money will be refunded to you. Please do feel free to email our customer care team at help@goodhood.co.uk for any further information, and we will happily assist. Many thanks and kind regards, Betty
Posted 4 months ago
0 stars! Never got my order confirmation! And never got my new balance sneakers. But the money was withdrawed from my account the day after. Bad bad service!!
Posted 4 months ago
Hi Rasmus, Thanks for your feedback regarding your recent order. Do you mind confirming with me over at help@goodhood.co.uk, your full name and shipping address used to place the order and I can look into this further for you? Many thanks and kind regards, Betty
Posted 4 months ago
Ordered 250€ coat to the Netherlands and returned it. Took all the proper steps to return with the post. Till this day (5 weeks later) I still don’t have my money back, cannot express how extremely dissatisfied I am. Reached out multiple times, with no clear solution. Would absolutely NOT recommend if you are overseas and it is an the possibility that you need to return. Will never order there again.
Posted 5 months ago
Hi Imaan, Thank you for your recent feedback regarding your recent return to us. Please can you provide the tracking number/ reference for this return so the returns team can see if it is within our facility? Many thanks for your correspondence in advance and kind regards, Betty
Posted 5 months ago
Goodhood is rated 4.58 based on 1,444 reviews