“Het verschil in prijs tussen de keuzes van de 3 maten van de pakketten is een te groot verschil.
Voor de tijd, het afdrukken van de bon, loont het nauwelijks tov standaard post.nl
Een brievenbus pakket scheelt nauwelijks iets even zo een standaard pakket.
Ik heb er van de week mee gewerkt, nu is de site weer uit de lucht???”
“Het is een makkelijke manier van het verkrijgen van een verzendlabel en iemand anders kan het pakje op de bus doen zonder dat er problemen met het verzendadres ontstaan.”
“Even was ik bang dat het helemaal foute boel zou zijn. Ik kreeg geen verzendlabel binnen.
Daarom had ik een mail gestuurd en er werd binnen 2 uur geantwoord.
Ik had zelf een fout gemaakt bij het invullen van het label.
Het werd direct en naar grote tevredenheid opgelost. Ik was er erg bij mee!
Ook het verzenden gaat heel snel.
Nogmaals bedankt voor de directe hulp!
Annette B.”