“Was de eerste keer om uit te proberen.
Ideaal en ga er zeker mee door.
Goedkoop en zo gemakkelijk.
Label even laten scannen op postkantoor, bewijs ontvangen en weer naar huis.”
“Zou graag nog een e-mail willen invullen van de ontvanger voor track en trace, misschien is dat er al maar heb het niet gezien, hierdoor zou ik liever via postnl verzenden.”
Beste Meine,
Bedankt voor je feedback. En een goed idee om deze functie toe te voegen. We gaan hier mee aan de slag zodat je bij ons straks ook de mogelijkheid hebt om Track & Trace informatie door te sturen naar de ontvanger.
Met vriendelijke groet,
Goedkooppakket